Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen roddelen te veel...

Pagina's : [1] 2

loeloesch
01-07-2003, 10:23

Stelling: Marokkaanse meiden kunnen als de beste roddelen, en hebben te veel kritiek op anderen...... Waar of niet??? Persoonlijk zeg ik :o WAAR omdat ik te veel heb meegemaakt in mijn omgeving......mijn geheimpies zijn te vaak de wereld afgereisd omdat ik te naief ben, en vertrouwen heb in mensen.. :( Mijn mening......misschien hebben jullie er een ander kijk op????

aminaatjuh
01-07-2003, 10:26
marokkanen voeden zich volgens mij op roddels! ze kunnen niet zonder! ze worden helemaal gek! dat is helaas een ziekte waar nog geen medicijn tegen gevonden is! maar is hoop en de onderzoekers zijn er mee bezig!

noerel3ain
01-07-2003, 10:27
jaah..man roddelen...dat is hun leven...zonder roddelen...safiii dan is hun leven nikss aan...;) :zwaai:

aminaatjuh
01-07-2003, 10:30
wij doen het af en toe ook onbewust maar in een lager niveau! wij hebben ondekt dat mac donald ook je honger stilt!

juno
01-07-2003, 10:31

Komen jullie wel eens onder de Nederlanders??? Die roddelen namelijk ook best wel hoor. ;)

aminaatjuh
01-07-2003, 10:32
daarom zeggen ook dat alle mensen de drang hebben om andere aftekraken om er zelf beter in t daglicht te komen!

loeloesch
01-07-2003, 10:34
Origineel gepost door juno Komen jullie wel eens onder de Nederlanders??? Die roddelen namelijk ook best wel hoor. ;) ...over de kaasboer..en de melkman zeker...:hihi:..jaja die nederlanders kunnen er ook wat van...........maar die mocro's blijven nummer 1!!! :D

loeloesch
01-07-2003, 10:39
Origineel gepost door aminaatjuh wij doen het af en toe ook onbewust maar in een lager niveau! wij hebben ondekt dat mac donald ook je honger stilt! ja inderdaad, maar ik echte een heeeeeeelllleeeeeeee grote hekel aan heb, is als ik met een paar marokkaanse meiden aan tafel zit, en er een meid voorbij loopt.."wejemaa check haar, ze heeft drie onderkinnen...en dan die kleren whahaha zeker van wibra.." En dan heb ik echt de neiging om te zeggen **** YOU ALL, :aftel: dat haat ik zo erg, wat the **** maakt jou beter dan een ander: iemand die toevallig dikker is als jouw, en het toevallig niet zo breed heeft!!!!!! en al die marokkaanse meiden die ik ken zijn zo, daarom ga ik ook niet zoveel met marokkaanse meiden om......jammer.. :(

Masriya
01-07-2003, 11:23
NIET alleen Marokkanen! Egyptenaren ook, volgens mij die nog erger dan Marokkanen. Roddelen is hun LEVEN!!! Tfoeeeeeee ik haat zulke mensen :zweep:

Masriya
01-07-2003, 11:24
Origineel gepost door loeloesch ja inderdaad, maar ik echte een heeeeeeelllleeeeeeee grote hekel aan heb, is als ik met een paar marokkaanse meiden aan tafel zit, en er een meid voorbij loopt.."wejemaa check haar, ze heeft drie onderkinnen...en dan die kleren whahaha zeker van wibra.." En dan heb ik echt de neiging om te zeggen **** YOU ALL, :aftel: dat haat ik zo erg, wat the **** maakt jou beter dan een ander: iemand die toevallig dikker is als jouw, en het toevallig niet zo breed heeft!!!!!! en al die marokkaanse meiden die ik ken zijn zo, daarom ga ik ook niet zoveel met marokkaanse meiden om......jammer.. :( Hahaha daarom ga je niet met Marokkaanse meiden om. IK ga NOOIT met Egyptische wijfen om, I HATE THEM :zweep: Ik ga juist met Marokkaanse meiden om, hun roddelen niet zoveel als die Egyptenaren.

loeloesch
01-07-2003, 11:26
Origineel gepost door Masriya Hahaha daarom ga je niet met Marokkaanse meiden om. IK ga NOOIT met Egyptische wijfen om, I HATE THEM :zweep: Ik ga juist met Marokkaanse meiden om, hun roddelen niet zoveel als die Egyptenaren. dan blijf ik ook uit de buurt van de Egyptische meiden.... :D

Masriya
01-07-2003, 11:28
Origineel gepost door loeloesch dan blijf ik ook uit de buurt van de Egyptische meiden.... :D Des te beter, die wijfen zijn droooooooooooogggggggggg.

