Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!!!

LZN
23-06-2002, 21:18

Hallo, Ik probeer al een tijdje af te vallen, maar het wil maar niet lukken. Dan probeer ik bijvoorbeeld heel weinig te eten, maar dat houd ik nooit vol. Ik weet me echt geen raad meer. Graag zou ik willen vragen, of iemand weet hoe je goed kunt afvallen??? Middeltjes, pillen of iets goeds. Ik hoef geen opmerking van ga sporten, want ik doe al aan fitness en cardio, maar dat helpt allemaal niet echt snel. Heel veel liefs Ielie.

pannenkoek
23-06-2002, 21:34
he missy, mag ik je wat vragen. eet je ook wel eens voor dat je gaat slapen ?

zinalady
23-06-2002, 21:49
Nou het is al heel goed dat je aan sporten doet.....maar meid je valt alleen af als je je eetpatronen een beetje aanpast en dus iets meer gaat sporten want hoe meer energie je verbruikt en dus hoe meer je vet verbrandt!!!!! Maar weetje afvallen zit meestal in je hoofd en als je er echt de hele dag mee bezig bent dan ben je dus ook de hele dag met je gedachte bij eten duss het zal niet veel helpen!!!! ja het beste is gewoon nog wel goed te blijven eten maar wel gezond en nog iets gezonder dan je al deed... en veel water drinken helpt ook want water zorgt er voor dat de vertering sneller gaat en reinigt je lichaam dus als het ware!!!en jah blijven sporten! En ja ik heb misschien nog een tip voor je ik weet niet of het bij jou ook echt zal helpen maar mijn zus ging een maandje geleden trouwen en je weet toch dan wil je er op en top uit zien dus wou zij ook wat kilootjes kwijt!!!!! Nou zij had best een goeie aanpak....ze had het ergens gelezen en het hielp ook.....wat zij deed was 6 keer per dag eten dus je eet eigelijk de hele dag dus gewoon 3 maaltijden sochtends smiddags en savonds maar dan wel gezond eten en heel veel tussendoortjes en dan bedoel ik met gezonde tussendoortjes zoals sultana's en fruit en dat soort dingetjes....en dat heeft echt geholpen want het schijnt heel goed te zijn dat je lichaam de hele dag door verteert ofzo iets!!! ik kan het niet echt goed uitleggen maar het is een idee en maybe moet je het ook maar eens navragen in je omgeving....... en kijken hoe andere meisjes/vrouwen dat doen!! maar meid ik vind een iets vollere vrouw ook heeeeel mooi dus wees gewoon jezelf en als het gewoon niet lukt accepteer dat dan en leer het mooi te vinden!!!!! beslama- :zwaai:

Sarahsalima
23-06-2002, 21:51
Ja , dat is een goede vraag pannekoek, want eten voor het slapen gaan, is dikmakend, want je verbrand geen vet tijdens het slapen.

nastylady
23-06-2002, 21:57

als je wil afvalle betekent het niet dat je niks moet eten. als je wil afvallen eet je gezond. zoals gestoomde groenten,of groente gebakken in water...eet ook niet te veel,zodat je ni kan recht staan... eet veel fruit(geen banaan: veel suiker in) ,wortelen. mijn ma heeft ook moete afvallen,en heeft een soort eetschema gevolgd...ik zal het wel eens opzette als ik het nog heb.... ik hoop dat ik je heb geholpen missy eliot... let me know something xxxxnasty

