Bekijk originele versie : Ik vraag me af?????
Wie er al vakantie heeft?????
Origineel gepost door Fous
Ik heb al vakantie :)
Zo, Zo..Ik ben Jaloers op je ;)
taker3esht
01-07-2003, 23:00
ik heb ook al vakantie...en ga 19juli naar marokko:)
Origineel gepost door taker3esht
ik heb ook al vakantie...en ga 19juli naar marokko:)
Lekker,,waar in Marokko?
Oem_Lena
01-07-2003, 23:05
ik heb nooit vakantie
Origineel gepost door lala_amira2
ik heb nooit vakantie
hihihi ....zeker aan de zéfef (trekker) in marokko.. :D
nour_el_3oejoen
01-07-2003, 23:16
ik heb al 2 weken vakantie....:D
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
ik heb al 2 weken vakantie....:D
Hihi Ben je er weer..zo lekker..Ik dacht dat een opleiding rechtte zo moeilijk was, en dat je wel aan de herkansingen deel nam,,maar ja jij bent zeker intelligent ;)
nour_el_3oejoen
01-07-2003, 23:27
Origineel gepost door Salaama
Hihi Ben je er weer..zo lekker..Ik dacht dat een opleiding rechtte zo moeilijk was, en dat je wel aan de herkansingen deel nam,,maar ja jij bent zeker intelligent ;)
heej wat herkansing dat woordje ken ik niet..:ego:....haha..joke heb 1 stomme herkansing... :kwaad: ............ :D ..maar waarom ben je niet online... :confused: ..heb je me geblokkeerd ofsjow..:(.................:D
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
heej wat herkansing dat woordje ken ik niet..:ego:....haha..joke heb 1 stomme herkansing... :kwaad: ............ :D ..maar waarom ben je niet online... :confused: ..heb je me geblokkeerd ofsjow..:(.................:D
Ik heb ook één stomme herkansing, en ik zit opgescheept met een NL jongen we moeten samen een project herkansen, die we samen moeten maken, ik wordt gek van hem..Ik ben altijd off-line tbeehet (gewoonte)..
nour_el_3oejoen
01-07-2003, 23:32
Origineel gepost door Salaama
Ik heb ook één stomme herkansing, en ik zit opgescheept met een NL jongen we moeten samen een project herkansen, die we samen moeten maken, ik wordt gek van hem..Ik ben altijd off-line tbeehet (gewoonte)..
haha lekkellll voollll juhhh...:p
saidaaatje
01-07-2003, 23:34
dit is al mijn derde vakantieweekjuh:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.