Bekijk originele versie : Wat zoek je in je (toekomstige) partner...
01/07 Wat mensen zoeken in hun partner: zichzelf
Mensen vallen op mensen die op hen lijken. Dat is de uitkomst van een onderzoek onder bijna duizend mensen van gedragswetenschappers van Cornell University in Ithaca in de Amerikaanse staat New York.
In het kader van het onderzoek hebben 978 mensen zichzelf en hun ideale partner een cijfer gegeven voor zaken als financiële middelen, uiterlijk, trouw, kinderwens, maatschappelijke status, gezondheid en ambitie. Wat bleek: mensen geven de voorkeur aan iemand die op hen lijkt - of in elk geval op het beeld dat zij van zichzelf hebben, en dus niet aan de mooiste, rijkste en gezondste partner die zij kunnen vinden, aan hun totale tegenpool of aan iemand die veel kinderen kan verwekken danwel baren, zoals andere theorieën over partnerkeuze willen.
dulce_lamia
01-07-2003, 22:41
Ik denk dat het wel klopt... daarom immiteren geliefdem elkaar ook continu... al is het maar een beweging... bv een glas cola nemen en dan op het zelfde moment een slokje nemen ect... klein voorbeeldje
Ik meende ook altijd dat mensen naar types zoeken die op hun ouders lijken.
Maar aangezien je ouders jou hebben grootgebracht, zul jij wel weer op hun lijken. Misschien maakt het wel geen bal uit.
Ik zoek trouwens iemand die wat muren voor me wil schilderen en ook nog een vloer...
Origineel gepost door tonk
Ik zoek trouwens iemand die wat muren voor me wil schilderen en ook nog een vloer...
Hoeveel geef je :D
Neen hoor...maar ik woon heel ver van jou..anders had ik een handje geholpen..
Daarom ben ik nog single!!!
There is no one like me!!!
Origineel gepost door vikker
Dus...een man is toch nog ergens goed voor... :D ...Grapje.. ;)
Maar verven is nu niet een van mijn geliefkoosde bezigheden, blijven hopen...
Of het toch maar zelf doen.
En die mannen van tegenwoordig kunnen soms nauwelijks een lampje indraaien.
En die lesbo's van tegenwoordig noemen zich lesbeau's om te benadrukken dat ze echt zo idioot mannelijk niet zijn en echt wel knap. Die verven dus ook al niet.
Waar moet dat heen met deze wereld. ;)
YES! Gewoon ouderwets teren op andermans centjes!
En dan wil ik best wel wat koken ofzo en een beetje strijken.
Ja, hallo, met al die kinders heb je geen tijd meer om die centjes uit te geven! Geen koters dus voor mij!
nasima30
02-07-2003, 01:01
Origineel gepost door tonk
Ik wil een slaaf :D
misskiss
02-07-2003, 10:39
gewoon een man die macho is dats its
misskiss
02-07-2003, 10:53
sorry maar slaaf ik denk dat niemand met je wilt dan je slaaf hahaha :HAHA:
nasima30
02-07-2003, 12:35
Origineel gepost door misskiss
sorry maar slaaf ik denk dat niemand met je wilt dan je slaaf hahaha :HAHA:
Dan blijf ik liever alleen, wat heb je aan een man die niet alles voor je doet?
nasima30
02-07-2003, 14:01
Origineel gepost door Amazoeloe
Wat heb je aan een vrouw die niet alles voor je doet ?
Ik zoek een superrijke vrouw. Uiterlijk is niet belangrijk maar geen hangtieten.
Nasima denk je echt dat je een slaaf kunt vinden ? Welke man wil nou slaaf spelen ? Waarom wil jij een slaaf ?
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
In fantasie kan alles, in werkelijkheid...........helaas niet :( .
Je bent rijk als je gezond en ONafhankelijk bent!!!
Origineel gepost door nasima30
Dan blijf ik liever alleen, wat heb je aan een man die niet alles voor je doet?
Wat is "alles" ?
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.