Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noona’s Ramadan marathon

Pagina's : [1] 2 3 4

noona
29-09-2006, 12:37

kennen jullie deze nog van vorig jaar?:D Ramadan marathon. Een marathon in alles, peterselie, tomaten, kruiden, bloem, honing, amandelen en sesamzaad inslaan. Een begin is het, bij het inslaan van de honing is het niet helemaal volgens plan gegaan, deze was op een gegeven moment nergens te bekennen. Drama alom dus! In mijn achterhoofd was ik al knedend van het deeg heel de keuken afgegaan op zoek gegaan naar elk druppeltje honing die ik kon gebruiken. Bij gebrek aan iets word je ineens heel vindingrijk. lees verder op: http://blogs.marokko.nl/noona/Ramadaaaannn/158/2007/08/06/Ramadan_marathon_2006

Selly
29-09-2006, 12:45
Harstikke goed verhaal, slaat de spijker op zn kop :goedzo: :goedzo: Heb je nog meer van zulke epistels?? en waarom doe je er niet iets mee?? laten bundelen en uitgeven bijvoorbeeld?

noona
29-09-2006, 12:51
Harstikke goed verhaal, slaat de spijker op zn kop :goedzo: :goedzo: Heb je nog meer van zulke epistels?? en waarom doe je er niet iets mee?? laten bundelen en uitgeven bijvoorbeeld? Thansk! Wat lief! Inshallah! Ik plaats elke week een verhaal, Promessa doet ze verzamelen voor me. Als de zoekmachine werkt kun je naar mijn columns zoeken onder mijn naam.

wardaroosje
29-09-2006, 12:52
Noona is GOOD:goedzo: We zijn soms zo in een sneltrein vaart bezig dat we het besef van leven niet eens meer hebben

noona
29-09-2006, 12:54

Noona is GOOD:goedzo: We zijn soms zo in een sneltrein vaart bezig dat we het besef van leven niet eens meer hebben Je moet mijn vader zien, is de TGV niets bij:hihi:

wardaroosje
29-09-2006, 12:56
Je moet mijn vader zien, is de TGV niets bij:hihi: :hihi: mijn vader ook...........maar die gaat wel voor de eerste rang. Nadeel is wij rijden met hem mee...............dus voor ons moet het ook allemaal snel snel en snel gaan

chemicha
29-09-2006, 12:56
Leuke column meid - heb hem met plezier door gelezen!

noona
29-09-2006, 12:57
:hihi: mijn vader ook...........maar die gaat wel voor de eerste rang. Nadeel is wij rijden met hem mee...............dus voor ons moet het ook allemaal snel snel en snel gaan Pfff gelukkig doen wij dat niet. trouwens, mijn moeder gaat ook sinds kort en ze gaan ieder apart, hoe vind je dat? Wij moeten ook rijden, is wel in dezelfde stad maar ver.

noona
29-09-2006, 12:58
Leuke column meid - heb hem met plezier door gelezen! :goedzo:

Sibel_flower
29-09-2006, 13:01
Meid helemaal gelijk over dingen vinden als je het nodig hebt nu met ramadan hahhahhahahha alle kastjes af om laatste druppel honing te kunnen vinden hahhahah.. En Mijn vader is ook zo eten en weg na moskee .... Was weer prettig om te lezen noona

Dangerouzgirl_l
29-09-2006, 13:03
We willen ons bij zonsondergang even voelen of er niets anders op de wereld bestaat dan dat iedereen op dezelfde tijd aan de soep is. Alle zorgen van integratie en blauwe enveloppen verdwijnen, voor even. Je slaat de spijker op zijn kop :lol:

noona
Meid helemaal gelijk over dingen vinden als je het nodig hebt nu met ramadan hahhahhahahha alle kastjes af om laatste druppel honing te kunnen vinden hahhahah.. En Mijn vader is ook zo eten en weg na moskee .... Was weer prettig om te lezen noona :kus:

noona
We willen ons bij zonsondergang even voelen of er niets anders op de wereld bestaat dan dat iedereen op dezelfde tijd aan de soep is. Alle zorgen van integratie en blauwe enveloppen verdwijnen, voor even. Je slaat de spijker op zijn kop :lol: :hihi: leuke OT trouwens!

trisinti
29-09-2006, 13:29
blijf me verbazen waar je de inspiratie vandaan haalt zeker nu:goedzo:

Dangerouzgirl_l
29-09-2006, 13:31

:hihi: leuke OT trouwens! thnx http://img225.imageshack.us/img225/4676/nonolh9.gif (http://imageshack.us)

Pagina's : [1] 2 3 4