Bekijk originele versie : Diane35...?
anoniem20
28-09-2006, 17:06
Wie slikt er diane35??
Is het waar dat je d'r dik van wordt? en worden je borsten daardoor ook groter?
Na hoeveel tijd zie je verschil?? :o
ik slik de diane pil maar wordt er niet dikker van en mijn borsten ook niet.
thamza_riffia
28-09-2006, 23:36
heb er geen last van :D
ik slik die wel... ben 1 kg tot 2 kg aangekomen... stelt dus niks voor.. ( slik het nu al bijna een half jaar...) en mijn borsten zijn zeker voller geworden... heb nog steeds dezelfde cup... alleen een goed gevulde nu.. hahah... in het begin verging ik van de pijn aan mijn borsten...en ze werden heeeeeeeeeel gevoelig... nu voel ik er amper van...
mocrosweety1986
30-09-2006, 20:48
ik slikte de diana pil en ben zeker in die periode 8kilo aangekomen...en het helpt niet eens...ben er nu mee gestopt en de kiloos gaan er weer langzaam af..
mocrosweety... hoe lang heb je het gebruikt om te weten dat het niet aanslaat??? want ik had pas na 4 maanden resultaat.. trouwens, ik slik minerva.. variant op de diana..
mocrosweety1986
08-10-2006, 09:23
mocrosweety... hoe lang heb je het gebruikt om te weten dat het niet aanslaat??? want ik had pas na 4 maanden resultaat.. trouwens, ik slik minerva.. variant op de diana..
ik heb het zeker 9 maanden gebruikt...
jammer dat het niet gewerkt heeft bij jou... wellicht heb je dan een sterker iets nodig... lkhir inchallah...
zinalady80
08-10-2006, 19:03
ik had een vriendin die het gebruikte ze dacht miscien dat je ervan aankomt nou ze had een j aar lang gebruikt en de enige wat ze ervan kreeg is buikkrampen en als ze naar de dokter ging zei hij dat het normaal was ze is er nu mee gestopt
salaam,
ik heb de dianepil een jaar lang gebruikt. ik ben nog nooit ergens zo ontevreden over geweest. ik ben in dat jaar wel 6 kilo aangekomen en ik werd zwaar depressief. ik kreeg huilbuien en had vreetbuien. ook voelde ik me heel erg onzeker. de puistjes verdwenen er wel door, maar als ik dit vergelijk dan heb ik liever puistjes dan al die nadelen.
ik ben inmiddels al bijna een jaar gestopt met de pil. ik ben nu op mijn oude gewicht gelukkig. ik voel me kiplekker, alleen mijn puistjes zijn terug maar die trekken inshallah wel weer weg...
liefs omayra
zinalady80
17-10-2006, 16:58
wil je van je puisten af moet je 3x [per dag je gezicht met karnemelk reinegen en het helpt echt en veel stomen elke week
misskeuken
18-10-2006, 09:13
hallo omayra
ik slik de diana al 3 jaar en sinsdien heb ik ook
net wat jij vertelt vreetbuien ik ben heel erg bijgekomen
en huilbuien en het ergste is je kan
zo hard trainen en dieeten als je wilt ik val geen grammetje af
zou het misschien door de diana komen en ik moet
eerlijk zeggen mijn puistjes zijn er ook niet minder op geworden
als dit allemaal door de diana komt stop ik er meteen mee
dan maar mijn puistjes
Vlinder07
18-10-2006, 11:01
Ik slik nu de dianapil 1 jaar. Mijn puistjes zijn wel weg, maar ik ben wel 5 kilo aangekomen. Ik ben nu sinds september gestopt met de pil, omdat ik inshallah zwanger wil worden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.