Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Roosje22!!!!!!

Pagina's : [1] 2

cheetah
01-07-2003, 18:37

Just wanted to say that your the best the sweetest and most intelligent person in the universe!!! Ik zal voor de rest van mn leven altijd eten en drinken voor je uit de keuken pakken als je op de bank zit en geen zin hebt om op te staan. En jij hoeft nooooooooit meer af te wassen ik zal voor altijd de afwas doen en de boodschappen doen. big kiss Cheetah

minous21
01-07-2003, 18:58
:hihi: Ja wat moeten we zonder onze oudere zussen :D

doc25
01-07-2003, 19:03
Origineel gepost door cheetah Just wanted to say that your the best the sweetest and most intelligent person in the universe!!! Ik zal voor de rest van mn leven altijd eten en drinken voor je uit de keuken pakken als je op de bank zit en geen zin hebt om op te staan. En jij hoeft nooooooooit meer af te wassen ik zal voor altijd de afwas doen en de boodschappen doen. big kiss Cheetah ok, en zeg nu wat je van haar wil ? :rolleyes:

Dawud__Afghani
01-07-2003, 19:06
Origineel gepost door cheetah Just wanted to say that your the best the sweetest and most intelligent person in the universe!!! Ik zal voor de rest van mn leven altijd eten en drinken voor je uit de keuken pakken als je op de bank zit en geen zin hebt om op te staan. En jij hoeft nooooooooit meer af te wassen ik zal voor altijd de afwas doen en de boodschappen doen. big kiss Cheetah dank je liefie :p ik hou ook van je

Harlem69
03-07-2003, 12:09

Origineel gepost door cheetah Just wanted to say that your the best the sweetest and most intelligent person in the universe!!! Ik zal voor de rest van mn leven altijd eten en drinken voor je uit de keuken pakken als je op de bank zit en geen zin hebt om op te staan. En jij hoeft nooooooooit meer af te wassen ik zal voor altijd de afwas doen en de boodschappen doen. big kiss Cheetah :rolleyes: ;) XXXX :zwaai: :D

Onslaught
03-07-2003, 12:20
ze wil die cabro rolls royls of die bmw x5 van de zaak maar sorry sis

Harlem69
03-07-2003, 12:29
Er zijn nog wel zo´n 700 andere redenen te bedenken volgens mij... :rolleyes: XXXX :zwaai: ;)

Onslaught
03-07-2003, 12:29
kom op msn:kwaad:

Harlem69
03-07-2003, 12:42
Origineel gepost door Onslaught kom op msn:kwaad: ...zei hij vriendelijk... :rolleyes: :D Greetzzz... :zwaai:

Onslaught
03-07-2003, 12:50
Origineel gepost door Harlem69 ...zei hij vriendelijk... :rolleyes: :D Greetzzz... :zwaai: ja na talooze reactie geplaats op evrshillende topic moet ik wel zo :kwaad:

Harlem69
03-07-2003, 13:10
Origineel gepost door Onslaught ja na talooze reactie geplaats op evrshillende topic moet ik wel zo :kwaad: Ben ook maar net wakker he... moet nog veeeeeeeel koffie drinken om op snelheid te komen... ;) Laterzzz... :zwaai:

cheetah
03-07-2003, 13:37
Heyyy Alexeiii!! Nou nee hoor.. mevrouw is achter mijn paswoord gekomen :)

Harlem69
03-07-2003, 13:40
Origineel gepost door cheetah Heyyy Alexeiii!! Nou nee hoor.. mevrouw is achter mijn paswoord gekomen :) Maak je toch effe een nieuwe..... ;) Alles ok lieverd... :) XXXX :zwaai: :D

Onslaught
03-07-2003, 13:49
Origineel gepost door Harlem69 Ben ook maar net wakker he... moet nog veeeeeeeel koffie drinken om op snelheid te komen... ;) Laterzzz... :zwaai: :o

roosje22
03-07-2003, 14:35

Origineel gepost door cheetah Heyyy Alexeiii!! Nou nee hoor.. mevrouw is achter mijn paswoord gekomen :) :hihi: hey nou moet je niet stoer gaan doen he je meende wel wat je zei

Pagina's : [1] 2