Bekijk originele versie : wanneer voel je je op je gemak bij iemand....
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:06
wanneer voel je je op je gemak bij iemand.... nou...
Pas naar een tijdje, dan ga ik helemaal los!
En soms meteen, maar dan ken je die persoon wat beter!
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:09
Origineel gepost door Zeepje
Pas naar een tijdje, dan ga ik helemaal los!
En soms meteen, maar dan ken je die persoon wat beter!
maar dat is ook niet goed he meisje als je dan heleamaal los gaat want dan stel je je zelf bloot en dat is niet goed want je weet nooit want mensen daarvan vinden of misschien dat ze er zelfs misbruik van maken......
loeloesch
01-07-2003, 12:10
Als die persoon altijd ccompleet eerlijk tegen me is, en zegt wat hij/zij wil.......en dus niet mysterieus gaat lopen doen, waardoor er stiltes vallen, en als een persoon gewoon lekker kletst en gek doet, ga ik dat ook doen, om dat ik me.....................dan op me gemak voel... :D
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:11
Origineel gepost door temsamni
uuuhhh...gewoon...wanneer je jezelf kan wezen! :)
onderanderen anders kan je het wel vergeten ;) maar daar heb je zekers gelijk in je moet je zelf kunnen zijn niet dat je je beter of slechter voordoet dan dat je bent...... want dan verlaag je je zelf alleen maar....
xberbersroosjex
01-07-2003, 12:13
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
wanneer voel je je op je gemak bij iemand.... nou...
als je dan gewoon jezelf bent, je alles durft wat je normaal ook gewoon durft
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:15
Origineel gepost door xberbersroosjex
als je dan gewoon jezelf bent, je alles durft wat je normaal ook gewoon durft
standaard en hoe was het winkelen met mijn zus......?????
minous21
01-07-2003, 12:15
Niet snel in iedergeval!
maar dat is ook niet goed he meisje als je dan heleamaal los gaat want dan stel je je zelf bloot en dat is niet goed want je weet nooit want mensen daarvan vinden of misschien dat ze er zelfs misbruik van maken......
Nee niet in die zin... maar gewoon dan ben ik gewoon me zelf, en trouwens ik weet heel goed waar mijn grenzen zijn.
Maar he wel bedankt he ;)
xberbersroosjex
01-07-2003, 12:19
standaard en hoe was het winkelen met mijn zus......?????
hahahah :D we zijn niet gaan winkelen :( we hebben niks afgesproken
trouwens is je zus ook hier lid?
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:20
Origineel gepost door Zeepje
Nee niet in die zin... maar gewoon dan ben ik gewoon me zelf, en trouwens ik weet heel goed waar mijn grenzen zijn.
Maar he wel bedankt he ;)
standaard graag gedaan lieverd... dan begreep ik het een beetje verkeerd en ik vind het heel goed dat je weet waar ej eigen grensen liggen want dat weten heel veel mesnen niet.....
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:21
Origineel gepost door xberbersroosjex
hahahah :D we zijn niet gaan winkelen :( we hebben niks afgesproken
trouwens is je zus ook hier lid?
ja mijn zus is hier ook lid als je wilt mag je donderdag meegaan ik ga met mijn zus winkelen in amsterdam en daarna naar de bios...
xberbersroosjex
01-07-2003, 12:25
ja mijn zus is hier ook lid als je wilt mag je donderdag meegaan ik ga met mijn zus winkelen in amsterdam en daarna naar de bios...
lijkt me leuk, ik zal even kijken of ik een dagje vrij kan krijgen van het werk.. dan stuur ik je wel een pm oke
aaah ook bios :D leuk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.