Bekijk originele versie : Wat nu?
Chaimaatje
01-07-2003, 19:27
Ik ben denk ik zo juist uitgehuwelijkt...ben nog beetje in shock..maar..HOE KAN DIT?!!
wallah ik ben serieus...wat moet ik nu?
Ik heb zoveel om voor te leven...
en nu..ineens...
Chaimaatje
01-07-2003, 19:40
HELP ME NOU!!!!!!!!!!!
:huil:
ik word gek..
Chaimaatje
01-07-2003, 20:00
dan niet
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ik zoek het zelf wel uit...
nadia_el3
01-07-2003, 20:19
Ben je nou echt serieus?????? want dit lijkt me namelijk geen onderwerp om grappen over te maken.....
xxmajdaxx
01-07-2003, 20:23
:eek: Wordt je zomaar uitgehuwlijkt?
sorry maar ik denk dat je beter met je ouders moet gaan
praten ofzo. ik heb daar namelijk geen verstand van,
maar ik wens het beste voor je.
BeautifulLady
01-07-2003, 20:25
:eek: :eek: meid meen je dit nou echt??? Als dat zo is, dan zit je echt in een moeilijke situatie. Je moet nooit tegeven, wat ze ook zeggen als je niet wil. Ik wens je veel sterkte
Veel liefs B.L
Bent_Fes
01-07-2003, 20:26
Vertel eens meer over je situatie??
Moeslimma87
01-07-2003, 20:30
dat meen je niet??
:eek: :eek:
Chaimaatje
01-07-2003, 20:33
er is geen situatie...woon op dit moment bij mijn oudste broer..wegens familie problemen zijn mijn 2 jongere broers en ik even uit huis.
Nu zit ik gewoon rustig achter mijn computertje (bij mijn broer thuis dus) gaat de bel..dus ik maak open..
een of andere marokkaanse meid vraagt of nordin thuis is want ze wilt over het huwelijk praten :confused:
ik dacht het is een grap..in eerste instantie d8 ik dat mn broer ging trouwen..ja wist ik veel.
Iniedergeval..mijn broer was dus niet thuis..ze zegt ik kom over 10 minuten terug even sigaretten halen :toink: en dan wil ik met je praten.
Wallah ik dacht van wat is dittttt...ken haar niet..en ze komt gewoon met mij praten?!! snapte er niets van.
Kwartier later komt mijn broer thuis, met die meid en nog een andere jongen (Samir)
nordin(mijn broer) riep me vanuit boven...eenmaal beneden verteld hij me dat dit mijn toekomstige man is..ene Samir..wallah :huil: ik had het niet meer.
Nordin vertelde dat hij het met vader het besproken..en dat het geregeld is..ik moet trouwen.
Wallah ik snap er niets van...:traan1: mijn vader zou zoiets nooit doen...
Mensen dit is echt bloedserieus...
Hoe kom ik hier onderuit?
Bent_Fes
01-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Chaimaatje
er is geen situatie...woon op dit moment bij mijn oudste broer..wegens familie problemen zijn mijn 2 jongere broers en ik even uit huis.
Nu zit ik gewoon rustig achter mijn computertje (bij mijn broer thuis dus) gaat de bel..dus ik maak open..
een of andere marokkaanse meid vraagt of nordin thuis is want ze wilt over het huwelijk praten :confused:
ik dacht het is een grap..in eerste instantie d8 ik dat mn broer ging trouwen..ja wist ik veel.
Iniedergeval..mijn broer was dus niet thuis..ze zegt ik kom over 10 minuten terug even sigaretten halen :toink: en dan wil ik met je praten.
Wallah ik dacht van wat is dittttt...ken haar niet..en ze komt gewoon met mij praten?!! snapte er niets van.
Kwartier later komt mijn broer thuis, met die meid en nog een andere jongen (Samir)
nordin(mijn broer) riep me vanuit boven...eenmaal beneden verteld hij me dat dit mijn toekomstige man is..ene Samir..wallah :huil: ik had het niet meer.
Nordin vertelde dat hij het met vader het besproken..en dat het geregeld is..ik moet trouwen.
Wallah ik snap er niets van...:traan1: mijn vader zou zoiets nooit doen...
Mensen dit is echt bloedserieus...
Hoe kom ik hier onderuit?
Nou wat je nu verteld, is toch jouw situatie....
Trouwens niemand kan je dwingen, en zeker je broer niet...
vecht er tegen lief kind
vang desnoods klappen op,maar laat je zeker niet doen.
ongelofelijk !! erg hoor deze situatie......en je bent 19 jaar heb k net gelezen in je profiel....erg hoor en niemand waarmee je over dit kunt praten tante`s of dergelijke?
Succes meid
Chaimaatje
02-07-2003, 12:41
Dank jullie wel lieve mensen...ik waardeer jullie advies zeer...
inschaAllah het komt goed...het lukt me wel...
Chaimaatje
03-07-2003, 13:44
Origineel gepost door Belastingdienst
Ik ben blij dat je positief denkt.
Zodra je er vertrouwen in hebt zal Allah s.w.t je helpen.
Groetjes....
inschaAllah...
bedankt voor jullie zorgzaamheid :)
Chaimaatje
07-07-2003, 13:55
Origineel gepost door Miss_Magrebia
wat is er, waarom huil je? is het niet goedgekomen?
stuur me een pm als je erover wilt praten!
Moge allah over je waken, in moeilijke tijden en goede tijden.
moge allah over je famillie waken in goede en slechte tijden!
Lief van je meissie...
Nee het is nog niet goed gekomen helaas...
bedankt voor je zorgen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.