Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : plastich chirurgie???

Pagina's : [1] 2

lavie77
02-07-2003, 17:06

Is er hier iemand op yasmina.nl die dit een keer ondergaan heeft???

mocro_souhaila
02-07-2003, 17:08
HmM nee dat niet..maar ik ga het wel doen... nu zal je denken die is gek..maar toen ik 2 jaar was ben ik verbrand..me hele been....egt en de litttekens zijn niet mooi en ik moet plastisch chirurgie omdat de huid die ik er nu heb niet goed meegroeit... maar ik zou nooit plastisch chirurgie doen om er mooier van te worden en NOOIT in me gezicht!! kus souhaila

lavie77
02-07-2003, 17:11
ik had hetzelfde gedaan meid! het komt allemaal goed inshallah :zwaai: Maar ik doel meer op siliconen, lippen, neus, cosmetische chirurgie, dus niet medisch!

mocro_souhaila
02-07-2003, 17:12
Origineel gepost door lavie77 ik had hetzelfde gedaan meid! het komt allemaal goed inshallah :zwaai: Maar ik doel meer op siliconen, lippen, neus, cosmetische chirurgie, dus niet medisch! ik weet het schat dat je dat bedoelt maar wou het tog kwijt enne insha' allah komt het inderdaad goed...vindt het wel eng enzo...maar Allah (swt) zal me bijstaan

GangstaLovin
02-07-2003, 17:14

Nope heb het niet ondergaan ...en zal het ook nog niet doen.

lavie77
02-07-2003, 17:18
stel je hebt een ongelofelijke grote neus ,niet normaal meer dat het zelfs je hele leven beinvloed, zou je het dan ook niet doen??

mocro_souhaila
02-07-2003, 17:20
Origineel gepost door lavie77 stel je hebt een ongelofelijke grote neus ,niet normaal meer dat het zelfs je hele leven beinvloed, zou je het dan ook niet doen?? nope...allah heeft me zo gemaakt tog??

GangstaLovin
02-07-2003, 17:22
Ik zou het echt wel doen ..als ik er veeeeeel moeite mee heb en daardoor bijna niet meer uit huis durf te gaan en geen sociale contacten kan onderhouden.

lavie77
02-07-2003, 17:23
Origineel gepost door mocro_souhaila nope...allah heeft me zo gemaakt tog?? mmmm ben benieuwd of er mensen zijn die er anders over denken?

Studje
02-07-2003, 17:26
Ben wel bereidt om nu een afspraak te maken en nu gelijk behandelt te worden.........het huid onder mijn rechter oog is opgezwollen en blauw aan het worden!!!!!!!!!

asana
02-07-2003, 17:26
voor een grote neus zou ik het zeker doen het is een ingreep waarbij ze de neusbrug gewoon wat rechterzetten of wat huid nemen ofzo..dus niet echt verbouwen zoals bij silliconen.

lavie77
02-07-2003, 17:27
Origineel gepost door essia Ik zou het wel doen denk ik groetjes duidelijk, en als je helemaal geen borsten zou hebben? zou je een cupje groter nemen?

Zeepje
02-07-2003, 17:30
Origineel gepost door lavie77 Is er hier iemand op yasmina.nl die dit een keer ondergaan heeft??? Ik was eerst heel ontevreden met mij neus, ik was twaalf en ik moest gewoon mijn neus kleiner maken, ik was 12 moet je nagaan en mijn hele leven draaide toen om mijn neus terwijl er niets mee aan de hand was. Nu zeggen mensen zelf dat ik een mooie neus heb (niet opschepperig bedoeld). Raar maar waar, waar we soms (tenminste ik) om druk kunnen maken.

GangstaLovin
02-07-2003, 17:31
als ik echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ...maar dan ook geeeeeeeeeeeeen borsten zou hebben, dan zou ik het doen.

lavie77
02-07-2003, 17:31

Origineel gepost door asana voor een grote neus zou ik het zeker doen het is een ingreep waarbij ze de neusbrug gewoon wat rechterzetten of wat huid nemen ofzo..dus niet echt verbouwen zoals bij silliconen. ok, neem nu dat je 3 kinderen hebt gebaard, en je borsten zijn helemaal leeggezogen door de kindertjes en je wil nog mooi zijn voor je man ? zou je het doen?(siliconen)

Pagina's : [1] 2