Bekijk originele versie : waarom elkaar zo naar beneden halen
just_fouad
02-07-2003, 13:39
alsof jullie er nog plezier aan hebben
-ik heb gehoord dat marokaanse mannen kleine pipi hebben
-europese meisjes zijn hoeren'
zo kan ik uren door gaan
ik word er niet goed van
:verdriet:
Daar ben ik het helemaal met je eens! walgelijk he?
Als je naar de afdeling gaat uit het oog verloren zitten ook een stelletje zieligerds "wie is de mooiste van gouda"wie is de mooiste van den haag , rotterdam, haarlem "en ga zo maar door.... daar kan ik me ook mateloos aan irriteren!
Ik word er ook niet goed van inderdaad. En de trend is blijkbaar ook tegenwoordig om getrouwde paartjes tegen elkaar uit te spelen. Dat is helemaal zielig zeg.
just_fouad
02-07-2003, 13:47
van die rotmensen die met allemaal neppe feiten komen die nergens op slaan
miriammetje
02-07-2003, 13:47
ja wallailah fouas ik word er ook gek van...iedreen heeft vooroordlen allsh heeft ons zo geschapen mense hou op met hem te beledigen..!!!!
Origineel gepost door Dolphin
Ik word er ook niet goed van inderdaad. En de trend is blijkbaar ook tegenwoordig om getrouwde paartjes tegen elkaar uit te spelen. Dat is helemaal zielig zeg.
dat is het toppunt inderdaad, een getrouwd stel hier zitten opfokken!
Miss_Honey
02-07-2003, 14:28
Origineel gepost door lavie77
dat is het toppunt inderdaad, een getrouwd stel hier zitten opfokken!
Waaaaaaaaaaaaaat???? Walahila...ik snap deze mensen niet... :kwaad: Maar wat was er dan...ik heb het blijkbaar gemist?!
:zwaai:
Just_Fouad...dit is een goeie topic...ik hoop dat de mensen die dit doen eindelijk ff zien dat ze verkeerd bezig zijn...het is gewoon niet normaal meer! Mensen durven nieteens meer een topic over hun persoonlijke problemen te plaatsten...in de angst dat ze uitgescholden worden...dat ze geoordeel en veroordeeld worden! Kom op...dat is toch niet normaal?! Mensen komen hun problemen hier vertellen juist om advies of juist ff dat beetje steun te krijgen wat ze nodig hebben...en dan krijgen ze rotreacties van gefrustreerde pubers en onwetende mensen! Tfoe...ik walg echt van dat soort mensen :kwaad: :(
Miss_Honey
02-07-2003, 15:23
Er is ook echt niemand die hier antwoord op kan geven hè?! Vooral de mensen die dit doen houden nu wel hun mond...echt laf!
berbersbloedje
02-07-2003, 15:50
wollahhile je hebt gelijk. De mensen die zo zijn zijn gewoon de zielige mensen. Gewoon jaloers saffie.
LQwaad4life
02-07-2003, 15:53
Origineel gepost door just_fouad
alsof jullie er nog plezier aan hebben
-ik heb gehoord dat marokaanse mannen kleine pipi hebben
-europese meisjes zijn hoeren'
zo kan ik uren door gaan
ik word er niet goed van
:verdriet:
leef jou leven en let nie op anderen.
wat maakt het uit wat zij van ons, jou denken.
de mens is nie perfect, en wanneer de mesn naar een ander kijkt ziet ie altijd een zwakke punt. Dus kijk liever naar jezelf via jou ogen, want andere ogen gunnen jou niks.
Miss_Honey
02-07-2003, 15:58
Origineel gepost door LQwaad4life
leef jou leven en let nie op anderen.
wat maakt het uit wat zij van ons, jou denken.
de mens is nie perfect, en wanneer de mesn naar een ander kijkt ziet ie altijd een zwakke punt. Dus kijk liever naar jezelf via jou ogen, want andere ogen gunnen jou niks.
Kijk daar gaat het niet om...dit is een site/forum waar mensen met problemen en dergelijke kunnen komen...als je zulke reacties krijgt dan ga je toch geen bericht meer plaatsen? Dat vinden wij gewoon zo jammer...ik kan heel gemakkelijk over die nare en kinderachtige reacties kijken dat is het probleem niet...maar mensen met serieuze problemen en/of vragen durven gewoon niet meer te reageren! Dat is toch erg?
iki_mocro
15-07-2003, 01:43
Niet over pipi's praten Fouad, laat dat maar aan mij over!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.