Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beste band

Pagina's : [1] 2

rami
02-07-2003, 16:19

wat is de allerbeste band die je op je bruiloft kunt hebben

Ghazella24
02-07-2003, 19:28
Als je een mannenband zoekt, dan is abdellah rbati een hele leuke band. :zwaai:

rami
02-07-2003, 22:45
Origineel gepost door Ghazella24 Als je een mannenband zoekt, dan is abdellah rbati een hele leuke band. :zwaai: maar ik hoor daar rare dingen over dat ze achter de meisjes aan zitten en alcohol drinken!

Ghazella24
02-07-2003, 22:54
Ik heb heel veel feesten met hun meegemaakt. Ik vind dat ze goed zingen. Ik zelf heb ze nooit rare dingen zien doen op een feest. Dus dat durf ik je niet te vertellen. En of ze drinken :cola: dat heb ik ze ook nooit zien doen. Dus allah oe aalam of dat waar is. Ik heb wel wat visite kaartjes van andere bands. Maar of die allemaal goed zijn durf ik je niet te zeggen. Maar kan ze je wel mailen als je dat wilt.

rami
02-07-2003, 23:09

Origineel gepost door Ghazella24 Ik heb heel veel feesten met hun meegemaakt. Ik vind dat ze goed zingen. Ik zelf heb ze nooit rare dingen zien doen op een feest. Dus dat durf ik je niet te vertellen. En of ze drinken :cola: dat heb ik ze ook nooit zien doen. Dus allah oe aalam of dat waar is. Ik heb wel wat visite kaartjes van andere bands. Maar of die allemaal goed zijn durf ik je niet te zeggen. Maar kan ze je wel mailen als je dat wilt. als je dat wilt doen heel graag! Maar hier op jasmina lees je altijd dingen maar of ze waar zijn?

NoordAfrikaan
03-07-2003, 01:30
Origineel gepost door rami wat is de allerbeste band die je op je bruiloft kunt hebben Metallica

rami
03-07-2003, 09:49
Origineel gepost door NoordAfrikaan Metallica :rolleyes:

souhie
03-07-2003, 09:53
El Kanary, die doen ook Dakka!! :boogie:

rami
03-07-2003, 15:33
ik heb op de website naar de mp3 bestanden geluisterd van kanar maar vond t niet echt super ze zijn wel oke

souhie
03-07-2003, 16:02
Origineel gepost door rami ik heb op de website naar de mp3 bestanden geluisterd van kanar maar vond t niet echt super ze zijn wel oke Die website is van Mounir El Kanar, broer van de leadzanger van El Kanary. T zijn dus twee verschillende bands. Ik heb Mounir El Kanar nog nooit "in actie" gezien, dus daar kan ik niks over zeggen. Wel heb ik eens El Kanary in actie gezien, en ik vond ze echt ROCKEN!! :boogie: Wat ik leuk vond, is dat ze ook Dakka doen, dus hoef je er geen aparte groep voor in te huren!

mimi_tangaouia
03-07-2003, 16:15
Bijna alle bands hier in nl drinken een slokje alleen achter de schermen

rami
04-07-2003, 11:06
Origineel gepost door mimi_tangaouia Bijna alle bands hier in nl drinken een slokje alleen achter de schermen :jammer: erg jammer zeg je kan toch ook zonder alcohol lol hebben

rami
04-07-2003, 11:07
Origineel gepost door souhie Die website is van Mounir El Kanar, broer van de leadzanger van El Kanary. T zijn dus twee verschillende bands. Ik heb Mounir El Kanar nog nooit "in actie" gezien, dus daar kan ik niks over zeggen. Wel heb ik eens El Kanary in actie gezien, en ik vond ze echt ROCKEN!! :boogie: Wat ik leuk vond, is dat ze ook Dakka doen, dus hoef je er geen aparte groep voor in te huren! oh ja dat zei hij inderdaad ook! maar hij wist niet meer of zn broer nog een band had dus blijkbaar ruzie

mimi_tangaouia
04-07-2003, 11:16
Origineel gepost door rami :jammer: erg jammer zeg je kan toch ook zonder alcohol lol hebben nee maar met alcohol komen ze echt los beweren de meeste band leden

Zin_Rabat
06-07-2003, 14:20

:jammer: ik vind dat echt zo jammer behda ik heb duidelijk gezegd op mijn bruiloft hoef er echt niet gedronken te worden door niemand niet ook niet voor ze naar het feest komen maar ik denk dat ik abdel rahiem el rabati neem abdel allah rabati heeft mijn broer genomen maar ik zelf vind abdel rahim wat gezelliger hij doet meeer el chaabi :) zied dardek hawd dardek en Neem Aicha El Rbatia(als Negaffa) dus wordt echt een rbatien feest ;) :D

Pagina's : [1] 2