Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Vriendin

Zeepje
02-07-2003, 17:53

Een vriendin van mij heeft een vriend en ze zegt: "elke keer als ik bij mijn vriend ben laat hij me zo dwingen dat ik gewoon dingen ga doen die ik helemaal niet wil" Ze gaat niet met hem naar bed of zo, maar gewoon het zoenen en strelen en vasthouden en zo... ook al geeft ze heel veel om hem ze wil dat zulke dingen helemaal niet gebeuren. Want kan ik doen of zeggen om haar te helpen.

malik25
02-07-2003, 17:56
Origineel gepost door Zeepje Een vriendin van mij heeft een vriend en ze zegt: "elke keer als ik bij mijn vriend ben laat hij me zo dwingen dat ik gewoon dingen ga doen die ik helemaal niet wil" Ze gaat niet met hem naar bed of zo, maar gewoon het zoenen en strelen en vasthouden en zo... ook al geeft ze heel veel om hem ze wil dat zulke dingen helemaal niet gebeuren. Want kan ik doen of zeggen om haar te helpen. Heb je het over jezelf?

salwa23
02-07-2003, 17:56
als je een vriend hebt dan vraag je daar om een relatie hebben is harram

Studje
02-07-2003, 17:57
Dat ze duidelijk grenzen moet stellen!!!!!! nee is nee ;) Ik ben ook helemaaal in love maar jah soms doe je dingen waar je achteraf spijt van krijgt......

Fruitje
02-07-2003, 17:57

Ze moet hem duidelijk maken dat ze het niet wil. Enb anders moet ze er maar mee stoppen :(

Zeepje
02-07-2003, 18:00
Origineel gepost door malik25 Heb je het over jezelf? Nee Malik, ik heb het over een goede vriendin van me en ik wil haar graag goede advies geven. En ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen.

mocromagic
02-07-2003, 18:00
salaam, die jongen heeft blijkbaar geen greintje respect voor je vriendin. anders zou hij haar nooit dwingen om dingen tegen haar wil in te doen....je vriendin moet wel heel erg oppassen, want hij kan net zover gaan met haar als hij maar wil, want ze laat dit ook toe! laat je vriendin ermee stoppen nu het nog kan. als hij echt om haar geeft komt hij mischien wel om haar hand vragen, zo niet dan leert ze hopelijk van haar fouten. ma3a salama en succes ermee :zwaai:

Zeepje
02-07-2003, 18:05
Origineel gepost door mocromagic salaam, die jongen heeft blijkbaar geen greintje respect voor je vriendin. anders zou hij haar nooit dwingen om dingen tegen haar wil in te doen....je vriendin moet wel heel erg oppassen, want hij kan net zover gaan met haar als hij maar wil, want ze laat dit ook toe! laat je vriendin ermee stoppen nu het nog kan. als hij echt om haar geeft komt hij mischien wel om haar hand vragen, zo niet dan leert ze hopelijk van haar fouten. ma3a salama en succes ermee :zwaai: Thanx ;) :zwaai:

mocromagic
02-07-2003, 18:08
Origineel gepost door Zeepje Thanx ;) :zwaai: your welcome :D

Zeepje
02-07-2003, 18:12
He mocromagic is die foto van je zelf??

mocromagic
02-07-2003, 18:16
Origineel gepost door Zeepje He mocromagic is die foto van je zelf?? nee joh! het is een indiase actrise....