Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LZN
01-07-2003, 07:33

http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1056703234673.html Het thema 'maagdelijkheid' behoort in veel islamitische gezinnen tot de taboesfeer. Er zijn heel wat moslimmeisjes die eerst kiezen voor vrij seksueel verkeer, om zich daarna tot een dokter te wenden voor een naaioperatie om hun verloren maagdelijkheid te 'herstellen'. Pas dan durven ze zich bij een partner aan te dienen. Marokkaanse en Turkse jongens beschouwen het ontmaagden van hun bruid als een stoere daad. Maar ik zou wel van hen willen weten of ze daar werkelijk plezier aan beleven. Volgens mij niet. Zeker niet op het moment dat de ontmaagding wordt geacht plaats te vinden, namelijk midden in het feestgedruis en niet zelden omringd door familieleden die na de 'daad' het bloed willen zien als bewijs dat het meisje 'eerbaar' is..

redcat
01-07-2003, 08:45
Ga weg! Midden in het feestgedruis? Nah, kan ik me niet voorstellen.... En moet er niet aan denken ook.... :confused:

saida_marokko
01-07-2003, 08:46
ik kan ook wel een paar bezigheden hier opnoemen die vroeger doodnormaal voor de Nederlanders waren... ( en nog behoorlijk smerig waren ook)Die zijn er ook overheen gegroeid;)... Dus als je wat afvraagt dan denk ik dat je bij een aantal generaties terug moet wezen en het daar moet vragen....:) hiermee wil ik ook direct zeggen GA AUB EEN LEVEN ZOEKEN EN ALS JE EEN TOPIC OPENT MET VRAGEN WEET DAN WEL WAT VOOR ONZIN JE UITPOEPT.. EN KOM NIET WEER MET EEN MOPJE AAN ZETTEN OFZO WANT DAMZZ IK HAAT JEEEEEEEEE OOH JAH HET LEVEN WAT JE HEBT GEZOCHT... HMM ZOEK FF OP HET KERKHOF WIL JE;):D

saida_marokko
01-07-2003, 08:49
Als je het niet kan voorstellen wat kom je dan moeilijk doen.. Lig je er nachtelang wakker van ofzo... ben je bang dat je in je volgende leventje marokaans word ofzo dat je dit mag mee maken? DOMME MENSEN OP DE WERELD... ACH JAH anders is het zo saai:D

hicham2004
01-07-2003, 09:08

Origineel gepost door vikker Zeker niet op het moment dat de ontmaagding wordt geacht plaats te vinden, namelijk midden in het feestgedruis Wat is er mooier op deze aarde dan "midden in het feestgedruis" de liefde te bedrijven met je geliefde?

hicham2004
01-07-2003, 09:13
Dat laatste komt bijna nergens meer voor, zeker niet in de grote steden. Misschien in een paar dorpen ergens in de bergen. Trouwens, ook de man moet bloeden. Maar dan via zijn portemonnee.

juno
01-07-2003, 09:46
Origineel gepost door vikker http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1056703234673.html Het thema 'maagdelijkheid' behoort in veel islamitische gezinnen tot de taboesfeer. Er zijn heel wat moslimmeisjes die eerst kiezen voor vrij seksueel verkeer, om zich daarna tot een dokter te wenden voor een naaioperatie om hun verloren maagdelijkheid te 'herstellen'. Pas dan durven ze zich bij een partner aan te dienen. Marokkaanse en Turkse jongens beschouwen het ontmaagden van hun bruid als een stoere daad. Maar ik zou wel van hen willen weten of ze daar werkelijk plezier aan beleven. Volgens mij niet. Zeker niet op het moment dat de ontmaagding wordt geacht plaats te vinden, namelijk midden in het feestgedruis en niet zelden omringd door familieleden die na de 'daad' het bloed willen zien als bewijs dat het meisje 'eerbaar' is. Afgezien van het feit dat je alles en iedereen over 1 kam scheert kan ik het ergens wel met je eens zijn. Het blijft barbaars te moeten bewijzen dat je maagd bent, dit is zelfs tegen de regels van islam. Sex voor het huwelijk is verboden, maar er staat nergens dat je letterlijk als bewijs moet bloeden. Of je nu wel of niet als maagd het huwelijk in gaat is iets tussen de schepper en jou. Over dat feestgedruis, ik heb het nog niet meegemaakt en hoop dat zo te houden dat de familie achter de deur staat te wachten tot ze bloed zien. Dat wil niet zeggen dat deze achterlijke ceremonies niet bestaan, ik heb zelf gehoord dat meiden door hun oma werden gecontroleerd of ze als maagd het huwelijk ingingen. :kwaad: En aangezien het een heidens gebruik is te moeten bewijzen dat je maagd bent vind ik het ergens wel ok dat er maagdenvlieshersteloperaties bestaan. Waarom zo´n meid van de rest van haar leven brandmerken?? ;)

