Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Je Eige Haarkleur Terug #

_StEp_Up_
02-10-2006, 12:38

[ EllOeww, bestaat er z0'n wondermiddeltje waard0or je je eigen haar kleur terug krijgt :confused: heb namelijk mijn haar een paar x lichter 'gemaakt' d0or middel van guhl oplichtend :nijn: maar ik wil nu z0 graag mijn eigen kleurtje terug :( Iemanddddddd :sjans:? x bOessa Typfoutje in de titel; eigen. ]

sobeha
02-10-2006, 12:45
Hmmm wat is dat voor spul als ik mag vragen ik wil een tint lichter heb nu bruin haar maar ik wil licht bruin

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:13
Het is een waterst0fje (er zit wel waterstofperoxide in, maar het heeft bij mijn haar v0or z0ver ik weet geen nadelen met zich meegebracht, en ik heb het al 4x gebruikt :) ) zegmaar, verkrijgbaar bij de kruidvat (en etos dacht ik) dat je haar verstevigt en je haar tintjes lichter maakt, je bepaalt zelf hoelang je het erin laat dus ook hoeveel tinten lichter fhemtie.. ? k0st waqilla 2,80 :sjans:! nog vragen? x bOessa

Lady_20
02-10-2006, 13:15
Die guhl he, is dat een goed middel.. Ik lees vaak dat mensen het gebruiken.. Maar heb 't nooit durven gebruiken.. Heeft het ongeveeer dezelfde werking als blondspray?

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:18

ik heb geh0ord dat blondspray erg slecht is v0or je haar en het je haar beschadigt :wow: terwijl guhl mijn haar niet beschadigde, terwijl ik het al 4x heb gebruikt :sjans:

Lady_20
02-10-2006, 13:20
ik heb geh0ord dat blondspray erg slecht is v0or je haar en het je haar beschadigt :wow: terwijl guhl mijn haar niet beschadigde, terwijl ik het al 4x heb gebruikt :sjans: Heel erg bedankt, Ik ga straks een flesje halen.. Ligt het tussen de verfproducten? Want ik heb t nooit ergens zien staan.. En om je eigen haarkleur terug te krijgen, denk ik dat je t beter kunt laten uitgroeien, Want ik heb weleens gehoord dat je het bij een kapsalon kan laten ontkleuren ofzo, maar daar worden vaak chemische spullen voor gebruikt, en dat is slecht voor je haaar :sjans:

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:26
Yep, het ligt tussen de verfproducten (bij mijn kruidvat ze3ma ze3ma :hihi: ligt het helemaal onderaan ;) 3endek want er zijn verschillende, ik heb lichtbruin, donkerbruin gezien.. maar jij hebt het doorzichtigte flesje nodig waar f7el water inzit.. fhemtiee ? ik ga ffe een f0t0 v0or je z0eken :sjans: maar k vind uitgroei so lelijk :( en dat is waar0m ik het al 4x heb gebruikt :S klopt, en dat is allemaal slecht v0or je haar :(.

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:27
dit is hem dus : http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/guhlkleur00.jpg Suc6, en laat me weten hoe het si geworden :sjans:!

Lady_20
02-10-2006, 13:32
Yep, het ligt tussen de verfproducten (bij mijn kruidvat ze3ma ze3ma :hihi: ligt het helemaal onderaan ;) 3endek want er zijn verschillende, ik heb lichtbruin, donkerbruin gezien.. maar jij hebt het doorzichtigte flesje nodig waar f7el water inzit.. fhemtiee ? ik ga ffe een f0t0 v0or je z0eken :sjans: maar k vind uitgroei so lelijk :( en dat is waar0m ik het al 4x heb gebruikt :S klopt, en dat is allemaal slecht v0or je haar :(. Dankjewel hbiba.. :kus: Uitgroei kan ook wel leuk staan, hangt ervan van hoe licht je t hebt geverfd.. Als het echt mega blond is, en je hebt donkerbruin haar van jezelf, vind ik dat persoonlijk geen gezicht.. Maar als je donkerbruin haar hebt en je hebt je haar lichtbruin geverft, dan vind ik dat best mooi.. Ziet er niet echt nep uit vind ik.. Dats ook de reden waarom ik mijn haar nooit vanaf de wortel verf, ik laaat t een beetje lijken op UITGROEI.. ik gebruikte meestal blondspray, en dan kreeg je een natuurlijk lichtbruin kleurtje.. Ik kreeg er meestal complimentjes over :D

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:44
Dankjewel hbiba.. :kus: Uitgroei kan ook wel leuk staan, hangt ervan van hoe licht je t hebt geverfd.. Als het echt mega blond is, en je hebt donkerbruin haar van jezelf, vind ik dat persoonlijk geen gezicht.. Maar als je donkerbruin haar hebt en je hebt je haar lichtbruin geverft, dan vind ik dat best mooi.. Ziet er niet echt nep uit vind ik.. Dats ook de reden waarom ik mijn haar nooit vanaf de wortel verf, ik laaat t een beetje lijken op UITGROEI.. ik gebruikte meestal blondspray, en dan kreeg je een natuurlijk lichtbruin kleurtje.. Ik kreeg er meestal complimentjes over :D mijn uitgr0ei is vreemd :haha: het lijkt als0f dat geverfde deel zegmaar highlights zijn :maf: ffe kijken 0f ik een f0t0 kan vinden ;)

_StEp_Up_
02-10-2006, 13:52
- f0t0 is weg- Niet citeren, hij gaat so weer weg :haha:

Lady_20
02-10-2006, 14:01
Ik vind het er heeeel leuk uitzien..T is geen zwart/blond.. Maar gewoon lichtbruin/blond ! K zou t gewooon uit laten groeien als ik jou was.. :kus:

sobeha
02-10-2006, 14:01
nou ik vind het juist mooi hoe jou haar kleurtje nu is prachtig joh

_StEp_Up_
02-10-2006, 14:06
Ch0kran, maar als het verder gaat uitgr0eien dan w0rdt het veel lelijker vind ik :sjans:

Lady_20
02-10-2006, 14:24

Zal vast wel meevallen joh, ik vind het zo in iedergeval leuk staan :D