Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de marokaanse jongens in maroko zijn al cougom stikkertjes aan het sparen

yasminatje18
01-07-2003, 14:46

nou de jongens in marokko zijn al cougom stikkertjes aan het sparen,ze willen ze3ma eruit zien zoals de jongens hier in europa,ze sparen stikkerte omdat binnenkort de meiden naar marokko gaan en dan die stikketjes net doen of het een tatoe is.ze gaan oefenen zodat ze gespiert lijken net als de jongens in europa.

loeloesch
01-07-2003, 14:48
Origineel gepost door yasminatje18 nou de jongens in marokko zijn al cougom stikkertjes aan het sparen,ze willen ze3ma eruit zien zoals de jongens hier in europa,ze sparen stikkerte omdat binnenkort de meiden naar marokko gaan en dan die stikketjes net doen of het een tatoe is.ze gaan oefenen zodat ze gespiert lijken net als de jongens in europa. :lol:

yasminatje18
01-07-2003, 15:03
nee meid dat bedoel ik niet.maar de jongens in marokko wuillen net als de jongen van hier zijn,nmaar ik zie heel veel lekker jongnes in marokko.dus ze hoefen niet te doen net of ze een tatoe hebben of gespiert te zijn.

Somaya_Riffia
01-07-2003, 15:09
Origineel gepost door yasminatje18 nou de jongens in marokko zijn al cougom stikkertjes aan het sparen,ze willen ze3ma eruit zien zoals de jongens hier in europa,ze sparen stikkerte omdat binnenkort de meiden naar marokko gaan en dan die stikketjes net doen of het een tatoe is.ze gaan oefenen zodat ze gespiert lijken net als de jongens in europa. :rolleyes: Je hebt hier wel lang over nagedacht..... ...is het niet ;) ....

hardtodrive
01-07-2003, 17:06

Wat moet ik hiervan vinden Ik weet het niet.

yasminatje18
01-07-2003, 21:42
o nee weet je het niet jongen.maar ik heb het niet over dat alle jongens hier in europa gespiert zijn en ook niet over alle jongens in marokko die net doen of ze gespiert zijn.maar dat valt me gewoon op als ik in marokko ben.

Atlas_Gebergte
02-07-2003, 09:08
Sallaam, Je hebt volkomen gelijk Miss_Magrebia, echt sommige marokkanen van hier gaan daar zich echt lopen uitsloven, van kijk mij eens ik kom uit europa. Belachelijk!!!!!!!!!!! Wa Sallaam Alikoum

Atlas_Gebergte
02-07-2003, 09:15
Yep Miss, maar insha allah morgenvroeg vertrekken, ik heb echt zo zin in joh hahahahhah. ik dacht ik kom jouw effe hier lastigvallen voordat ik weg ga hahahahahah. Wa Sallaam Alikoum