Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welleens een ongeluk meegemaakt?(Zelf?)

Pagina's : [1] 2

younesel18
01-07-2003, 22:46

Ik helaas wel. 2 keer zelfs, eerste keer was mijn teen half kapot en de tweede keer was mijn nek gekneust (door een dame achter het stuur) Auto's+vrouwen=ongelukken

SaMiax
01-07-2003, 22:48
ja ik was van de trap gevallen toen ik nog een paarmaandjes was :maf: gelukkig had ik nix :) hamdoelilah :)

Fous
01-07-2003, 22:48
2 keer aangereden...Ene keer schouder uit de kom, been op twee plaatsen gebroken, en wat schaafwonden. Tweede keer, weer been gebroken, rechterpols en 3 ribben gebroken. En zo kan ik nog de hele nacht doorgaan met mijn ongeluk(jes)

younesel18
01-07-2003, 22:52
Origineel gepost door Fous 2 keer aangereden...Ene keer schouder uit de kom, been op twee plaatsen gebroken, en wat schaafwonden. Tweede keer, weer been gebroken, rechterpols en 3 ribben gebroken. En zo kan ik nog de hele nacht doorgaan met mijn ongeluk(jes) AAAaiii, dat klinkt pijnlijk he:watte?: En hoe gaat het nu?

Fous
01-07-2003, 22:53

Origineel gepost door younesel18 AAAaiii, dat klinkt pijnlijk he:watte?: En hoe gaat het nu? Nu gaat het el7emdollilah perfect. Alles is genezen :)

younesel18
01-07-2003, 22:54
Origineel gepost door SaMiax ja ik was van de trap gevallen toen ik nog een paarmaandjes was :maf: gelukkig had ik nix :) hamdoelilah :) Ik ben een keertje van de comode af ge*******d door mijn tante (heb ik me laten vertellen) :D

SaMiax
01-07-2003, 22:55
:eek: hoe is dat gebeurd dan :eek:

younesel18
01-07-2003, 22:55
Origineel gepost door Fous Nu gaat het el7emdollilah perfect. Alles is genezen :) Alhamdoulillah, Allesh komt goed, zegt Najib amhali altijd :p

younesel18
01-07-2003, 22:56
Origineel gepost door SaMiax :eek: hoe is dat gebeurd dan :eek: ik was toen nog klein, maar toen ze me het tijdje geleden probeerde te vertellen schoot ze in de lach dus ik begreep er niets van, maar ik leef nog.

SaMiax
01-07-2003, 22:58
oooooooooooh sooo :watte?: ewa hamdoelilah dat je noG leeFT :)

taker3esht
01-07-2003, 22:58
toen ik 7jaar was,was ik in den haag en ging ik met mijn nicht weg op de fiets,ik zat dus achterop en mijn voet kwam in de wiel terecht...ze fietste gewoon door en mijn been draaide mee...ben toen naar het ziekenhuis in den haag gegaan en heb er een gekneusde voet aan overgehouden,dat zeiden ze,maar kon wel 1maand niet lopen:s moest weer leren lopen op de andere voet,deed echt pijn kan het me nog steeds herinneren :(

just_fouad
01-07-2003, 23:02
toen ik n jaar of 8 was mocht ik de fites van me buurmeisje lenen ik ging de heuvel op lopen met fiets ik kon nog niet zo goed weet je vooral sturen was moeilijk ik ging heeeeeeeeeeeel hard naar beneden ik ws opeens zo bang dat ik niet kon remmen ik knalde recht tegen zo n straatpaaltje aan benden en vloog met me ballen tegen de voorkant van de stuur ik kroop huilend met de fiets in me hand naar huis

younesel18
01-07-2003, 23:03
Origineel gepost door soumaya1 ik heb 2 maanden geleden een vrouw aangereden met 2 kinderen! En echt ik kan die dag gewoon niet vergeten!Ben zo vreselijk geschroken dat ik nu als ik er wel eens aan denk gewoon kippevel krijg! Ze kwam uit het niets van de stoep af, en het gebeurde zo snel, voordat ik het wist hoorde ik een harde knal..en een gil, ik remde vrijwel gelijk! Ik wilde mn deur open doen maar het lukte niet...en ben via de andere naar buiten gegaan en ik zag een vrouw met 2 kinderen eentje voor en eentje achter! Er was gelukkig niet veel aan de hand alleen wat schaafwondjes en een dikke bult op het hoofdje van het meisje.! Maar als ik niet gelijk had geremd was ik over het hoofdje van dat meisje gereden! Als ik er nu nog wel eens aan denk krijg ik gewoon kippevel! Hoe krijg je dat voor elkaar???

younesel18
01-07-2003, 23:04
Origineel gepost door just_fouad toen ik n jaar of 8 was mocht ik de fites van me buurmeisje lenen ik ging de heuvel op lopen met fiets ik kon nog niet zo goed weet je vooral sturen was moeilijk ik ging heeeeeeeeeeeel hard naar beneden ik ws opeens zo bang dat ik niet kon remmen ik knalde recht tegen zo n straatpaaltje aan benden en vloog met me ballen tegen de voorkant van de stuur ik kroop huilend met de fiets in me hand naar huis HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH, IK LACH ME DOOD MAN, MESKIEN, JE HAD JE ZEKER VERROT GEVOELD DIE DAG HE?

just_fouad
01-07-2003, 23:07

het leek wel of ik dood ging man :o 3ela pijn keihard tegen een paaltje aan gevlogen ik lag op de grond te huilen was echt niet normaal meer als ike raan terug denk krijg ik spontaan pijn

Pagina's : [1] 2