Bekijk originele versie : Maktab
Ladyx1983
02-07-2003, 18:29
we zouden morgen ochtend vroeg vertrekken...rond een uur of 6 me moeder ging net bidden en zei aan t eind als t maktabe is dat we morgen vertrekken laat t zo zijn zo niet dan niet ene raad is
t was niet maktab ons nieuwe auto waar me vader in reed naar de consulaat met me zusje ging kapot iets met schakelaar en kabel of zo hij belde net om t te zeggen dat anwb hem moest slepen en dat ie m naar garage brengt en dat we dus pas INSHA'ALLAH zaterdag ochtend gaan insha allah
beter dat alles hier is gebeurt ipv spanje of frankrijk :o
s_soumaya18
03-07-2003, 00:47
JUIST JAH
NOU K GA INCHA ALLAH OOK ZATERDAG
MISCHIEN KOMEN WE ELKAAR DAAR TEGEN
SweetRose
03-07-2003, 00:49
amai chance :goedzo:
Gelukkig dat het hier nog gebeurd....en niet in een ander land....
tariffst
03-07-2003, 09:43
Wij hadden het ook 3 jaar geleden, Werd mijn vader ziek 2 dagen voor we gingen vertrekken( hij had galstenen). Nou daar ging je vakantie.
Maar ja mijn vaders gezondheid gaat voor, dus pech!
BENTGHATAR
03-07-2003, 10:16
Salaam mensen
Alhamdollilah is het hier gebeurd.Maar inshallah zullen jullie zaterdag vertrekken.
Wij hebben dit ook een keertje meegemaakt. We zouden om 5 uur in de ochtend vertrekken. Dus iedereen was wakker die dag. we hadden de bagage in de auto gestopt enz enz. En toen gingen we de paspoorten controleren, en wat blijkt de paspoort van me vader was verlopen. Alhamdollilah waren we erachter gekkomen, anders had mijn vader een probleem.De volgende dag gingen ze heel vroeg naar de conculaat ,en gelukkig waren ze als eerste aan de beurt. Dus later in die middag vertrokken we naar Magreb.
BeautifulLady
03-07-2003, 11:15
Jullie hebben inderdaad heel erg geluk gehad. Want ons was het zelfde overkomen. We waren al onderweg en ik reed, het was allemaal heel stoer:bril: totdat we in spanje kwamen en gingen we een helling op (berg) en midden op die helling begaf onze auto het, de versnellingsbak was kapot en toen moesten we worden gesleept tot de boot en daarna toen we in Tanger aankwamen, gingen we daar onze auto maken. Het was echt één en al ellende.
Ladyx1983
03-07-2003, 17:32
Origineel gepost door s_soumaya18
JUIST JAH
NOU K GA INCHA ALLAH OOK ZATERDAG
MISCHIEN KOMEN WE ELKAAR DAAR TEGEN
zou leuk zijn ja :p
Ladyx1983
03-07-2003, 17:33
me pa is vandaag de hele dag bij die garage man geweest de onder deel is nergens te vinden die gargage houder is zelfs naar A'dam geweest om t te zoeken bij garage's...damn moeten wij weeeeer hebben
Origineel gepost door ladyx1983
me pa is vandaag de hele dag bij die garage man geweest de onder deel is nergens te vinden die gargage houder is zelfs naar A'dam geweest om t te zoeken bij garage's...damn moeten wij weeeeer hebben
vervelend :(
inshallah vertrekken jullie zaterdagochtend...
Triq salama :zwaai:
Ladyx1983
03-07-2003, 17:44
insha'allah als die onderdeel morgen wordt gevonden en er in wordt gezet
may koen hille gire insha'allah
en voor iedereen die gaat en komt Triq Salama voor alle moslim broeders!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.