Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wel graag kinder maar man wel niet

Pagina's : [1] 2 3

nora25
01-10-2006, 13:57

salam dames ik heb een klein probleempje ik ben al een jaar getrouwd en ik slik ook de pil een jaar maar nu wel ik er mee stoppen maar mij man wel niet ik weet echt niet wat ik moet doen ik zeur iedere dag dat ik er mee stop maar hij wel het nog niet . ik wou doen alsof ik de pil slik maar ik slik hem niet maar ik durf het niet ik hoop dat jullie advies voor mij hebben alvas bedankt::traan1:

bollebuik
01-10-2006, 14:00
omgekeerde wereld, vroeger wilden de mannen 12 kinderen, de vrouw niet. en nu wil de vrouw kinderen en de man NIET! en waarom wil ie nog geen kinderen? en hoe lang wil ie nog wachten?

Doenya25
01-10-2006, 14:02
Wat is zijn reden om geen kinderen te krijgen?...

imaane911
01-10-2006, 14:11
ik zou niet stiekum stoppen met de pil!!!!! wat zijn de redenen dat hij NOG geen kinderen wil??

batata112
01-10-2006, 14:13

salam dames ik heb een klein probleempje ik ben al een jaar getrouwd en ik slik ook de pil een jaar maar nu wel ik er mee stoppen maar mij man wel niet ik weet echt niet wat ik moet doen ik zeur iedere dag dat ik er mee stop maar hij wel het nog niet . ik wou doen alsof ik de pil slik maar ik slik hem niet maar ik durf het niet ik hoop dat jullie advies voor mij hebben alvas bedankt::traan1: jij bent ziek :(

IkBenNadina
01-10-2006, 14:23
salam dames ik heb een klein probleempje ik ben al een jaar getrouwd en ik slik ook de pil een jaar maar nu wel ik er mee stoppen maar mij man wel niet ik weet echt niet wat ik moet doen ik zeur iedere dag dat ik er mee stop maar hij wel het nog niet . ik wou doen alsof ik de pil slik maar ik slik hem niet maar ik durf het niet ik hoop dat jullie advies voor mij hebben alvas bedankt::traan1: Nou ik zou zeker niet achter zijn rug om stoppen met de pil. Jullie zijn nog maar een jaar getrouwd, waarom die haast? Zolang hij er nog niet aan toe is, accepteer je dat gewoon. Jullie zijn tenslotte samen getrouwd. En andersom zou ook hetzelfde moeten gelden.

chahidaatje
01-10-2006, 14:25
Ik zou zeggen , praat er goed over met je man.... Ene beter ga je niet stiekem stoppenmet de pil, stel je voor je word gelijk zwanger , want dan ga je hem als het ware een kind dwingen , waar hij misschien nog niet aan toe is!!!!

IkBenNadina
01-10-2006, 14:27
Wat is zijn reden om geen kinderen te krijgen?... Het kan toch zijn dat een man er gewoon nog niet aan toe is, er hoeft heus niet iets verschrikkelijks achter te zitten. Sommige vrouwen willen al gauw van die waan ideen krijgen dat als een man geen kinderen wil, dat hij misschien vast niet van plan is om bij zijn vrouw te blijven of iets dergelijks..

