Bekijk originele versie : versierd worden door....
loeloesch
01-07-2003, 14:14
versierd worden door een man, die samen met een dame is, en of het dan zijn vriendin, zus, buurmeisje, of moeder is, kan me nix schelen, hij hoort het gewoon niet te doen! En dan die meiden die naast m lopen, ik zou mijn broer, vriend zeker die rechtse hebben gegeven! dat toont toch aan dat ie gewoon totaal geen respect voor je heeft!
En het ergste getrouwde mannen!!! :kwaad: :stomp:
of een man versierd je vanuit de auto met twee kinderen achterin die je vragend aankijken :kwaad:
echt schandalig man!!!
ik ga die gasten nog een flink hoeken....
loeloesch
01-07-2003, 15:02
Origineel gepost door NadiaNador
Ik weet precies wat je bedoeld. Van die engerds die achter hun vrouw gaan lopen en ondertussen vieze blikken naar andere vrouwen werpen enzo. Gadver!!!!!!!!!!
Ik vind het echt walgelijk!!!!
Die mannen zijn echt :iblies:
whahaha elke meid kent, maar ik irriteer me echt dood aan ze.....en die vrouwen zijn ze soms blind ofso??
ilhame_m
01-07-2003, 17:12
nou ik denk dat ze gewoon doen alsof ze blind zijn,omdat ze er niets van durven te zeggen.......of ze zijn heeeeeeeeeeeel dom....
Hoe komt het dat ze naar je kijken..trek jij misschien aandacht?Een man versierd je echt niet als je voor je kijkt en echte hijaab draagt..geloof mij..
douniaberkania
01-07-2003, 20:36
Dat versieren bij (hopeloze) jongens is gewoon een spelletje elk meisje die ze zien gelijk wat roepen daarzo, die jongens moeten echt manieren leren want ze zijn gewoon schandalig. En die getrouwde mannen die zijn helemaal erg want volgens mij zijn ze voor de lol getrouwd of ze krijgen geen genoeg aandacht thuis kan ook. maar dan nog mogen ze niet versieren!!
salina83
01-07-2003, 21:34
Origineel gepost door jimpie
Hoe komt het dat ze naar je kijken..trek jij misschien aandacht?Een man versierd je echt niet als je voor je kijkt en echte hijaab draagt..geloof mij..
nou geloof mij maar meid echt wel. soms lijkt het wel dat je meer aandacht krijgt dan voor dat je hijaab bent gaan dragen :kwaad:
dan hebben we het nog niet gehad over die heren die op hun eigen bruiloft de ogen maar niet van je af kunnen houden ..terwijl zijn "ware" naast hem zit...
waar gaat het heen .......
Bestaan er ook nog wel goede mannen volgens jullie? Of hebben jullie al de hoop opgegeven?
Ik geloof best dat die er zijn maar waar zijn ze dan???? Volgens mij zijn die allemaal al aan de haak geslagen.
Meerendeel is wel zoals hierboven beschreven staat. Er is maar een klein percentage die niet zo is, vind ik.
Nu jullie..
Goed nieuws is geen nieuws. Dus wat je hoort is vaak slecht nieuws jammergenoeg. Maar er zijn maar zat mannen die zich wel op het goede pad bevinden alleen hoor je daar dus niet veel van omdat dat goed nieuws is.
Enne, "een klein percentage" is natuurlijk niet een overtuigende manier om met data je conclusie te onderbouwen he? :D
just_fouad
02-07-2003, 13:17
goeie mannen :D
:D
zoek je eentje
:D :D :D
just_fouad
02-07-2003, 13:22
:ego:
dan niet he
Die 'kleine percentage' is zelf nog een te groot word voor in mijn conclusie. Oke in plaats van 'klein percentage' moet gewoon 'een enkele'staan. Zo beter?
:D
berbersbloedje
02-07-2003, 15:46
Origineel gepost door loeloesch
versierd worden door een man, die samen met een dame is, en of het dan zijn vriendin, zus, buurmeisje, of moeder is, kan me nix schelen, hij hoort het gewoon niet te doen! En dan die meiden die naast m lopen, ik zou mijn broer, vriend zeker die rechtse hebben gegeven! dat toont toch aan dat ie gewoon totaal geen respect voor je heeft!
En het ergste getrouwde mannen!!! :kwaad: :stomp:
Dat zijn gewoon van die zielige mannen tfoe op hun echt waar hebben een vrouw en versieren andere meisjes dat doe je toch niet. tfoee. Een marokaanse jongen moet ziezo geen meisje versieren en al helemaal als ze een moslima is. Echt tfoeee. Dat moet een jogen niet bij mij doen want ik deel klappen uit. Saffie op het begin zeg ik niks maar gaan ze verder wollah ik begin klappen te geven ik heb er dan schijt aan. Op donderen met zulke jongens/mannen. TFOEEEE!!!
salina83
02-07-2003, 23:29
Origineel gepost door Sanchez
als je nou niet van die strakke kleren aantrekt , zoals een strakke rok met daaronder een een lange, meestal zwart, pantalonachtige broek, die meestal door meisjes met een piratenhoofdoek dragen, dan lok je minder aandacht van dat soort mannen, halloooooooo in dat soort kleding ziet iedereen de vorm van je tagna !
al loop je in een zak rond. nee ik denk dat het die mannetjes om wat anders gaat. ik denk dat de jongeren stoer proberen te doen, want meestal als ze alleen zijn durven ze ineens niet meer. en die oudere viespeuken, ewa jah. die hebben een midlife crisis en willen niet aanvaarden dat ze oud zijn en proberen zich weer jong te voelen, door jonge meiden te versieren. helaas :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.