Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : me ex..is opgepakt...ik ben eindelijk vrij hahahahaha!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

antiflirt
01-07-2003, 12:23

ik ben zo blij..ik moet het met jullie delen ..me ex is eindelijk opgepakt joejoejeoejeoejeojeeoeeeeeejjjjj!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel: wie het laast lacht lacht het best...boontje komt om zijn loontje..what go's around come's around ....

Zeepje
01-07-2003, 12:24
Origineel gepost door antiflirt ik ben zo blij..ik moet het met jullie delen ..me ex is eindelijk opgepakt joejoejeoejeoejeojeeoeeeeeejjjjj!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel: wie het laast lacht lacht het best...boontje komt om zijn loontje..what go's around come's around .... Waarom ben je blij, is toch triest voor hem! Tenzij hij iets ergs heeft gedaan! Dan oke! Maar dan nog, is niet leuk voor hem. :(

antiflirt
01-07-2003, 12:27
hij heeft me 1,5 jaar als een boksbal gebruikt... hij heeft me 2 weken geleden de tering geslagen..ik ging al heel lang niet meer met hem..maar hij achtervolgde me ..schreef brieven naar me huis ..heeft een baksteen door onze ruit gegooit heeft me vaker het ziekenhuis in geslagen ..maar goed dat is alhamdoelilah voorbij!!!! nu zit hij achter slot en grendel..hihihihi..

Zeepje
01-07-2003, 12:30
Origineel gepost door antiflirt hij heeft me 1,5 jaar als een boksbal gebruikt... hij heeft me 2 weken geleden de tering geslagen..ik ging al heel lang niet meer met hem..maar hij achtervolgde me ..schreef brieven naar me huis ..heeft een baksteen door onze ruit gegooit heeft me vaker het ziekenhuis in geslagen ..maar goed dat is alhamdoelilah voorbij!!!! nu zit hij achter slot en grendel..hihihihi.. Shhhjjjeee, dat is erg. :( Maar ja, toch is wel voor hem erg dat hij in de bak is beland. Natuurlijk is het ook voor jou heel erg geweest. :(

sweet_karima
01-07-2003, 12:30

ja meid dan is het wel goed voor jou als ik zie wat hij jou allemaal aangedaan heeft...

antiflirt
01-07-2003, 12:32
ik kan eindelijk naar buiten zonder traangas en een bodygard..

antiflirt
01-07-2003, 12:34
Lief dat je me eraan herinnerd..ik denk daar liever niet aan..omdat ik nu van me vrijheid kan genieten denk ik..je weet maar nooit..hij net een duivel.. maar toch ben ik blij..

sweet_karima
01-07-2003, 12:38
maar meid je hebt wel geluk dat je hem niet graag ziet want geloof me er is niks zo erg dan dat de persoon die je graag ziet achter slot en grendel zit... Bousa Kbira KaRiMaKe

antiflirt
01-07-2003, 12:39
ik heb daar ook aan gedacht , me ouders zeiden het ook net..maar ja wie weet is zijn me broers hem voor..die gaan wel w8ten dat hij vrij komt ...

antiflirt
01-07-2003, 12:45
thanx karima..maar geloof ergens heel diep heel diep heb ik mijn gevoelens voor hem achte slot en grendel gezet... en meiden die dit lezen en jullie vriendjes hebben jullie een keer geslagen ...geloof me ik vertel jullie diep uit me hart..wat ik heb meegemaakt gun ik mijn ergste vijand niet..HIJ ZAL NOOIT VERANDEREN NOOIT..ik heb me dat 1,5 jaar wijs gemaakt..ik ben kapot helemaal kapot... ik doe heel stoer tegen over iedereen ik hou me heel groot.. ..tegen me ouders broers en zussen me vrienden en familie..ik doe alsof het me niets doet...ik ben echt kapot..hij heeft mijn leven kapot gemaakt...

antiflirt
01-07-2003, 12:56
weet je wat het is het ligt nogal ingewikkeld..maar ik zal het proberen uit te leggen.. wat ik niet heb geweten is dat hij een een strafblad heeft van hier tot gunter..hij moet nog straf uitzitten, dus het kan zijn dat de rechter zegt ik plak de straf die hij dankzij mij krijg aan de straf die hij nog uit moet zitten ..dan duurt het nog ff..voordat hij vrij komt..maar we krijgen straks een telefoontje over de rechtzaak..maar er zit voor hem dankzij mij zeker..4 maanden in met een voorwaardelijk..maar dat is niet zeker... ik hoop dat jullie hier van leren wallah... want voor mij was het zeker een wijze les..!!

Masriya
01-07-2003, 12:58
LEKKKERRRRRRRRR VOOR HEMMMMMMMMMMMMMM LEKKERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! HOPELIJK GAAT HIJ DOOD, KOMT ER VAN ALS HIJ JE AANRAAKT:kwaad:

Mischa
01-07-2003, 12:59
Najib26 :D

antiflirt
01-07-2003, 12:59
hahahahaha julie willen niet weten ...ik dank julie echt voor deze positiefe reactie's.. allah iegaliekoem...shoekran bezaaaaf..!!!

antiflirt
01-07-2003, 19:55

Wie is najib26....?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7