Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er tips?????????

naimaatje
01-07-2003, 22:59

Salaam, mijn zusje gaat insa allah binnen kort trouwen. alles is hamdoulillah geregeld. alleen heb ik een klein probleempje. we hebben een zaal waar het feest gehouden wordt, maar die zaal is behoorlijk kaal en heel groot. we hebben wel een vrouwtje aangesteld die de decoratie gaat verzorgen, alleen heeft zij geen decoratie voor de muren, maar puur voor de tafels, een theehoekje, hier en daar wat pilaren, rode loper enz enz. dus mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik de zaal toch een geheel maken, dus dat de muren ook bij betrokken worden al het ware, anders is het zo kaal. nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt. naima

tatouzient
01-07-2003, 23:16
waarom moet je persé iets tegen de muren hebben? als je de zaal op zich mooi is gedecoreerd, dan valt het ni op. en als je én de zaal én de muren gaan versieren, is het volgens mij een beetje té. bisous xxx

asana
01-07-2003, 23:18
koop rood en witte lange linten met harten ofzo die je uit elkaar kan trekken,...en zo langs elke kant van de zaal tegen de muur.;tussen 2meter afstand 2ballonnen ertussen,wit en rood ook.. verder ja bloemen hier en daar

missbruid
07-07-2003, 15:21
ik heb gehoord dat catering saada ook decoreert. Ze hebben mooie stoffen die de muren net iets exra's geven en mooie decoratie voor op tafel. Ze hadden volgens mij als het goed is mooie zilveren kandelaars, kannen, jus glazen, kopjes, bordjes. Het is al een tijdje geleden. Ze hebben trouwens ook tafelkleden en stoelhoezen, een theehoek, pilaren, rode loper etc. Volgens mij hoort de tafel van dadels en melk ook bij hun, maar ik weet het niet zeker. Hun nummer is 0613034998.

missbruid
09-07-2003, 14:06

ik vindt echt dat hij lelijke decoratie heeft, hij heeft me foto's gestuurd. het enige wat mooi is is de tafel van melk en dadels, de rest is zo druk, en wie doet er nou allemaal zuilen bij de ingang, de meeste caterings doen van die mooie goude arabische pilaren.

emsoem
09-07-2003, 18:56
je zou hem kunnen versieren door mijn foto's erop te plakken...:maf2: nee joh dat kun je je gasten niet aan doen...:) je kunt inderdaad beter een decoratie bedrijfje bellen is vast niet duur alleen kleding voor de muuren ;) =emsoem-

souhie
10-07-2003, 10:20
Origineel gepost door emsoem je zou hem kunnen versieren door mijn foto's erop te plakken...:maf2: nee joh dat kun je je gasten niet aan doen...:) je kunt inderdaad beter een decoratie bedrijfje bellen is vast niet duur alleen kleding voor de muuren ;) =emsoem- :lol: