Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen MATERIALISTISCH

BeauMO25
24-06-2002, 15:12

Hallo ik vind de meeste marokkaanse vrouwen echt zwaar materialistisch en hypocriet........ ook kijken ze alleen of je een auto hebt of niet en of je wel bij hun familie past eigenlijk willen ze alleen maar iemand om snel mee te trouwen zodat ze het huis uitkunnen en omdat ze denken dat dat zo de enige manier is marokkaanse vrouwen weten niet wat liefde is,ze zijn door hun moeder zo opgevoed dat ze als een goudzoeker achter elke gast met een BMW aanzitten ik vind jullie marokkaanse vrouwen ook nooit oprecht in welk opzicht dan ook........ oke ik heb weer alles over marokkaanse dames uitgestort graag reacties en natuurlijk uitleg want ik begrijp marokkaaanse vrouwen echt niet!!!!!!!

HAJET75
24-06-2002, 16:15
Hmm de dames die je bij de neus hebben genomen hebben flink je hartje verbitterd. Er zijn ook simpele tere marokkaanse vrouwlijke zieltjes met een eenvoudige smaak en die in het gewone hele mooie dingen zien. Dus maak je geen zorgen als je een beetje mensenkennis hebt kan je aan de ogen wel zien wat ze uitstralen. Ik houdt van doekoes of ik houd van jou!!

hilwa
24-06-2002, 16:25
zoals jij al zei, de meeste vrouwen,, d.w.z niet allemaal, ikzelf ben helemaal niet zo, ik kijk wel of ik bij iemand pas en of hij bij de famillie past, maar dat vind ik echt wel normaal hoor, dat hij bij ons en ik bij hun pas. maar voor de rest maakt het me geen moer uit!!!!!

_Star_
24-06-2002, 17:50
Een bmw is niet blijvend, geld is ook niet blijvend, we moeten kijken naar de persoon en zijn karakter en niet wat hij wel of niet bezit. een jongen moet natuurlijk wel zijn geld eerlijk verdienen, dat is wel iets wat belangrijk is. het mooi leventje duurt nooit lang en wat moet je dan als al het geld op is ??????? geloof me maar dat niet alle meisjes zo zijn, je hebt nog steeds niet de juiste tegengekomen maar dat wil niet zeggen dat we allemaal hypocriet en materialistisch zijn want ik denk wel dat de meeste dames zelfstandig genoeg en gezond genoeg zijn om hun eigen centjes te verdienen en niet achter het geld te lopen van een jongen. dat was mijn mening ;)

EsteeLauder01
24-06-2002, 18:35

Origineel gepost door BeauMO25 Hallo ik vind de meeste marokkaanse vrouwen echt zwaar materialistisch en hypocriet........ ook kijken ze alleen of je een auto hebt of niet en of je wel bij hun familie past eigenlijk willen ze alleen maar iemand om snel mee te trouwen zodat ze het huis uitkunnen en omdat ze denken dat dat zo de enige manier is marokkaanse vrouwen weten niet wat liefde is,ze zijn door hun moeder zo opgevoed dat ze als een goudzoeker achter elke gast met een BMW aanzitten ik vind jullie marokkaanse vrouwen ook nooit oprecht in welk opzicht dan ook........ oke ik heb weer alles over marokkaanse dames uitgestort graag reacties en natuurlijk uitleg want ik begrijp marokkaaanse vrouwen echt niet!!!!!!! BeauMo, ze zijn heus niet allemaal zo. Er zijn er weldegelijk die niet hypocriet en materialistisch zijn en enkel uit zijn op geld en een mooie auto. Er zijn er ook die willen trouwen uit liefde en niet enkel om thuis weg te zijn. En natuurlijk zijn er die heel oprecht zijn, echt, ze bestaan, dat verzeker ik jou. Gewoon geduld jongen...ooit kom je haar wel tegen. ;)

BeauMO25
25-06-2002, 19:10
ik bedoelde mijn moeder is met vakantie in marokko

EsteeLauder01
25-06-2002, 19:15
Allée, excuses aanvaard en laat de nudels maar smaken hé.

HAJET75
26-06-2002, 16:33
Mo, we komen allemaal bij je eten hoor!!

Sherazyna
26-06-2002, 18:06
Ik ben zo niet, hou er absoluut niet van, ik ben voor LIEFDE!!!!!! de rest kan me niets schelen, het gaat erom wat in je hart zit en niet wat je financieel te bieden hebt

muslima1900
26-06-2002, 23:29
Beste beauMO25 waarom scheer je nu alle marokkaanse meiden over 1 kam???????? Vind ik niet eerlijk van je! Want fe dien behoren wij naar religie te kijken. Dat vindi k ook zo jammer van enkele dames, want ik hoor er altijd wel enkele op school zeggen oooooh zag je mohammed met zijn BMW?? neeeee mustafa dat is al verleden tijd want hij heeft zijn BMW inde prak gereden!!!! astagfitullah!!!!!!! Moge ALlah swt ons leiden inschallah, amiennnnn. Broeder scheer ons niet over 1 kam!!!! Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

dulce_lamia
26-06-2002, 23:44
ONTHOUD EEN DING HEEL GOED: HET SLECHTE VALT ALTYD OP EN HET GOEDE WORDT OVER HET HOOFD GEZIEN!!!!! Waarom hoor ik iedereen steeds zeggen "DE MEESTE" VROUWEN ZIJN HYPOCRIET EN MATREALISTISCH ENZ ENZ. Hoezo de meeste??? De meeste vrouwen zitten thuis en zorgen voor hun kinderen, of zitten op hun werk hun eigen centen te verdienen. Maar dat valt natuurlijk niet op, nee lochisch!!!!! :kwaad:

snoesje
01-07-2002, 12:51
salaam 3aleikom broeders en zusters, ik ben het helemaal eens met dulce_lamia...... de echte vrouwen gaan niet achter de man aan die kom je niet eens tegen...... precies hetzelfde geldt ook voor de mannen de echte mannen kom je ook niet zomaar op straat tegen.....