Bekijk originele versie : Epileren???
loeloesch
01-07-2003, 13:49
Wie van de dames hier op marokko.nl epileert??? Ben gewoon benieuwd!
Ik zelf niet.
Miss_mandalinna
01-07-2003, 13:51
Ikku :(
tariffst
01-07-2003, 13:54
Ik ook niet, Mijn vader zou me afmaken het schijnt haram te zijn.
Maar ja ik weet niet
het is haram ja.
maar ik ben er eenmaal aan begonnen, en kan er niet vanaf komen.
ik heb ook spijt dat ik eraan ben begonnen.
tariffst
01-07-2003, 13:55
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Ikku :(
Waarom ben je er zo verdrietig over?
loeloesch
01-07-2003, 13:55
Origineel gepost door tariffst
Ik ook niet, Mijn vader zou me afmaken het schijnt haram te zijn.
Maar ja ik weet niet
is inderdaad haram, en mijn vader zou me ophangen aan het plafon, maar de grootste reden waarom ik het toch niet doe is omdat het dus haram is.... :)
noortje1
01-07-2003, 13:56
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).
tariffst
01-07-2003, 13:57
Ja, maar bij sommige meisjes is het ook superzonde. Het komt terug en je moet continu epileren en het lijkt me pijnlijk
ze3maze3ma
01-07-2003, 13:58
Origineel gepost door noortje1
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).
neej ik heb gehoord dat de profeet mohamed
zei: de h.oeren van hun tijd epileerden hun wenkbrouwen
en daarom heeft de profeet mohamed het verboden...
loeloesch
01-07-2003, 13:58
Origineel gepost door noortje1
:goedzo: klopt!! Maar ik denk dat als mensen epileren er niet echt bij nadenken, omdat het tegenwoordig een van de normaalste zaken is...meisjes van 12/13 epileren.......
Miss_mandalinna
01-07-2003, 13:59
Origineel gepost door tariffst
Waarom ben je er zo verdrietig over?
Omdat ik net als sammmy er aan ben begonnen en er niet van af kom :huil:
en dan zie je ook wat noortju sgrijft en dan denk je damn waar ben ik mee bezig :(
loeloesch
01-07-2003, 14:04
Origineel gepost door Miss_mandalinna
Omdat ik net als sammmy er aan ben begonnen en er niet van af kom :huil:
en dan zie je ook wat noortju sgrijft en dan denk je damn waar ben ik mee bezig :(
ik begrijp niet wat jullie bedoelen als jullie zeggen ik kan er niet van af blijven? Zijn jullie er verslaafd aan?
Ik heb een vriendin die ook lange tijd epileerde, maar nadat ze had gehoord dat het echt heel erg haram is..is ze ermee gestopt..en laten ze het weer groeien...ze is nog steeds een prachtige meid! Zelfs mooier omdat het natuurlijk is... :)
noortje1
01-07-2003, 14:05
Origineel gepost door zegmazegma
neej ik heb gehoord dat de profeet mohamed
zei: de h.oeren van hun tijd epileerden hun wenkbrouwen
en daarom heeft de profeet mohamed het verboden...
je moet het niet bij horen laten... je moet er ook zelf naar opzoek gaan....
ik liet hier een bewijsje zien, ik heb het opgezocht voor jullie op internet..... zodat jullie ermee zullen stoppen ( jullie= degene die epileren)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.