Bekijk originele versie : Ratiba schiet op!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:29
mohim luister mensen ik was met wa7ad broer van mij in ZARA en stonden even stil want mijn nichtje die moest iets kijken.... maar toen waren daar 2 kapot lelijke marokaanse meisje en 1 kapot mooie.... mohim die mooie die zat kapot lang te kijken bij kleren.... en die andere twee werden ongeduldig..... en die zaten al te schreeuwen van kom en opeens deed wa7ad zo'n lelijke chic ze had het zelf niet door...... maar je weet toch je weet toch die jongen die altijd krabben bij hun zaakje..... opeens we stonden preciees voor hun en je raadt het waarschijnlijk al ze schreeuwt opeens keihard RATIBA SCHIET OP WE GAAN..... en ondertussen zat ze kapot veel te krabben daar beneden.......................... kapot SCHANDE serieus als je het zou zien a latief....... serieus je zou kapot hard lachen :lol::lol::lol::hihi: en ze had helemaal niks door....... geloof mij ik en mijn broer gingen kapot van het lachen we kregen helemaal tranen van het lachen was echt kapot erg jullie moesten daar echt bij zijn whauhahahahhahahahhahahahhah
ze3maze3ma
01-07-2003, 13:33
hahahaahahhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha hhahahahahahahhahwaaahahwawhahahahaahahahhuahahahu ahahahahaahahahaahahhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaa aaaahahahahhahahahahahahhahwaaahahwawhahahahaahaha hhuahahahuahahahahaahahahaahahhahahahahahahahhaaaa aaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahhahwaaahahwawhah ahahaahahahhuahahahuahahahahahahahaahahhahahahahah ahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahhahwaaa hahwawhahahahaahahahhuahahahuahahahahaahaahahhahah ahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahh ahwaaahahwawhahahahaahahahhuahahahuahahahahaahahaa
wat erg.......echt schande gewoon......waarom zei je niets tegen haar hahahahahaahahah :melig:
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:36
Origineel gepost door zegmazegma
hahahaahahhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha hhahahahahahahhahwaaahahwawhahahahaahahahhuahahahu ahahahahaahahahaahahhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaa aaaahahahahhahahahahahahhahwaaahahwawhahahahaahaha hhuahahahuahahahahaahahahaahahhahahahahahahahhaaaa aaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahhahwaaahahwawhah ahahaahahahhuahahahuahahahahahahahaahahhahahahahah ahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahhahwaaa hahwawhahahahaahahahhuahahahuahahahahaahaahahhahah ahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahh ahwaaahahwawhahahahaahahahhuahahahuahahahahaahahaa
wat erg.......echt schande gewoon......waarom zei je niets tegen haar hahahahahaahahah :melig:
ik kon niet praten whauahahhahahhahaha ik zat kapot hard te lachen kreeg zelfs tranen van het lachen en weet je wat het ersgte is ze keek ons aan van wat lachen jullie ze had niks door.... en ik en mijn broer moesten daarna nog harder lachen omdat ze ons zo raar aankeek....:lol::lol: als ik er nu aan denk wajoww hahahhahahah
sweet_karima
01-07-2003, 13:36
ieeeeuwwww hahahahahahah
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:37
Origineel gepost door Miss_Magrebia
8 x ---> Kapot
yek jij let er wel op he ;)
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:38
Origineel gepost door sweet_karima
ieeeeuwwww hahahahahahah
Bousa Kbira
KaRiMaKe
en heb je het gezien???? en kom online dan???
ze3maze3ma
01-07-2003, 13:44
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
ik kon niet praten whauahahhahahhahaha ik zat kapot hard te lachen kreeg zelfs tranen van het lachen en weet je wat het ersgte is ze keek ons aan van wat lachen jullie ze had niks door.... en ik en mijn broer moesten daarna nog harder lachen omdat ze ons zo raar aankeek....:lol::lol: als ik er nu aan denk wajoww hahahhahahah
hahahahhaha jaaa :lol: als ik daar was zou ik haar voor schande zetten
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:50
hahahahhaha jaaa :lol: als ik daar was zou ik haar voor schande zetten
whauhahahahahha dat deed mijn broer een beetje hji ging expres toen ze keek daar ook krabben whuahahahhahah:lol:
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 13:54
is wel jammer dat ik je niet meer in me "macht" heb! :hihi:
neee het houd allemaal een keertje op.....:hihi:
ze3maze3ma
01-07-2003, 14:00
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
whauhahahahahha dat deed mijn broer een beetje hji ging expres toen ze keek daar ook krabben whuahahahhahah:lol:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahaah :lol:
ik zou eerder jou broer voor schande zetten.....ik vindt dat toch zoo triest..:lol:
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 14:29
je hebt het of je hebt het niet, en als je het niet hebt is het kapot jammer!
inderdaad heel goed gezegd.....;) mijn complimenten....
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 14:30
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahaah :lol:
ik zou eerder jou broer voor schande zetten.....ik vindt dat toch zoo triest..:lol:
e3la NERD dat deed hij express a leeghoofd ...... hij deed dat om dat meisje nog erger voor schande te zetten..... vat je hem oella
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.