Pinokkio
23-06-2002, 22:10
Beste missy elliot, Hieronder zal ik dieet programma neerzetten Ontbijt 1 snee bruinbrood, eventueel dun besmeren met halvarine beleg: kaas of magere vleeswaren 1 portie rauwkost (ca 50 gram) Thee of koffie zonder suiker, evt met zoetjes 1 glas halfvolle melk, karnemelk of magere yoghurt In de loop van de morgen: Thee of koffie zonder suiker 1 stuk fruit. Lunch: 2 sneden bruinbrood, evt. dun besmeren halvarine beleg: kaas of magere vleeswaren 1 portie rauwkost (ca 50 gram) aanmaken met 1 eetl. zuivel of huttenkase Thee of koffie zonder suiker in de loop van de middag: Thee of koffie zonder suiker 1 stuk fruit Warme maaltijd: Evt. 1 portie ongebonden magere soep of bouillon met groenten 100 gram magere vlees, vis wild of gevolgelte bereid in 15 gram magarine of plantaardige olie Ruime portie groente zonder saus of boter 1 portie rauwkost (ca 50 gram) 1 kleine gekookte aardappel 1 glas magere yoghurt in de loop van de avond Thee of koffie 1 glas halfvolle melk, karnemelk. magere Yoghurt 1 glas ongezoet vruchtensap of 1 stuk fruit. N.B. Je mag in je thee koffie en zuivelprodukten eventueel zoetstof gebruiken. en met sporten erbij hoop ik dat het lukt voor je Succes

DintelOx
23-06-2002, 23:34
wil je afvallen???? LIPOSUCTIE BINNEN EEN UUR AL JE OVERTOLLIGE VET KWIJT HAHAHAHA

smiley21
23-06-2002, 23:58
Hee meid, Weet je ook wat helpt is Smorgen appel te eten en gewoon thee/koffie zonder suiker of magere melk. in de loop van de ochtend thee en fruit weer smiddags lekker fruit en dan weer thee/koffie inde loop van de middag fruit en thee of koffie magere melk en savonds gestoomde groenten of wat dan ook. Of gewoon mee eten met de familie maar niet eten tot je vol raakt en probeer na 8 uur savonds niet te eten want dan verteer je helemaal nix je komt alleen maar aan. En mocht je na het trainen toch honger kriigen eet een appel. Appel is snel verteerbaar en geef je ook geen honger gevoel. En brood mag maar probeer zo weinig mogelijk van te eten. Anders moet je het als toast eten dat is ook goed. En wel volkoren brood, net als Allison brood, is een zware brood en na 2 sneetje raak je er al vol van. Als je dit zo vol houdt dan zul je 5 a 6 klio pe maand afvallen. En drink ook veel water 1.5 liter per dag minstens. Afvallen betekend niet ga lijden ofzo. Door nix te eten wordt je alleen maar ziek van. Pillen endat stoort troep begin er niet aan. Want je merkt je valt af, maar zodra je gestopt bent met de kuur kom het direct weer aan. En daar heb je nix aan. Ik ken een strenge dieet. Is een soepdieet, hanteren ze in de ziekenhuis. Je valt wel 5 kilo per week af maar is een zware. Ik ga er zelf ook aan beginnnen. Maar insallah als ik tijd heb zal ikhet voor je opschrijven en zie maar of je het je lukt. Tenminste ik hoop het voor je. En als je wilt gaan afvallen, moet je het wel willen niet omdat het moet of wat dan ook. Want dan val je ook plezierig af en ga je met een big smilie trainen. Wees jezelf en het komt zeker goed. En iemand moet je accpeteren als hoe je bent en wie je bent. Niet om wat voor figuur je hebt. Insallah komt wel goed. Smiley

DintelOx
24-06-2002, 00:04
he ik ben dik en ik ben er heel gelukkig meee waarom afvallen

HAJET75
24-06-2002, 11:26
Een vriendin van me is ook aan het afvallen die meid is in 1 jaar van 60 kg naar 85 gegaan echt erg maar ze is nu aan het lijnen en het gaat goed!! Succes Karima niet opgeven schat!!

DintelOx
24-06-2002, 11:41
wat is er mis mee met dik zijn? vroeger was ik altijd zo dun ik woog 65 kilo maar dat was niks voor mij.. nu weeg ik 96 kilo ik voel me echt lekker by the way ik ben 1.58.

MiSsMaRrAkChIa
24-06-2002, 14:10
ik en afvallen bijkomen zul je bedoelen

hellogirls
24-06-2002, 15:09
ik weet iets wat zeker heel goed helpt DANSKOORDEN Echtwaar elke dag 30 minuten danskoorden helpt overdreven maar je moet het wel elke dag dag doen! je zal zien na een maaand ga je echt een verschil zien.