Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Laat?

katar
30-09-2006, 22:52

IK ben iemand die altijd heel laat gaat slapen, meestal maak ik een middag dutje met mijn dochtertje en dan heb ik later geen slaap meer en vooral nu in de ramadan wordt het soms 2 a 3 uur. En dan de volgende dag begint alles opnieuw en ben ik verrot.:moe:

Nisrine20
30-09-2006, 23:52
Hier nog een:moe:. Ik slaap rond een uur of 3, en ook ik ben de volgende dag helemaal kapot:jammer:.

dina34
01-10-2006, 00:04
hier nog 1 wij slapen helemaal niet pas tot na de lfagr, mijn man is deze maand vrij en ik werk ook niet , dus de hele nacht zijn we wakker of we kijken tv, of ik ga tussendoor ook veel bidden, qieaam oe lail. maar ik wordt pas rond 12.00 wakker en dan zoals jullie zeggen ben ik sochtend echt niet fit.

Sweet_Samiia
01-10-2006, 00:09
ik heb ook het zelfde probleem hoor meiden, ik slaap ook tussen 1en 3 uur s''nachts, in de middag moet ik echt even 1,5 tot 2 uurtjes slapen anders kom ik de dag niet door, al slaap ik laat toch moet ik er weer s''ochtends vroeg uit ,ik heb een zoontje van 8 maanden, en eentje van 5 jaar die naar school moet,nou ik voel me soms echt een zombie:maf: :rolleyes: ;)

OemBiby
01-10-2006, 00:09

Da's niet goed voor je joh....het beste is gewoon voor twaalven naar bed en het liefst voor negenen je bed weer uit....in het weekend kun je uitzonderingen maken door lekker een uur of 2 later je bed in te duiken en de volgende dag weer een uur of 2 later je bed uit te komen....

zinalady80
01-10-2006, 10:32
zo laat

noona
01-10-2006, 10:34
je Moet Gewoon Geen Middagdutje Nemen Een Dag En Wel Op Tijd Naar Bed. Al Ga Je Maar Elke Dag Een Uur Eerder Naar Bed Totdat Je Een Normale Tijd Hebt Bereikt. Ga Ervan Uit Da 12 Uu Laat Genoeg Is

katar
01-10-2006, 11:08
je Moet Gewoon Geen Middagdutje Nemen Een Dag En Wel Op Tijd Naar Bed. Al Ga Je Maar Elke Dag Een Uur Eerder Naar Bed Totdat Je Een Normale Tijd Hebt Bereikt. Ga Ervan Uit Da 12 Uu Laat Genoeg Is Ja klopt je hebt helemaal gelijk, maar dat middagdutje komt omdat ik dus niet uitgeslapen ben, en eerder naar bed lukt me haast niet. Ik sta wel gewoon vroeg opmaar eerder naar bed vooral nu ik zoveel moet opruimen en schoonmaken( 2 kids he):hihi:lukt me haast niet, maar je hebt gelijk hoor, ik ga het eens proberen misschien voel ik me dan weer beter, want nu ben ik echt een zombie.