Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil er niets meer over horen!!!!!

younesel18
01-07-2003, 23:14

Iedereen heeft het erover. De ene doet alsof ie de lotto heeft gewonnen, de andere doet alsof hij bijna dood gaat van de blijheid. terwijl ik hier in dit kikkerlandje moet blijven. Alsof het me niet goed genoeg in is gewrijfd. Weet je wat. Hier mag je voor het laatst vertellen HOE BLIJ JE WEL NIET BENT DAT JE NAAR MAROKKO GAAT. LAATSTE KEER!!!

s_soumaya18
01-07-2003, 23:16
AHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAH MESKIENNN HAHAHAHAHAHAHAH NOUUUU HIER KOMT IE DANNN K GA LEKKER ANSTAANDE VRIJDAG INCHA ALLAH NAAR SPANEJ VOOR 1 WEEK EN DAARNA MAROKKOOOOOOOOOOOOOOO YAHOOOOOOOOOOO K BLIJJF HIER NIET YES YE YE SSSSSS YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;)

younesel18
01-07-2003, 23:17
Origineel gepost door s_soumaya18 AHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAH MESKIENNN HAHAHAHAHAHAHAH NOUUUU HIER KOMT IE DANNN K GA LEKKER ANSTAANDE VRIJDAG INCHA ALLAH NAAR SPANEJ VOOR 1 WEEK EN DAARNA MAROKKOOOOOOOOOOOOOOO YAHOOOOOOOOOOO K BLIJJF HIER NIET YES YE YE SSSSSS YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;) Naar spanje nog wel :kwaad: Ik wil ook mee!!!!!!!

nour_el_3oejoen
01-07-2003, 23:17
ik ga nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttt.:h uil:..

s_soumaya18
01-07-2003, 23:19

Origineel gepost door younesel18 Naar spanje nog wel :kwaad: Ik wil ook mee!!!!!!! ahahah meskien BISMILLAH KOM MAAR ;) ;) ;)

younesel18
01-07-2003, 23:20
Origineel gepost door s_soumaya18 ahahah meskien BISMILLAH KOM MAAR ;) ;) ;) Oualah als ik die kans en de mogelijkheid had, zou ik meegaan.

just_fouad
01-07-2003, 23:22
ik ga ook niet :verdriet:

s_soumaya18
01-07-2003, 23:23
younnes MESKIENNNN JE HEBT ECHT ZINNN IN VAKANTIEE

younesel18
01-07-2003, 23:28
Origineel gepost door s_soumaya18 younnes MESKIENNNN JE HEBT ECHT ZINNN IN VAKANTIEE Zeker weten. Als ik nu ga fantaseren over dat ik met mijn vader en mijn ooms de auto aan het laden ben in de late avond en te laat naar bed ga voor morgen vroeg en voor de lange reis en de pauzes die we houden onder weg bij de benzinestations en die sfeer er omheen met alle marokanen er omheen en vooral als we bij de boot zijn als we die boot binnen rijden en dan naar boven rennen om te zien hoe de boot vertrekt. Oualah ik krijg er echt helemaal zin in. Vooral nu mijn neven gaan die ik de vorige vakanties heb gemist. En ik ga niet.............. Wachten jullie maar volgend jaar. Ik zweet het, ik ga het jullie helemaal inpeperen tot diep in jullie neusgaten!!!!!

s_soumaya18
02-07-2003, 00:16
HAHAHAHAAH MISKIEN AHAHAHAH OK VOLGEND JAAR INCHA ALLAH IS HET JOUW BEURT JAHHHHHHH HAHAHAHAHHAH

fatiha85
02-07-2003, 00:20
Origineel gepost door younesel18 Iedereen heeft het erover. De ene doet alsof ie de lotto heeft gewonnen, de andere doet alsof hij bijna dood gaat van de blijheid. terwijl ik hier in dit kikkerlandje moet blijven. Alsof het me niet goed genoeg in is gewrijfd. Weet je wat. Hier mag je voor het laatst vertellen HOE BLIJ JE WEL NIET BENT DAT JE NAAR MAROKKO GAAT. LAATSTE KEER!!! wollah ben het helemaal met je eens, mensen zeggen echt tegen mij van niemand blijft hier, iedereen is weg, ik wordt er ook gewoon ziek van!!