Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deventer

LelaOemayma
30-09-2006, 21:42

Sallaam moe3leekoem iedereen, Mijn man wil verhuizen naar DEVENTER :kwaad: Nou heb ik gehoord dat het een boerse plaats is waar weinig tot geen Marokkanen wonen... Klopt dat?? Hij wil er echt heel graag heen i.v.m zijn werk dus het is al bijna 100% zeker dat we er heen zullen verhuizen. Wie woont hier ook, of kent deze plaats? Is het een goede omgeving om te wonen etc.:kweetnie: groetjes

souk2003
30-09-2006, 23:30
Hoi meid, Ik woon zelf niet in Deventer maar ik heb er wel op school gezeten. Deventer is geen boerendorp het is gewoon een stad. En ook een mooie stad. Er wonen echt weinig marokkanen daar maar wel heeeel veel Turken. Je zult daar wel wennen en anders PM je mij maar en dan geef ik je een rondleiding... Liefs souk2003

LelaOemayma
02-10-2006, 10:10
Hoi meid, Ik woon zelf niet in Deventer maar ik heb er wel op school gezeten. Deventer is geen boerendorp het is gewoon een stad. En ook een mooie stad. Er wonen echt weinig marokkanen daar maar wel heeeel veel Turken. Je zult daar wel wennen en anders PM je mij maar en dan geef ik je een rondleiding... Liefs souk2003 Thanx meid dat is heel lief van je,.... Hmmmmmmm dus het is zo slecht nog niet... Zijn er meer mensen die mij kunnen overtuigen?? :jammer:

OumZenY
07-10-2006, 21:08
Ik woon er zelf ook niet.Maar wat ik je wel kan zeggen is, dat het een gezellige stad is. Klopt, er wonen weinig Magreba, verder is het een kwestie van integreren tussen de mensen.

Surreya__
27-11-2006, 11:29

ik woon er wel en inderdaad erwonen heel veel turkse mensen .. maar er is zelfs een marokaanse moskee dus er zijn ok wel marokaanse families die er wonen.. alleen inderdaad zoals je het zelf ook zegt niet zo veel:) maak je geen zorgen meid je zal je omgeving zelf wel creeeren succes..

PobriSita
27-11-2006, 12:32
Ik woon er ook, en zo erg is het echt niet!! Het is een stad, je hebt alle winkels (behalve ZARA, MANGO) Voor de rest alles heb je er..Een Marokkaanse moskee, allerlij soorten winkeltjes...Je moet er mensen kennen, ik denk als dat zo is, je het wel naar je zin gata krijgen :) Welkom in Deventer meid ;)