Bekijk originele versie : Moeilijke tijden...de tijden zonder werk..
Vlaamse werkloosheid met bijna 15 procent gestegen
Vlaanderen telde eind juni 191.531 werklozen (niet-werkende werkzoekenden). Dat is een stijging met 3 procent in vergelijking met mei. Op jaarbasis gaat het om een stijging van 14,7 procent.
http://assets.rug.be/img_art/site/images/D5F1DE45-AB94-11D7-96B8-00D0592C4166.jpg
wil je het volledig bericht lezen..klik..http://www.gva.be/nieuws/Economie/default.asp?art={B4B90892-6149-4CD0-8031-8E5D80265B18}
Wie zoekt nog altijd werkt..en kan niet de geschikte job vinden..
En in Nederland is het al niet anders...
Heel erg... :( voor veel jonge mensen...en ouderen..
Jongeren krijgen nu weer te horen "We zoeken iemand met ervaring" en ouderen werden eigenlijk altijd al gediscrimineerd. Ik word er niet vrolijk van. :(
Maar het goede nieuws is dat ik en al mijn collega's dit jaar een bonus hebben gekregen omdat we vorig jaar flinke winst hebben gemaakt en dit jaar gaat ook erg goed!
Dus het gaat niet overal slecht.
(En ben ik effe blij dat het goed gaat waar ik werk...)
Bonus.. :D een cado van de baas..mooi..
Misschien kan hij of zij nog mensen aannemen..zeker wanneer het goed gaat..
Origineel gepost door vikker
Zoiets als ,we zoeken met mensen met ervaring om te werken voor het loon van een jongere?
Het liefst hebben ze mensen van 20 met een voltooide beroepsopleiding, en een paar jaar werkervaring........
Origineel gepost door Mohammed Justice
Vlaamse werkloosheid met bijna 15 procent gestegen
Vlaanderen telde eind juni 191.531 werklozen (niet-werkende werkzoekenden). Dat is een stijging met 3 procent in vergelijking met mei. Op jaarbasis gaat het om een stijging van 14,7 procent.
http://assets.rug.be/img_art/site/images/D5F1DE45-AB94-11D7-96B8-00D0592C4166.jpg
wil je het volledig bericht lezen..klik..http://www.gva.be/nieuws/Economie/default.asp?art={B4B90892-6149-4CD0-8031-8E5D80265B18}
Wie zoekt nog altijd werkt..en kan niet de geschikte job vinden..
Er zijn mensen die bewust niet gaan werken ... en werken is ook niet alles hoor :rolleyes: sommige mensen zeggen tegen mij ik vind geen werk het is rustig ... er is werk genoeg ja ze doen geen moeite ... hoe komt dat uitzendbureau mij altijd bellen ze weten dat ik heel snel en accuraat kan werken :D ik ging pas naar uitzendbureau en boem pats 2 dagen later bellen ze al naar mij ... maar verzin soms een smoes als ik geen zin heb om te werken geniet nu van een uitkering en vind het goed zo :) !!!
Diegene die altijd maar werken en werken en niets anders kennen ... die kennen precies niks anders dan dat ... het leven bestaat meer dan dat ... wat ben ik blij dat de uitkering bestaat :p ;)
By the way moet morgen een stempel gaan halen voor mijn uitkeringskaart ik hoop dat ik me niet ga overslapen :cool:
Origineel gepost door Stille
Er zijn mensen die bewust niet gaan werken ... en werken is ook niet alles hoor :rolleyes: sommige mensen zeggen tegen mij ik vind geen werk het is rustig ... er is werk genoeg ja ze doen geen moeite ... hoe komt dat uitzendbureau mij altijd bellen ze weten dat ik heel snel en accuraat kan werken :D ik ging pas naar uitzendbureau en boem pats 2 dagen later bellen ze al naar mij ... maar verzin soms een smoes als ik geen zin heb om te werken geniet nu van een uitkering en vind het goed zo :) !!!
Diegene die altijd maar werken en werken en niets anders kennen ... die kennen precies niks anders dan dat ... het leven bestaat meer dan dat ... wat ben ik blij dat de uitkering bestaat :p ;)
By the way moet morgen een stempel gaan halen voor mijn uitkeringskaart ik hoop dat ik me niet ga overslapen :cool:
Heb je geen zware handicap..
Heb je geen zwaar psychische storing..
Ben je nog niet op pensioen..
En je bent geen kind meer..
Dan moet je ofwel studeren ofwel werken of allebei :D
Er is geen andere oplossing.
Origineel gepost door Koh
hahaha ik ben een kind met een psychische stoornis,dus ik hoef niet te werken ;)
Die bestaan.. :( ik heb diepe respect voor die mensen..er valt niets om mee te lachen..
Maar al die mensen die alsof doen..en alles uit de kast halen (trukjes, leugens, komedie) om maar niet te werken..die krijgen van mij geen respect..
Respect? Respect voor mij omdat ik niet werk????
Ik heb diepe respect voor de mensen die gehandicapt zijn of psychisch gestoord zijn..zij kunnen er niets aandoen dat ze zo zijn..
Voor gewone mensen die wel kunnen werken..maar niet willen..voor die heb ik geen respect.
oh zo. Nou ik ben depressief is dat ook psychisch gestoord? Zo ja dan snap ik niet dat je respect voor me zou hebben want ik ben een lapzwans die de hele dag zit te huilen omdat ze het leven niet aankan! (oh dit is een goede voor Saima kan ze me lekker op terugpakken!)
Iedereen heeft wel is een slechte dag of dagen..
Depressief heeft niets met psychisch gestoord te maken..
Iedereen kan depressief (neerslachtig) zijn..maar niet iedereen kan psychisch gestoord zijn..
Ezzedine
03-07-2003, 22:54
Socialeeeeeeeeee diensttttttttttttt
Nee dat is zo. Ik neem aan dat je schitzofreen bedoeld of manisch depressief met psychisch gestoord? Oh Mohammed,zou je bovenstaand stukje van jou willen deleten? Ik wil niet dat Saima me terugpakt hiermee.
Klopt Koh...
Saima..terugpakken..wat bedoel je hiermee..
Hee kop op meid..je bent een mens met gevoelens..
En zij ook..dus, je mag hier je gevoelens kwijt..op één voorwaarde dat je de anderen niet mee kwetst..
Dat heb je niet gedaan dus..no problem..
Ik denk dat Saima een intelligent dame is..die de gevoelens van anderen niet misbruikt..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.