Bekijk originele versie : Trouw ideeeen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Miss_Tasrit
29-09-2006, 15:57
Plaats hier alllll jullie ideeen over een trouw
wat jullie het meest is bijgebleven op een trouw!!!!
Zo kunnen wij alle marokko nl bruidjes, en ik zelf elkaar helpen voor ideeen..
Dikke kuss Miss Tasrit
Miss_Tasrit
29-09-2006, 16:05
Kom aaan a damenssss
Miss_Tasrit
29-09-2006, 16:13
Ewa Miss Tasrit
Miss_Tasrit
29-09-2006, 16:13
niemand die reageeert
belgske82
29-09-2006, 16:38
hallo kan het dat je he tin een tent wil houden,had het ooit op een topic gelezen.
of vergis ik me.
ik wil het ook in de tuin houden,maar hoop dat ze in april goed weer geven.
Miss_Tasrit
29-09-2006, 16:43
Jaaa klopt helemaaal en je hebt je zekr niet vergisst goed onthouden liefje
JAAAAAAAAAAAAAAA ik wil het in een tent houden 1001 nachten insAllah is mijn drooom
ik hoop uit de grond van mijn hart dat het in april prachtige weer voor je zal schijnen
maar ze zullen wel in die tenten verwarmming hebben
ik heb gezien dat ze fruit heel moi op een schaal hadden gezet en dan op het topje ijs en daarop een poppetje bruid en bruidegom was mooi en lekker...........
marokkaantje1
29-09-2006, 16:48
ja maar ik zal je ook een tip geven nooit moet je trouwfeest thuis doen altijd in een zaal ofzo of in een tuin is mooi
belgske82
29-09-2006, 16:50
heb je daar speciaal verwarwing voor,kost dat dan veel.
ik ga het gewoon in de tuin houden,want weet niet anders waar ik dei tent ga zetten,ga voor de goedkope oplossing en wil er iets van maken,ofwel worden langs de muren allemaal ,marokkaanse sedari,in een kleur stof,wit ofzo,van de amrkt 1 euro per meter. en de tafels zelf decoreren ,dit weet ik nog neit hoe.
ofwel doe ik zo ronde tafels net als in een zaal,maar dan kan ik er neit veel doen ,een stuk of 4-5 ,oja van beneden allemaal tapijt en vanboven dus tent. podium voor bruidspaar staat er al,is een verhoog van beton,en de dj of ansheed heeft ook al een plek staan.hahaha
dat zijn de ideeen,maar voor de rest heb ik nog nisk gepland,dus het kan nog allemaal wijzigen.
waar ga je tent huren?
ikmoet er nu af ,maybe sprrek ik je straks na het eten
belgske82
29-09-2006, 16:50
marokakantje ik begrijp je niet? mag je nooit thuis doen,waarom niet,
VOORAL niet gaan lenen omdat je liever een grote feest wil geven, want het is echt niet de moeite waard. Je betaal je suf aan renten achter af. En voor wat? voor een dagje plezier.
Miss_Tasrit
29-09-2006, 17:10
heb je daar speciaal verwarwing voor,kost dat dan veel.
ik ga het gewoon in de tuin houden,want weet niet anders waar ik dei tent ga zetten,ga voor de goedkope oplossing en wil er iets van maken,ofwel worden langs de muren allemaal ,marokkaanse sedari,in een kleur stof,wit ofzo,van de amrkt 1 euro per meter. en de tafels zelf decoreren ,dit weet ik nog neit hoe.
ofwel doe ik zo ronde tafels net als in een zaal,maar dan kan ik er neit veel doen ,een stuk of 4-5 ,oja van beneden allemaal tapijt en vanboven dus tent. podium voor bruidspaar staat er al,is een verhoog van beton,en de dj of ansheed heeft ook al een plek staan.hahaha
dat zijn de ideeen,maar voor de rest heb ik nog nisk gepland,dus het kan nog allemaal wijzigen.
waar ga je tent huren?
ikmoet er nu af ,maybe sprrek ik je straks na het eten
is goed liefje, ik spreek je straks wel insAllah.
in een tent moet je zekr doen is prachitgggg
Miss_Tasrit
29-09-2006, 17:10
ja maar ik zal je ook een tip geven nooit moet je trouwfeest thuis doen altijd in een zaal ofzo of in een tuin is mooi
Ja dat zekr en vooral niet niet thuis houden, denk aan de volgende dag wat jullie te wachten staaat :hihi: :hihi: :hihi:
AdvocaatHanan
29-09-2006, 17:18
Ik houd het liever in een zaal...lekker gek doen:gniffel:
Miss_Tasrit
29-09-2006, 17:22
Ik houd het liever in een zaal...lekker gek doen:gniffel:
Dat is oook hééél gezelllig , maar in een tent kan je toch ook gekkk doen :maf2: springen dansen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.