Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie blijft er allemaal in nederland?

LZN
24-06-2002, 00:30

Wie blijft er allemaal in nederland? Steek je vinger op dan ik zien neeh reageer toch maar effe :rolleyes:.

Sarahsalima
24-06-2002, 00:31
:vingers: zijn die vingers ook goed?

dodi_vega
24-06-2002, 00:35
Origineel gepost door Sarahsalima :vingers: zijn die vingers ook goed? :D ........ ik blijf ook..

_Star_
24-06-2002, 00:38
Dorpsjongen, ben je nog steeds verdwaald? wil je helpen de weg terug te vinden maar woon wel in belgie, jammer hé... :zwaai:

sahira
24-06-2002, 08:37

Origineel gepost door baboucha alle ALLOchtonen moeten verdwijnen uit NEDERLAND.ik ben halfbloed en heb recht om te blijven.ben zelf blond. ik ben half marokaanse.de marokanen kunnenhun AFGOD ALLAHKe MEENEMEN.WIJ hebben HEM niet nodig.de KORAN mag in de WC gestoken worden. :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad voor een halfbloedje heb je teveel praatjes.....die zou je ook moeten halveren....... :D

loubna_tetuania
24-06-2002, 09:33
Het enige wat in de WC pot gestoken moet worden is jouw bijdehande hoofd.......

bent_Quemado
24-06-2002, 10:45
Origineel gepost door sahira voor een halfbloedje heb je teveel praatjes.....die zou je ook moeten halveren....... :D Hahaha, you go SaHiRa, zou het zelf niet beter kunnen zeggen...... Liefs, Mickey blue eyes.

MiSsMaRrAkChIa
24-06-2002, 13:14
ik blijf hier in dit kikker land echt tfoe man

nadine
24-06-2002, 13:35
ik blijf ook misschien hier.....weet het nog niet helemaal zeker..

Miss_Banana
24-06-2002, 16:11
Ik blijf ook in Nederland, gezellig met halfbloedjes, ensjow. Hehe. Wat gaan jullie allemaal doen om de wakanz (lees: vakantie op zijn maroks) op te vullen? Ik ga werken. xxx, Banana

Mister
24-06-2002, 16:41
Origineel gepost door Emshoom hahahahaha, jij bent een "halfbloed" , dus jij hebt het recht om per jaar 6mnd in Belgie te blijven en 6mnd in Marokko dat jij blond was hoef je niet zo expliciet te melden, iedereen kan het afleiden uit jou reacties GO EMSHOOM GO EMSHOOM HAHAH WALLAH JE HEBT HAAR ECHT WEL OP HAAR NUMMERTJE GEZET ZE IS GELIJK STIL ....

_Star_
24-06-2002, 17:24
Origineel gepost door baboucha alle ALLOchtonen moeten verdwijnen uit NEDERLAND.ik ben halfbloed en heb recht om te blijven.ben zelf blond. ik ben half marokaanse.de marokanen kunnenhun AFGOD ALLAHKe MEENEMEN.WIJ hebben HEM niet nodig.de KORAN mag in de WC gestoken worden. :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad volgens mij is er wat mis in je hoofdje :rolleyes: