Bekijk originele versie : Een Belangrijk Vraagje>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
magrebgirl87
02-10-2006, 15:14
DAMES HEB EN VRAAG AAN JULLIE IK TROUW INCHALLAH IN MEI...
MAAR WAT MIJ VRAAG IS WANNEER JE MOET BEGINNEN MET HET VOORBEREIDEN VAN ALLESS ?????????????
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
zaal en band etc etc
moet je nu avast beginnen te regelen
magrebgirl87
02-10-2006, 15:20
zaal en band etc etc
moet je nu avast beginnen te regelen
MAAR HET IS NOG 8 MAANDEN TE GAAN OF BEN IK DAN TE LAAT ALS IK HET NU NIET DOE
DANK JE WEL MEID :sjans:
weet je wat het is, heel veel mensen regelen het vroeg, zodat ze de zaal hebben die ze willen, de band hebben die ze willen, enzo.
voor je het weet zijn er al 6 maanden voorbij:-)
ps: mabrouk, allahiekemel liek begeer
magrebgirl87
02-10-2006, 15:26
weet je wat het is, heel veel mensen regelen het vroeg, zodat ze de zaal hebben die ze willen, de band hebben die ze willen, enzo.
voor je het weet zijn er al 6 maanden voorbij:-)
ps: mabrouk, allahiekemel liek begeer
amien
dank je wel ik ga der gelijk achter aan
mukeltoem
02-10-2006, 15:27
ja ik trouw insallah ook in mei..maar ik heb ook zelf nog niks geregeld..en iedereen loopt tegen mij kop aan te zeuren je moet wel opschieten met het regelen van je bruiloft..Maar zoals Faiza85 al zei..we moeten maar snel een zaalje gaan huren..en de rest komt daarna wel..
magrebgirl87
02-10-2006, 15:28
ja ik trouw insallah ook in mei..maar ik heb ook zelf nog niks geregeld..en iedereen loopt tegen mij kop aan te zeuren je moet wel opschieten met het regelen van je bruiloft..Maar zoals Faiza85 al zei..we moeten maar snel een zaalje gaan huren..en de rest komt daarna wel..
PRECIES EN ZAALTJE IS WEL HEEEEE; BELANGRIJK
MABROUK NOG.....
als je al weet welke zaal je wil, dan zou ik die alvast bellen om te vragen of ie vrij is op jouw trouwdatum
mukeltoem
02-10-2006, 15:32
PRECIES EN ZAALTJE IS WEL HEEEEE; BELANGRIJK
MABROUK NOG.....
Jij ook Mabrouk meid..
ene heb je al een idee waar je je bruiloft wilt houden?
tempted_2_touch
02-10-2006, 15:37
hoe eerder hoe beter zodat je alles naar je keuze hebt en niet iets wat je niet leuk vind :goedzo:
begin bij zaal
daarna band/dj
catering
ziana
trouwjurk
trouwvervoer
he meid gefeliciteerddd ik trouw ook in mei insha-allah en dat is een drukke maand samen met juni en dan zijn heel veel zalen al geboekt en dj en band en negafffa's ook.
Ik heb me -zaal
-negaffa
-bruidsjurk
-dj
en ben nu bezig met catering al een tijdje ik wil straks niet met lege handen zitten :hihi:
nee hoor meid ik regel het nu al omdat ik rustig wil kijken en niet overhaastig alles maar moet nemen omdat we geen tijd hebben.
en me bedankjes en uitnodigings kaarten ben ik ook mee bezig is een beetje te vroeg maar ik heb het liever gewoon zo voor je het weet is het al mei..
nou meid veel succes kus -xxx-
mukeltoem
02-10-2006, 17:50
he meid gefeliciteerddd ik trouw ook in mei insha-allah en dat is een drukke maand samen met juni en dan zijn heel veel zalen al geboekt en dj en band en negafffa's ook.
Ik heb me -zaal
-negaffa
-bruidsjurk
-dj
en ben nu bezig met catering al een tijdje ik wil straks niet met lege handen zitten :hihi:
nee hoor meid ik regel het nu al omdat ik rustig wil kijken en niet overhaastig alles maar moet nemen omdat we geen tijd hebben.
en me bedankjes en uitnodigings kaarten ben ik ook mee bezig is een beetje te vroeg maar ik heb het liever gewoon zo voor je het weet is het al mei..
nou meid veel succes kus -xxx-
Knap van je dat je dat al allemaal hebt geregelt..
en ik slaap nog..
Hoe eerder je begint hoe meer keuzes je hebt en hoe makkelijker je naar je wens toe kan werken.
snottebel
02-10-2006, 18:47
voor de meiden die in mei trouwen.. ik ben ook van plan om incha'allah eind mei begin juni te trouwen.. en ik ben me nu ook al een beetje aan het orienteren wat er zoal rondloopt
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Hebben jullie allen al een huisje?? Want daar wacht ik nu nog steeds op.. en gezien mijn verloofd in maroc is geboren moeten wij nog wachten op zijn geboorteakte voorzien van stempels en al.. huisjes zijn we meestal 3e 4e of 7e
ghair
maar hebben jullie allen al een huis dan??
nouria100
02-10-2006, 18:47
al nijna drie kart jaar bezig en nu maand van te voren nog stresss dus begin vroeggg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.