cherinaa
01-10-2006, 14:28
oegtie, als ik jou was, zou ik het zeker niet stiekem doen. dat kan juist averechts werken. probeer erachter te komen wat de reden is, en vertel hem waarom jij het zo graag wil. mijn man wilde ook geen kinderen, van de eerste werd ik per ongeluk zwanger wegens dat ik van prikpil naar de gewone pil ben overgestapt. nou hij dacht dat ik het expres had gedaan. we hebben er echt heel erg ruzie over gehad. we waren toen pas een zaak begonnen en hadden met elkaar afgesproken dat we de eerste 5 jaar geen kids nemen. maar allah heeft iets anders gewild. met lang praten dag in dag uit, heeft die het geaccepteerd. ik heb ook gezegd ga naar de dokter en vraag het of je kan zwanger raken als je van de prikpil overstapt naar de normalen pil. nu is mijn zoontje bijna 5 jaar, en nog zegt mijn man soms, je hebt het expres gedaan. en dan kijk ik hem echt vernietigend aan. maar hij is heel erg gek op zijn kind nu. twee jaar geleden ben ik weer gestopt met de pil. heb er zo'n moeite voor moeten doen dat hij het met mij eens zou worden. en gelukkig stemde hij toe. ik werd in maart zwanger na lang proberen, maar kreeg in mei een miskraam. ik had zo'n verdriet en dacht nu zegt hij we stoppen ermee. maar hij zag wat een effect het had, en toen zei die we gaan net zo lang door tot het ons lukt, en natuurlijk met allahs wil. heb geduld meisje en praat er met hem over. sorry voor het lange verhaal.

nora25
01-10-2006, 20:39
sallam dames ik ben heel blij met jullie advies. zijn reden is nog even werken en geld sparen huis kopen en dan pas aan kinderen denken. ik ben 24 ik vind het nu wel tijd worden en mijn man is 30. ze zegen hoelang je met de pil slikt hoe moeilijker het wordt om kinderen tekrijgen ik weet het echt niet dames. dikke kus

Romainna
01-10-2006, 20:43
salam dames ik heb een klein probleempje ik ben al een jaar getrouwd en ik slik ook de pil een jaar maar nu wel ik er mee stoppen maar mij man wel niet ik weet echt niet wat ik moet doen ik zeur iedere dag dat ik er mee stop maar hij wel het nog niet . ik wou doen alsof ik de pil slik maar ik slik hem niet maar ik durf het niet ik hoop dat jullie advies voor mij hebben alvas bedankt::traan1: Ik zou dat toch maar niet doen, stiekem stoppen met de pil is geen optie. Dat jij kindeen wil kan ik begrijpen maar waarom die haast? Je bent nog jong, geniet toch van de tijd die je samen nog hebt met je man, kinderen krijgen kan altijd nog als het voortbestemd is.

noona
01-10-2006, 20:45
je moet niet zomaar met de pil stoppen zonder dat hij het weet. tenzij je in een situatie zit dat je al 12 jaar getrouwd bent en al 38 jaar bent DAN zou ik zeggen word zwanger en geef hem een schop anders, zul je eerst moeten wachten tot hij ook een kind wil zodat je er samen van kunt genieten. andersom had je ook niet onder dwang zwanger willen zijn.

ellae
01-10-2006, 20:47
zou jij geen kind willen die door ECHTE liefde is gemaakt?? die echt gewild is door beide ouders? praat er met hem rustig over en een huis en werken en sparen kan heus wel met een kinder bij;)

dolfijn1977
01-10-2006, 20:51
sallam dames ik ben heel blij met jullie advies. zijn reden is nog even werken en geld sparen huis kopen en dan pas aan kinderen denken. ik ben 24 ik vind het nu wel tijd worden en mijn man is 30. ze zegen hoelang je met de pil slikt hoe moeilijker het wordt om kinderen tekrijgen ik weet het echt niet dames. dikke kus Vaag allemaal jij niet hoor mr die man van jouw

anisanisa
01-10-2006, 20:52

salam dames ik heb een klein probleempje ik ben al een jaar getrouwd en ik slik ook de pil een jaar maar nu wel ik er mee stoppen maar mij man wel niet ik weet echt niet wat ik moet doen ik zeur iedere dag dat ik er mee stop maar hij wel het nog niet . ik wou doen alsof ik de pil slik maar ik slik hem niet maar ik durf het niet ik hoop dat jullie advies voor mij hebben alvas bedankt::traan1: meid heb gewoon geduld blijf erover paten,hij is 30 hij word ook natuurlijker ouder,hij zal inschallah gauw bijdraaien meid,maak je er nietal te druk om,en ga niet dingen achter zn rug om doen.

Pagina's : [1] 2 3