Zeepje
01-07-2003, 11:40
Origineel gepost door loeloesch Stelling: Marokkaanse meiden kunnen als de beste roddelen, en hebben te veel kritiek op anderen...... Waar of niet??? Persoonlijk zeg ik :o WAAR omdat ik te veel heb meegemaakt in mijn omgeving......mijn geheimpies zijn te vaak de wereld afgereisd omdat ik te naief ben, en vertrouwen heb in mensen.. :( Mijn mening......misschien hebben jullie er een ander kijk op???? ZEEEEER zeker helemaal waar, echt erg weetje dat!!! Ik heb namelijk ook zo mijn ervaringen met tantes die hun klep niet dicht konden houden. Hun zijn met hun praatjes sneller dan de orkaan!!!

fatima86
01-07-2003, 11:42
Ik heb ook het een en ander meegemaakt, maar ik kan concluderen dat iedere marokkaan/se wel eens heeft geroddeld. Ikzelf ook. Dat doe je automatisch. Maar ik doe het niet meer, want voor hetzelfde geldt eet je de kebda van diegene op. Dus meisjes die roddelen, je hebt jezelf ermee. Mijn zus en m'n moeder. Als die twee bij elkaar komen, is heel Limburg op de hoogte. Dit is trouwens een van de redenen waarom ik het contact met m'n oudere zus heb verbroken. Ze roddelt teveel, sorry kan ik niet hebben. M'n moeder zegt steeds: "Aroedoebielahie mienna schejtennie 3aziem, waarom roddelen we nou?" En dan weet je nog niet wat zij tegen me gezegd heeft en die haar zus............................................... .................................................. .................................................. ..............blablabla........................... ...................................yek?........... ..................ie wallah............................................ .....................blablabla.................... .................................................. .................................................. ............................................... Maar nederlanders kunnen er ook wat van. Toen ik nog stage liep op een KDV, zat ik met twee leidster in de ravotruimte. En ze waren aan het 'roddelen' over een andere collega. Heel toevallig komt die ene collega erbij zitten. Dan ga je denken: O, jee dit gaat niet goed. Maar nee hoor, samen gaan ze met z'n drieën over een andere collega roddelen. Hm............................. Dus voor de meiden, die roddelen ik zou ermee stoppen want geloof het of niet, je hebt jezelf ermee later. Laat ze over jou roddelen, boeit niet. Echt!! Ze roddelen omdat jij het beter hebt dan hun, op de een of andere manier, bijv. je hebt een lieve vriend, je studeert op een wat hoger niveau, je hebt een leuk/ en goed betaald bijbaantje etc etc etc.... Laat ze maar kletsen. Allah swt heeft je twee oren gegeven. Een die ontvangt alles en de nader verwijderd alles. Maar maar meer gebruik van de ander (die alles verwijderd). Roddels kunnen tot alles in staat zijn, zelfs je geliefde verliezen, en daarom moet je er altijd boven staan. Kortom SCHEIT AAN HEBBENnnnnnnnnnnnnn Doegie, fatima86 PS:Ik merk het wel, wanneer ik langs een groepje marokkaanse meisjes loop. Ik voel dan al die ogen in m'n rug. En ook bij nederlandse hoor! Maar op dat moment, gewoon kin omhoog en wrijf het er lekker bij hun in :D VEEL SUC6!!!!!!!!!!!

loeloesch
01-07-2003, 11:45

:goedzo: Als je over iemand roddelt kun je inderdaad net zo goed diegene's vlees op eten, dan weet je wat je te wachten staat op de Grote dag...... :(

Pagina's : [1] 2