Bekijk originele versie : Verliefd of Houden Van?
Als jullie net een relatie hebben, houden jullie dan meteen van elkaar of zijn jullie alleen maar verliefd.
Vele zeggen namelijk dat verliefd zijn en houden van twee heel verschillende dingen zijn.
Nou ik denk namelijk niet, je kunt ontzettend verliefd zijn maar ook meteen van die gene houden, toch?
Of komt bij jullie eerst het verliefd zijn en dan pas het houden van. Of alleen het verliefd zijn als het genoeg is geweest dan zeggen jullie ‘beslamma’ tegen die gene en denken van op naar een andere kandidaat?
http://www.ballooninaboxusa.com/luvukiss.gif
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 11:55
Origineel gepost door Zeepje
Als jullie net een relatie hebben, houden jullie dan meteen van elkaar of zijn jullie alleen maar verliefd.
Vele zeggen namelijk dat verliefd zijn en houden van twee heel verschillende dingen zijn.
Nou ik denk namelijk niet, je kunt ontzettend verliefd zijn maar ook meteen van die gene houden, toch?
Of komt bij jullie eerst het verliefd zijn en dan pas het houden van. Of alleen het verliefd zijn als het genoeg is geweest dan zeggen jullie ‘beslamma’ tegen die gene en denken van op naar een andere kandidaat?
http://www.ballooninaboxusa.com/luvukiss.gif
dat kan niet houden van is een groot woord sorry ik zeg nooit tegen een meisje dat ik van haar hou ik heb het pas 1 keer in mijn leven gezegd en verder niet want dat is een groot woord...... en tuurlijk iedereen raakt wel eens verliefd maar dan houi je nog niet meteen van die persoon dan geef je misschien om die gene maar houden van nee......
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
dat kan niet houden van is een groot woord sorry ik zeg nooit tegen een meisje dat ik van haar hou ik heb het pas 1 keer in mijn leven gezegd en verder niet want dat is een groot woord...... en tuurlijk iedereen raakt wel eens verliefd maar dan houi je nog niet meteen van die persoon dan geef je misschien om die gene maar houden van nee......
KAN KAN KAN
sweet_karima
01-07-2003, 12:00
voor mij zijn het twee heel verschillende dingen...
ik heb nog maar één keer in mijn leven tegen iemand gezegd dat ik van hem hield maar nu zal het niet meer vlug gebeuren dat ik dat nog zeg...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
fatima86
01-07-2003, 12:02
Het zijn inderdaad twee begrippen die erg los van elkaar zitten. Want verliefd zijn op iemand kan snel weer over gaan weet je? Maar als je van iemand houdt, dan zie je niks anders, hoor je niks anders, je denkt constant aan hem/haar. En als het uitgaat, dan heb je er alles voor over om het weer goed te maken. Maar als je verliefd bent op iemand, dan hou je als het ware niet van hem/haar. Maar als het ware bepaalde trekkingen aan hem/haar vind je leuk. Of de goede daden die hij/zij verricht vallen in je smaak. Maar er hoeft maar iets niet goed te gaan dan heb je zoiets van: ach kop op, jongens/meisjes zat. Maar als je van hem/haar houdt, dan geef je je ziel af, als het ware. :Iluvu:
veel suc6
doegie,
fatima86 :zwaai:
fatima86
01-07-2003, 12:04
Sorry!
Twee begrippen die erg los van elkaar STAAN.
hahahah :D
foutje.
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:05
Origineel gepost door fatima86
Sorry!
Twee begrippen die erg los van elkaar STAAN.
hahahah :D
foutje.
daar heb je zeker een gelijk in want houden van is een erg groot woord dat kan je niet zomaar zeggen..... en verliefd zijn dat kan altijd.......
Origineel gepost door fatima86
Het zijn inderdaad twee begrippen die erg los van elkaar zitten. Want verliefd zijn op iemand kan snel weer over gaan weet je? Maar als je van iemand houdt, dan zie je niks anders, hoor je niks anders, je denkt constant aan hem/haar. En als het uitgaat, dan heb je er alles voor over om het weer goed te maken. Maar als je verliefd bent op iemand, dan hou je als het ware niet van hem/haar. Maar als het ware bepaalde trekkingen aan hem/haar vind je leuk. Of de goede daden die hij/zij verricht vallen in je smaak. Maar er hoeft maar iets niet goed te gaan dan heb je zoiets van: ach kop op, jongens/meisjes zat. Maar als je van hem/haar houdt, dan geef je je ziel af, als het ware. :Iluvu:
veel suc6
doegie,
fatima86 :zwaai:
Ik zeg namelijk heel snel van ik houd van je!
Erg doe ik nooit meer!
Want sinds mijn vorige realatie kapot is gegaan, kon ik volgende dag gewoon verder gaan en het deerde me niet eens!
Dus dat was geen houden van, hahahahaha :D
Zakaria_Maghrabia!!!!!!Dit vind ik wel mooi gezegd;););)
daar heb je zeker een gelijk in want houden van is een erg groot woord dat kan je niet zomaar zeggen..... en verliefd zijn dat kan altijd.......
***Jes
Tisar.
Origineel gepost door Tisar
***Jes
Tisar.
JA wallah HIj heeft Gelijk!
Goed van hem, he!
:)
loeloesch
01-07-2003, 12:12
Ik word zelden verliefd.....maar als ik het word kun je in een mum van tijd praten over houden van..... :)
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:12
Origineel gepost door Zeepje
JA wallah HIj heeft Gelijk!
Goed van hem, he!
:)
dank ej lieverd ;)
Zakaria_Magrabi
01-07-2003, 12:13
Origineel gepost door Tisar
***Jes
Tisar.
dank je lieverd maar het is echt zo.... toch...? verliefd is meestal maar een bevlieging en houden van is een woord dat je niet zomaar kan zeggen.... ik had eerst een relatie van 3jaar met een meisje en ik zei pas ik hou van je na 2 jaar..... moet je nagaan.....
xberbersroosjex
01-07-2003, 12:17
tussen houden van en gewoon verliefd zijn zit een groot verschil
als je gewoon verliefd bent gaat het snel weer over..maar als je van iemand houdt dan heb je alles voor diegene over je wilt alleen bij die persoon zijn de rest van de wereld bestaat niet meer voor je
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
dank ej lieverd ;)
Asjeblieft :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.