Bekijk originele versie : Bekijk dit filmpje helemaal...!
Farah_18
28-09-2006, 13:24
http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/flash/vreemdelingen.php
Toen ik dit zag moest ik echt huilen..
Ja, toen ik dit filmpje voor het eerst zag schrok ik me wezenloos en moest ik daarna ook heel erg huilen niet zozeer om iets engs maar het is gewoon héél erg confronterend..Het schud je wel even wakker!
Bedankt voor het plaatsen :goedzo:
Farah_18
28-09-2006, 13:34
Ja, toen ik dit filmpje voor het eerst zag schrok ik me wezenloos en moest ik daarna ook heel erg huilen niet zozeer om iets engs maar het is gewoon héél erg confronterend..Het schud je wel even wakker!
Bedankt voor het plaatsen :goedzo:
Precies het schud je wakker..!
ik ben in shock... ya Rabbi wat staat ons te wachten... helemaal alleen in een graf en je ontkomt er niet aan! MOge Allah swt ons lijden en ons behoeden van de bestraffing van het graf AMEEEN
ik ben in shock... ya Rabbi wat staat ons te wachten... helemaal alleen in een graf en je ontkomt er niet aan! MOge Allah swt ons lijden en ons behoeden van de bestraffing van het graf AMEEEN
Ameen!
Farah_18
28-09-2006, 13:45
Ameen.
benisaid
28-09-2006, 13:47
:( moge allah (swt) onze zondes vergeven inschallah!!
zo kippevel!!!! Moge Allah swt ons leiden naar het goede en ons de verleiding doen weerstaan........ Amien ya Rab.
zo kippevel!!!! Moge Allah swt ons leiden naar het goede en ons de verleiding doen weerstaan........ Amien ya Rab.
AMEEN:traan1:
Kwebbel_24
28-09-2006, 15:13
K kan hem niet bekijken :jammer:
mother_to_be
28-09-2006, 15:24
ya rabbie vergeef onze zonden.....
Farah_18
28-09-2006, 17:21
ya rabbie vergeef onze zonden.....
Amien Ye rabie l3alamien.
wat is het dna k durf niet t ekijken
Farah_18
28-09-2006, 17:41
wat is het dna k durf niet t ekijken
Heeft met Islaam te maken en er zit een mooi anasheed bij.
het is indd iets wat je effe goed wakkerschud..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.