Bekijk originele versie : Vrouwelijke Band Voor Bruiloft
Angeltje
28-09-2006, 22:00
Dag mensen..
Heb jullie hulp hard nodig!! Ik ben op zoek naar GOEDE vrouwelijke band voor een bruiloft.. Wie kan mij helpen en wie heeft wel eens een vrouwelijke band meegemaakt op een bruiloft!!
Alvast Bedankt!
Groetjes
Troelaatje
28-09-2006, 23:51
Stop met zoeken!
Goeie vrouwelijke orkesten zijn er niet!
Bij Noezha uit Adam, nemen ze letterlijk om de 30 min pauze, en elke keer als de bruid de zaal in loop dan moet je 50 euro in hun mandje gooien of ze stoppen met zingen. by the way dit zegt ze niet gelijk maar op je weddingday alsof je niet genoeg stress hebt...
Laila Chakir is wel erggg leuk, maar die zingt met name riffi muziek en ze word ondersteunt door een orkest van 8 mannen, geen vrouwen!
Ik zou dan maar voor een dj gaan dan ben je zeker van volop muziek de hele avond of neem een mannen orkest.
Dit is mijn mening, gebasseerd op mijn ervaringen en feiten.
Doegie
Angeltje
29-09-2006, 17:41
Stop met zoeken!
Goeie vrouwelijke orkesten zijn er niet!
Bij Noezha uit Adam, nemen ze letterlijk om de 30 min pauze, en elke keer als de bruid de zaal in loop dan moet je 50 euro in hun mandje gooien of ze stoppen met zingen. by the way dit zegt ze niet gelijk maar op je weddingday alsof je niet genoeg stress hebt...
Laila Chakir is wel erggg leuk, maar die zingt met name riffi muziek en ze word ondersteunt door een orkest van 8 mannen, geen vrouwen!
Ik zou dan maar voor een dj gaan dan ben je zeker van volop muziek de hele avond of neem een mannen orkest.
Dit is mijn mening, gebasseerd op mijn ervaringen en feiten.
Doegie
Bedankt voor je advies...
Ken er iemand dan een vrouwelijke dj?
nouria100
29-09-2006, 19:07
saida uit amsterdam is goedd
Angeltje
29-09-2006, 22:53
saida uit amsterdam is goedd
Wordt zij ondersteund door vrouwelijke muziekanten? Heb je misschien ook een telefoonnummer van haar?
Alvast bedankt
nouria100
29-09-2006, 22:59
nee ze doet het gewoon alleen ik heb wel het nummer ja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.