Bekijk originele versie : Meknes????
Samiatje
02-07-2003, 16:27
eey vroeg me af of er nog hier mensen uit meknes komen ik zelf kom uit meknes wie nog meer? en wie gaat er dit jaar dan..?
alvast bedanktos!
Morokhen
02-07-2003, 17:20
ehy Zeepje doe normaal hoor....Stomme....M.ogool die je bent.....JE moet NIET F.UCKEN...met ons LANDJE.....HOND die je bent!....JA leiverd ik kom uit MEKNES ....
mocro_souhaila
02-07-2003, 17:22
nee meknes vindt ik egt saai..het is dood daar en superr warm..niet eens een strand ofzo..maar ik ga er wel ieder jaar heen familie enzoo
Origineel gepost door Morokhen
ehy Zeepje doe normaal hoor....Stomme....M.ogool die je bent.....JE moet NIET F.UCKEN...met ons LANDJE.....HOND die je bent!....JA leiverd ik kom uit MEKNES ....
Het was maar als een grapje bedoeld, niet zo serieus opnemen.
En ik haal het wel voor je weg.
En het staat absoluut niet hoe je zo zit te schelden.
Morokhen
02-07-2003, 17:27
Schaam je Zeepje....we zijn niet op www.holland.nl.....wat is dat!!!!!!!!!!!!!!!!! ehy Mocro_souhiala...daar heb je wel zwembadden en zo.............Maar jah wij zijn verhuisd...naar Mohammedhia dus liever niet Fuc.ken..over me land! zeg toch ook niet over je leipe landje
Morokhen
02-07-2003, 17:29
Nee..klaar het is niet leuk!!!!!!!!!!!!!!! Want we zijn Allemaal van elkaar en niet TEGEN elkaar.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schaam je Zeepje....we zijn niet op www.holland.nl.....wat is dat!!!!!!!!!!!!!!!!! ehy Mocro_souhiala...daar heb je wel zwembadden en zo.............Maar jah wij zijn verhuisd...naar Mohammedhia dus liever niet Fuc.ken..over me land! zeg toch ook niet over je leipe landje
Alsof heel jou leven er van af hangt, tjonge zo kom je echt over.
Niet te geloven! :rolleyes:
Ik vraag me af hoe jij in werklijkheid bent, ik hoop niet zo... want dan zou elk normaal mens heel hard van je wegrennen.
mocro_souhaila
02-07-2003, 17:35
jeetje doe maar rustig hoor..je hoeft me niet meteen aan te vallen damn..ik geef me mening gewoon tazz yeh aangebrande griet alatief..je kan tegenwoordig niets meer zeggen
Origineel gepost door Mokerslag
Morokhen heeft gelijk :)
Nou dan zul je denk ik wel van het zelfde soort zijn.
Samiatje
02-07-2003, 17:45
haalooo halloo mensen het is mijn topic die ik heb gezegd en mensen HET GAAT OVER MEKENES niej over aanvallen blabl wat zeggen jullie allemaal relax mensen waar gaat dit allemaal over waarom moet t op mijn topic damnn shieeshh ik vroeg alleen wie in meknes wootn en dit jaar daar heen gaat damnn... mohim
hoor nog wel van jullie..
Ciao
Origineel gepost door Mokerslag
Ewa zeep leef je nog?
Nee ik bedoel, ik hou helemaal niet van mensen die agressief doen laat staan als ze dat doen op internet... dan is er toch iets mis.
Ik bedoel als iemand iets doet en je kunt daar niet tegen kun je toch ook heel normaal en rustig antwoorden.
Niet met zo agressie en zoveel lelijke woorden, is allemaal niet nodig.
Ik moet dan meteen denken aan sommige uit de Marokkaanse jeugd van tegenwoordig die heel agressief zijn zonder enige reden daar voor, alleen om hun zelf zogenaamd te laten zien.
Van ---> Check Me, Here I Am.
Morokhen
02-07-2003, 18:13
hahahahahahahahahahahhahahaha.... :lol: ........Mokerslag ik ken jou hoor....... ;)
berbersbloedje
02-07-2003, 18:16
ewa het gaat hier over wie er in meknes woont en mensen zijn ruzie aan het maken .
wollah soms echt grappig hahahahaha
Samiatje
02-07-2003, 18:16
JA NOU HE!!! KAPPEN ALLEMAAL SHEG!!! keb geen idee waar t allemaal over gaat maar hou gewoon op !!! :zweep: T GAAT IMMERS OVER MEKNES LATEN WE DAAROVER LULLAH MAARUUH WIE WOONT VAN JULLIE IN MEKNES EN GAAN JULLIE DIT JAAR:) NOU LAAT VAN JE HOREN.
CiaooooooooooOoOooOoOoOOoOoOo;)
berbersbloedje
02-07-2003, 18:17
ja man hahaha ze zijn over een heel ander onderwerp begonnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.