Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrijwilligerswerk!

Pagina's : [1] 2 3

Goudmeisje
24-06-2002, 15:00

Salaam broeders en zusters, Ik heb een vraag aan jullie, doet iemand van jullie aan vrijwilligerswerk? Zoja, wat voor werk doen jullie en zonee, hoe denken jullie over vrijwilligerswerk en willen jullie in de toekomst wel eens vrijwilligers gaan doen? Zelf zit ik al een jaar in het vrijwilligerswerk bij een centrum buitenlandse vrouwen. Dit doe ik naast mijn fulltime baan en het bevalt me heel goed. Ewa mensen, vertel hoe jullie daarover denken. Groetjes van jullie zuster Goudmeisje

Goudmeisje
24-06-2002, 15:30
Origineel gepost door Salim9 Salaam goudmeisje, Vrijwilligerswerk, Het is zeker goed als je in je vrije tijd iets vijwillig doet voor een groep mensen of instelling. Ik ben zelf bestuurslid van een Marok.vereniging die zich sterk maakt voor een beter positie van de Marok.gemeenschap in de maatschappij. Het stelt mischien niets voor gezien de maatschappelijk ontwikkelingen maat het geeft mij wel voeldoening"het gevoel ik doe iets om de ontwikkelingen te beinvloeden in positief zin..). Uiteindelijk doen wij het voor ons eigen... nog een voordeel je bouwt ervaring mee in het omgaan met mensen ...organisatie....... Inderdaad.......daar bouw ik ook heel veel ervaring op. Sinds ik dit werk doe heb het gevoel dat ik veel meer kan dan vroeger.

Goudmeisje
24-06-2002, 16:32
Ewa safie mensen, zoveel bekeken en nog maar één reactie, denken jullie nooit over vrijwilligerswerk?

sonya24
24-06-2002, 17:20
iK heb dit jaar ook vrijwilligerswerk gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit voor mijn studiepunten had gedaan, als het niet moest was ik er denk ik niet echt opgekomen. ik vond het wel hartstikke leuk. Zo heb ik onder andere jonge marokkaanse jongens gecoacht en jonge asielzoekers wegwijs gemaakt hier in Nederland. Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ging er ook altijd met plezier er heen. Zelf heb ik nu heel weining tijd voor dat soort dingen maar als ik er de tijd voor zou hebben zou ik het zeker weer doen.

Goudmeisje
26-06-2002, 22:19

Wil niemand meer hierop reageren?? :(

igzeneej
26-06-2002, 22:24
Ik doe dat !!! ...Ik ben namelijk beheerder van een jongerencentrum !!!

moidiana
26-06-2002, 22:40
ik reageer ook effe! ik heb vrijwilligerswerk gedaan! geholpen bij gehandicapte kinderen.. maar op een gegeven moment was ik het echt zat... al die drukke kleffe mensen, ik wil niet lullig zijn hoor maar ik geloof toch niet dat dat werk erg geschikt is voor mij

camjo
26-06-2002, 22:57
Origineel gepost door Goudmeisje Ewa safie mensen, zoveel bekeken en nog maar één reactie, denken jullie nooit over vrijwilligerswerk? Jazeker..ik wil dat graag doen..hebben jullie iets intressants

igzeneej
26-06-2002, 22:58
Werk je mo ??? ...Je kunt veel vinden hoor !!!

camjo
26-06-2002, 23:02
Origineel gepost door igzeneej Werk je mo ??? ...Je kunt veel vinden hoor !!! Ja..onderhoud en herstelling van machines..maar ik heb geen vaste uur..de ene dag kom ik op tijd thuis..de andere dag heel laat..dat is mijn probleem..maar het is mijn werk, en ik doe het heel graag..vrijwilligerswerk zegt mij ook iets..maar......

camjo
26-06-2002, 23:03
Origineel gepost door igzeneej Ik doe dat !!! ...Ik ben namelijk beheerder van een jongerencentrum !!! :goedzo:

camjo
26-06-2002, 23:03
Origineel gepost door Goudmeisje Salaam broeders en zusters, Ik heb een vraag aan jullie, doet iemand van jullie aan vrijwilligerswerk? Zoja, wat voor werk doen jullie en zonee, hoe denken jullie over vrijwilligerswerk en willen jullie in de toekomst wel eens vrijwilligers gaan doen? Zelf zit ik al een jaar in het vrijwilligerswerk bij een centrum buitenlandse vrouwen. Dit doe ik naast mijn fulltime baan en het bevalt me heel goed. Ewa mensen, vertel hoe jullie daarover denken. Groetjes van jullie zuster Goudmeisje :goedzo:

camjo
26-06-2002, 23:05
Origineel gepost door Salim9 Salaam goudmeisje, Vrijwilligerswerk, Het is zeker goed als je in je vrije tijd iets vijwillig doet voor een groep mensen of instelling. Ik ben zelf bestuurslid van een Marok.vereniging die zich sterk maakt voor een beter positie van de Marok.gemeenschap in de maatschappij. Het stelt mischien niets voor gezien de maatschappelijk ontwikkelingen maat het geeft mij wel voeldoening"het gevoel ik doe iets om de ontwikkelingen te beinvloeden in positief zin..). Uiteindelijk doen wij het voor ons eigen... nog een voordeel je bouwt ervaring mee in het omgaan met mensen ...organisatie....... :goedzo:

camjo
26-06-2002, 23:06
Origineel gepost door sonya24 iK heb dit jaar ook vrijwilligerswerk gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit voor mijn studiepunten had gedaan, als het niet moest was ik er denk ik niet echt opgekomen. ik vond het wel hartstikke leuk. Zo heb ik onder andere jonge marokkaanse jongens gecoacht en jonge asielzoekers wegwijs gemaakt hier in Nederland. Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ging er ook altijd met plezier er heen. Zelf heb ik nu heel weining tijd voor dat soort dingen maar als ik er de tijd voor zou hebben zou ik het zeker weer doen. :goedzo:

igzeneej
26-06-2002, 23:08

Het moet ook werk zijn dat je voor je lol doet !!!

Pagina's : [1] 2 3