Bekijk originele versie : Gaat er iemand dit jaar....
samiratjee
02-07-2003, 18:25
ook arif bezoeken..dus erkempoe, waar de roots van de riffi's liggen :D, en als je gaat welke plek precies??
Ik ga dit jaar insha allah beni touzine een bezoekje brengen,
heb daar nog een oom wonen..heeeeerlijk lekker in de bergen alleen blij dat ik der niet hoef te slapen...en mischien vind ik er nog wel een man :stout:
:zwaai: let me know..mischien een meeting in de bergen :hihi:
Samiatje
02-07-2003, 18:28
eeeey samiraatjee ik denk wel dat we daarheen gaan want heb daar vel familie wonen en jah mn moeder is zelf in bni toezine geboren dus we zullen daar wel zijn he
and don't forget: Beni Touzin Rulezzzzzzzzzzzz;)
maaruh misschien kom je mij nog wel tegen he;) we gaan misschien insha aalh naar tefersiet misschien naar saidia ik hoop t :Iluvu: maaruuh ik zie je misschien wel eh :p
Mohimmos Ciaooooooozzzzzzzzz :D
Origineel gepost door samiratjee
ook arif bezoeken..dus erkempoe, waar de roots van de riffi's liggen :D, en als je gaat welke plek precies??
heb daar nog een oom wonen..heeeeerlijk lekker in de bergen alleen blij dat ik der niet hoef te slapen...en mischien vind ik er nog wel een man :stout:
ZEKER op een ezeltje rijden
water halen
door de bergen lopen
Heerlijk
Maar wel voor even
samiratjee
02-07-2003, 18:33
Hmmm echt heerlijk om daar te zijn..gewoon de plek waar onze oorsprong ligt...:D
Hmmm echt heerlijk om daar te zijn..gewoon de plek waar onze oorsprong ligt...:D
Bni touzine jah :(
kwil ook :verdriet:
ey wanneer kom je mijn snor weer harsen :kwaad:
samiratjee
02-07-2003, 18:38
Origineel gepost door Soefy
Bni touzine jah :(
kwil ook :verdriet:
ey wanneer kom je mijn snor weer harsen :kwaad:
:schrik2: zo snel al gegroeid...oke ik kom straxies langs met heggeschaar... ;)
Samiatje
02-07-2003, 18:44
OKE ALSOF IK NIETS GEZEGD HEB... :D
:schrik2: zo snel al gegroeid...oke ik kom straxies langs met heggeschaar... ;)
nee werkt niet :ego:
neem je grasmaaier mee :D
dan ga ik je puisten uitknijpen :maf:
xberbersroosjex
02-07-2003, 18:45
ikke ga ook een dagje of twee naar erkempoe :D
samiratjee
02-07-2003, 19:05
Origineel gepost door Samiatje
eeeey samiraatjee ik denk wel dat we daarheen gaan want heb daar vel familie wonen en jah mn moeder is zelf in bni toezine geboren dus we zullen daar wel zijn he
and don't forget: Beni Touzin Rulezzzzzzzzzzzz;)
maaruh misschien kom je mij nog wel tegen he;) we gaan misschien insha aalh naar tefersiet misschien naar saidia ik hoop t :Iluvu: maaruuh ik zie je misschien wel eh :p
Mohimmos Ciaooooooozzzzzzzzz :D
Kom we gaan een daten in de bergen...:stout:
of heb je geen broers :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.