Bekijk originele versie : moeder liefde
tetouani79
02-07-2003, 13:54
de tijd die je me gaf besef ik nu pas
de tijd van je leven die je aan mij hebt gegeven
zal voor altijd bij me blijven
voor mij was je de de moeder en de vader
de vriend en de kameraad
zonder jouw(moeder) wist ik me geen raad
zonder vader was jij daar voor mij
zonder vader waakte jij over mij
als een arend sprijde jij je vleugels
nam me onder je hoede, gaf me je liefde
je heb van me gemaakt, wat ik ben
door jouw ben ik de gene die ik nu ben
een man is wat jij van me hebt gemaakt
door je liefde is mijn hart nooit gekraat
hoe kan ik je ooit bedanken
hoe kan ik je ooit iets terug geven
moeder,,,, voor mij heb je je leven opgegeven
ons moeders moeten we nooit vergeten, wat zij voor ons allemaal gedaan hebben. en wat ze blijven doen.
laat zien dat je van haar houdt, dor woorden of daden.
salaam
tetouani79
02-07-2003, 14:03
ik denk dat ik de ennige hier die zo denkt. :confused:
tetouani79
02-07-2003, 14:28
houden marokkanen niet van hun moeders of durven ze dat niet hardop te zeggen vraag ik me af????
Waarom zeg je dit nou mijn ouders gaan morgen op vakantie en ik mis mijn moederliefde nu al!!
BrokenHeart25
02-07-2003, 14:29
Groot gelijk bro!
Een moeder is alles in het gezin! Zij is het fundament van een gezin, op haar kan je bouwen.
tetouani79
02-07-2003, 14:33
het is gewoon heel veel wat wij krijgen en ik vroeg me af hoe wij(de kids) iets terug konden doen en of dat mogelijk is.
persoonlijk denk dat wij niet zo veel kunnen terug geven als wat wij hebben onvangen. de moeder wijdt haar leven aan haar kinderen en allah heeft haar de kracht gegeven om moeder en vader te zijn( in mijn geval).
dat heeft ook mijn respect voor vrouwen zoooo bepaald.
en noa, geef haar een dikke zoen en wens haar een goed vakantie toe, voor je het weet is ze bij je. :zwaai:
mocromagic
02-07-2003, 14:36
YEMMA ik hou van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door tetouani79
het is gewoon heel veel wat wij krijgen en ik vroeg me af hoe wij(de kids) iets terug konden doen en of dat mogelijk is.
persoonlijk denk dat wij niet zo veel kunnen terug geven als wat wij hebben onvangen. de moeder wijdt haar leven aan haar kinderen en allah heeft haar de kracht gegeven om moeder en vader te zijn( in mijn geval).
dat heeft ook mijn respect voor vrouwen zoooo bepaald.
en noa, geef haar een dikke zoen en wens haar een goed vakantie toe, voor je het weet is ze bij je. :zwaai:
Wallah mijn dank aan mijn ouders is niet in woorden of daden uit te drukken....ik doe mijn best voor hen en hoop dat ze dat accepteren en dat Allah swt ze in het hiernamaals zal belonen voor het feit dat ze mij liefdevol hebben groot gebracht!!
Ik zal haar zeker een dikke kus geven mis haar nu al laat staan als ze weg gaan :verdriet: :huil:
tetouani79
02-07-2003, 14:40
Origineel gepost door Noa
Wallah mijn dank aan mijn ouders is niet in woorden of daden uit te drukken....ik doe mijn best voor hen en hoop dat ze dat accepteren en dat Allah swt ze in het hiernamaals zal belonen voor het feit dat ze mij liefdevol hebben groot gebracht!!
Ik zal haar zeker een dikke kus geven mis haar nu al laat staan als ze weg gaan :verdriet: :huil:
geloof me, zij gaat jouw ook missen.
toen ik ruim een jaar geleden in frankrijk moest werken voor twee weken, ik kwam toen thuis en bij de deur begon mijn moder al te huilen van blijdschap. ze zegt ik heb je gemist al die tijd. moest ook even die brok in keel terug slikken en gaf haar een kus.
geloof me, zij gaat jouw ook missen.
toen ik ruim een jaar geleden in frankrijk moest werken voor twee weken, ik kwam toen thuis en bij de deur begon mijn moder al te huilen van blijdschap. ze zegt ik heb je gemist al die tijd. moest ook even die brok in keel terug slikken en gaf haar een kus.
Ik ken dat het eerste wat ik meestal doe als ik in Marokko ben is rennen naar mijn moeder ipv naar de familieleden die ik een jaar niet heb gezien...
Ze heeft ook gezegd dat ze me gaat missen... :( en dat maakt het afscheid moeilijker. Ik ben wat dat betreft echt mama's kindje!
tetouani79
02-07-2003, 14:45
Origineel gepost door Noa
Ik ken dat het eerste wat ik meestal doe als ik in Marokko ben is rennen naar mijn moeder ipv naar de familieleden die ik een jaar niet heb gezien...
Ze heeft ook gezegd dat ze me gaat missen... :( en dat maakt het afscheid moeilijker. Ik ben wat dat betreft echt mama's kindje!
dar is niks mis mee om mamaá kindje te zijn. ben een man en ga ook eerst naar mijn moeder al ik ergens binnnekom en zij is er ook.
dar is niks mis mee om mamaá kindje te zijn. ben een man en ga ook eerst naar mijn moeder al ik ergens binnnekom en zij is er ook.
Ik hou zielsveel van haar ik zou zelfs mijn leven voor haar geven!!
Ladyx1983
02-07-2003, 14:51
Mam ik hou van je!!!!maar dat weet je toch
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.