Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Herkeuring WAO..Wie moet dit ook!? :(

Menn
30-09-2006, 14:08

[ Salaam mensen, De titel van de topic zegt het al...Ik ben pas opgeroepen voor de herkeuring. Ik ben er zo bang voor, ik heb zoveel pijn in mijn hele lichaam..dat is gewoon niet met woorden te omschrijven. Als ze me dwingen om te werken...dan kan ik net zo goed mezelf nu al begraven..Want ik KAN dat gewoon niet!!! Ik heb jaren gewerkt, in Nl en in Marokko. Ik zat geen minuut gewoon stil..maar laatste jaren is alles enorm achteruit gegaan met mijn gezondheid. Wie kan me helpen om niet goed gekeurd te worden zegmaar..Ik neem niemand in de maling. Ik heb reuma, 2 auto ongelukken gehad en heb daar letsel aan overgehouden. Ik heb migraine. Daarnaast heb ik kinderen die me nodig hebben in het huis. Ik wil hartstikke graag werken, ik weet ook niet beter. Maar ik kan het gewon niet meerr.. Weet iemand misschien bij wie ik terecht kan zodat die me op een eerlijke manier kan helpen? Wie word ook binnenkort opgeroepen, en hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb nu het gevoel dat ik op deathrow zit Alvast bedankt voor jullie hulp..]

NoHide
30-09-2006, 14:18
Een herkeuring betekend niet dat je perse weer aan het werk moet hoor. Ik zou mijn klachten wel overdrijven want anders nemen ze je vaak niet serieus :moe:

fatimzahra01
01-10-2006, 01:48
[ Salaam mensen, De titel van de topic zegt het al...Ik ben pas opgeroepen voor de herkeuring. Ik ben er zo bang voor, ik heb zoveel pijn in mijn hele lichaam..dat is gewoon niet met woorden te omschrijven. Als ze me dwingen om te werken...dan kan ik net zo goed mezelf nu al begraven..Want ik KAN dat gewoon niet!!! Ik heb jaren gewerkt, in Nl en in Marokko. Ik zat geen minuut gewoon stil..maar laatste jaren is alles enorm achteruit gegaan met mijn gezondheid. Wie kan me helpen om niet goed gekeurd te worden zegmaar..Ik neem niemand in de maling. Ik heb reuma, 2 auto ongelukken gehad en heb daar letsel aan overgehouden. Ik heb migraine. Daarnaast heb ik kinderen die me nodig hebben in het huis. Ik wil hartstikke graag werken, ik weet ook niet beter. Maar ik kan het gewon niet meerr.. Weet iemand misschien bij wie ik terecht kan zodat die me op een eerlijke manier kan helpen? Wie word ook binnenkort opgeroepen, en hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb nu het gevoel dat ik op deathrow zit Alvast bedankt voor jullie hulp..] Weet je wie dit verpesten voor mensen zoals jij,dus die het echt nodig hebben. Dat zijn al die gasten die de hele dag in koffieshops rondhangen/kaarten terwijl ze zogenaamd psychisch niet in orde zijn en bij de Parnasia lopen.En het zijn meestal mannen die het altijd over HARAMdingen hebben en zich een goede moslim noemen.Maar ze staan er niet bij stil dat ze hun uitkering op een HARAM manier binnenkrijgen.Ik hoop voor jou dat je toch niet hoeft te werken en je uitkering behoud.:goedzo:

thessa75
01-10-2006, 14:26
ja ik weet wat je bedoelt ik heb het zelf ook mee gemaakt

Menn
01-10-2006, 16:34

ja ik weet wat je bedoelt ik heb het zelf ook mee gemaakt Salaam Thessa, Ik weet niet of jij kinderen hebt..maar ik ben alleenstaand ik moet dus eigenlijk alles gewoon doen in huis. Maar me kinderen doen het eigenlijk allemaal..mijn pijn is niet te omschrijven. Werken kan ik gewoon niet, ik kan me niet concentreren end. Ik wil het hartstikke graag, wie wil nou niet gezond zijn:confused: Heb jij de keuring al gehad of moet het nog komen allemaal?

Menn
01-10-2006, 16:35
Weet je wie dit verpesten voor mensen zoals jij,dus die het echt nodig hebben. Dat zijn al die gasten die de hele dag in koffieshops rondhangen/kaarten terwijl ze zogenaamd psychisch niet in orde zijn en bij de Parnasia lopen.En het zijn meestal mannen die het altijd over HARAMdingen hebben en zich een goede moslim noemen.Maar ze staan er niet bij stil dat ze hun uitkering op een HARAM manier binnenkrijgen.Ik hoop voor jou dat je toch niet hoeft te werken en je uitkering behoud.:goedzo: Ik hoop het ook..Bedankt!

salah72
01-10-2006, 17:14
ik heb het net achter de rug,maar moet binnen een maand werk gaan zoeken,ze zijn niet meer zo soepel hoor,als jij geen werk kan vinden doen hun het wel voor je

thessa75
05-10-2006, 11:02
ik ben al geweest ze hebben mij uit de wao geschopt na 7 jaar 80 tot 100% zeggen ze nu op eens je bent minder dan 15% dus dat houd in dat je geen wao meer krijgt en dat je je moet gaan inschrijven bij het cwi. ik wist niet wat me overkwam ik was nog nooit bij het cwi gewwest en wist me geen raaad mij man raade mijj om een advocaad in de arm te nemen en bezwaar te maken tegen het beroep zo gezecht zo gedaan toen kreeg ik een beetje wao terug zon 200euro per maand en de rest kwam van het cwi maar ik ben oook verplicht iedere maand 4 colcitaties te maken echt schit gewoon ik heb het daar niet bij gelaten en heb nog hoger beroep aangevraagt en ik ben al voor de rechter verschenen en heb daar het een en ander uit gesproken en briefen op van mijn allegerloog gegeven . en ik wacht nog op hun besluit inchallah zal allah me niet in de steek laten en mijn moeite belonen want ik heb inmiddels 4 kinderen dus geen plek in mijn leven voor werk en ook mijn gezond heid laat het afweten :moe: dus meid ik raad jou aan ook een advocaat te nemen en wie weet komt alles goed incallah oetahallah

Menn
05-10-2006, 18:01
Wat erg dit:jammer: Ik kan wel een advocaat nemen, maar zoals ik al zei..ik ben alleenstaand. Ik heb daar gewoon de energie niet voor..al die stress:(