Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen met deze vragen

abdelmalek1982
26-09-2006, 13:21

salaam ik heb een paar vraagjes ik wil insha allah autos en spullen naar marokko exporteren dus per keer neem ik een auto mee met blik schade (20% ong minder waarde in nl) en spullen alleen heb ik niet genoeg omzet dus ik zou van de bank moeten lenen 4000 euro ongeveer wie kan me aub uitleggen wat de eisen zijn om een lening te kunnen krijgen en advies over autos enzo Djazakom allah gajran

omleiding
26-09-2006, 13:42
salaam ik heb een paar vraagjes ik wil insha allah autos en spullen naar marokko exporteren dus per keer neem ik een auto mee met blik schade (20% ong minder waarde in nl) en spullen alleen heb ik niet genoeg omzet dus ik zou van de bank moeten lenen 4000 euro ongeveer wie kan me aub uitleggen wat de eisen zijn om een lening te kunnen krijgen en advies over autos enzo Djazakom allah gajran Renault Express bwj 96 en hoger (mag je maximaal 500 euro kosten) want de verkoop is 1100.- in Marokko Mercedes 190 bwj 92 en 93 (class uitvoering) Maximaal 4000.- want de verkoop is 4800 euro. Citroen C15 Maximaal 500 want de verkoop is 1000.- VW Golf (type 2) vanaf 90 tot 92 maximaal 600 euro want de verkoop is ongeveer 1200.- Het maakt dan niet uit wat je meeneemt je moet de auto volgooien met spullen, autoradio's, kranen, etc etc maar wat vooral goed doet is autoonderdelen bij de sloop kopen en daarzo in 1 klap verkopen. Dit doe je niet zomaar moet je mensenkennis hebben. Ten tweede geef ik je 1 raad: Op het moment dat je het doet en je verkoopt de auto dan vraagt de nieuwe eigenaar de duane papieren zodat die hem om kan zetten geef die pas nadat je geld hebt ontvangen anders ben jij de pineut!!!!!! PS mocht je nog een auto zoeken pm me maar ben handelaar namelijk!

abdelmalek1982
26-09-2006, 13:55
shoukran