K_Prone
01-07-2003, 10:39
Effe een slimme opmerking :D niet iedere vrouw bloed bij haar ontmaagding :D slim he, maar nee dat gebeurt niet te midden in het feestgedruis en maar goed ook:D dat is iets marokkaans en niets islamitisch en het gebeurt ook niet meer volgens mij:D:D

chimenne
01-07-2003, 11:01
Origineel gepost door vikker http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1056703234673.html Het thema 'maagdelijkheid' behoort in veel islamitische gezinnen tot de taboesfeer. Er zijn heel wat moslimmeisjes die eerst kiezen voor vrij seksueel verkeer, om zich daarna tot een dokter te wenden voor een naaioperatie om hun verloren maagdelijkheid te 'herstellen'. Pas dan durven ze zich bij een partner aan te dienen. Marokkaanse en Turkse jongens beschouwen het ontmaagden van hun bruid als een stoere daad. Maar ik zou wel van hen willen weten of ze daar werkelijk plezier aan beleven. Volgens mij niet. Zeker niet op het moment dat de ontmaagding wordt geacht plaats te vinden, namelijk midden in het feestgedruis en niet zelden omringd door familieleden die na de 'daad' het bloed willen zien als bewijs dat het meisje 'eerbaar' is. dat is iets van jaren geleden , je hoort het tegenwoordig nergens meer

juno
01-07-2003, 11:12
Origineel gepost door vikker Nochtans is dit een recent artikel.. ;) Het klopt ook zeker met de werkelijkheid. Met ontkennen schiet je niets op, daar los je geen problemen mee op.

miss_Fatoesh
01-07-2003, 11:18
Origineel gepost door vikker http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1056703234673.html Het thema 'maagdelijkheid' behoort in veel islamitische gezinnen tot de taboesfeer. Er zijn heel wat moslimmeisjes die eerst kiezen voor vrij seksueel verkeer, om zich daarna tot een dokter te wenden voor een naaioperatie om hun verloren maagdelijkheid te 'herstellen'. Pas dan durven ze zich bij een partner aan te dienen. Marokkaanse en Turkse jongens beschouwen het ontmaagden van hun bruid als een stoere daad. Maar ik zou wel van hen willen weten of ze daar werkelijk plezier aan beleven. Volgens mij niet. Zeker niet op het moment dat de ontmaagding wordt geacht plaats te vinden, namelijk midden in het feestgedruis en niet zelden omringd door familieleden die na de 'daad' het bloed willen zien als bewijs dat het meisje 'eerbaar' is. Ja, het komt wel eens voor dat men het bloed wil zien, vooral in grote steden in marokko! Persoonlijk vind ik dit een trieste zaak, het gaat niemand wat aan wat je tijdens je huwelijksnacht doet :D Miss_fatoesh

K_Prone
01-07-2003, 11:19
Origineel gepost door juno Het klopt ook zeker met de werkelijkheid. Met ontkennen schiet je niets op, daar los je geen problemen mee op. ohh ik heb dan heel erg veel medelijden met je maar bij ons gebeurt dat wel degelijk niet. Ik weet niet waar je leeft maar dit gebeurt zeker niet meer sinds wanneer heb je voor het laatst een bruiloft gezien met een orgie :maf:

fatima86
01-07-2003, 11:21
Ik denk niet dat dit bij iedere marokkaans gezin aan bod komt. Maar wel bij de barbaren is dit een grote eer. En ik l*l dit niet uit m'n nek, want ben zelf riffia (EN HIER BEN IK TROTS OP :D) By tha way. Ik begrijp wel waarom je deze topic hebt geplaatst, maar begrijp niet dat je het ermee eens bent? Zo kom je wel over bij mij, althans. Ik vind niet dat de familie van beide partijen aanwezig moeten zijn. Het stel moet gewoon naar eigen huis gaan of hotel ofzo. En wat betreft het bloed, dat je naderhand moet laten zien, is bij mij taboe. Slaat echt nergens op!! Het is iets tussen man en vrouw en Schepper. Zolang de man maar tevreden is, niet? Doegie, fatima86 :zwaai:

rnaj
01-07-2003, 11:24
Slaat echt nergens op!! Het is iets tussen man en vrouw en Schepper. Zolang de man maar tevreden is, niet ? Vergeet je zelf niet.

K_Prone
01-07-2003, 11:26

Origineel gepost door fatima86 Ik denk niet dat dit bij iedere marokkaans gezin aan bod komt. Maar wel bij de barbaren is dit een grote eer. En ik l*l dit niet uit m'n nek, want ben zelf riffia (EN HIER BEN IK TROTS OP :D) Dit is dus de grootste onzin die je hier lult. Ik ben een ook een riffie en ben daar zelfs geboren. Maar als je er trots op bent dat je een riffie bent dan noem je je ten eerste geen barbaar die naam werd ons gegeven door de arabieren. Je lult dus uit je nek.Je kent je geschiedenis niet eens dus niet praten waar je geen weet over hebt. By tha way. Ik begrijp wel waarom je deze topic hebt geplaatst, maar begrijp niet dat je het ermee eens bent? Zo kom je wel over bij mij, althans. Ik vind niet dat de familie van beide partijen aanwezig moeten zijn. Het stel moet gewoon naar eigen huis gaan of hotel ofzo. En wat betreft het bloed, dat je naderhand moet laten zien, is bij mij taboe. Slaat echt nergens op!! Het is iets tussen man en vrouw en Schepper. Zolang de man maar tevreden is, niet? Doegie, fatima86 :zwaai: Geef ik volledig gelijk, sex is iets tussen mij en mijn partner en als ze niet bloed LEKKER BELANGRIJK :lekkerpuh :D En niemand hoeft het ook te weten of ze heeft gebloed of niet. Ik snap de essentie van de topic niet :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9