Bekijk originele versie : Swing Stepper in DE AANBIEDING bij Blokker!
komkommer
26-09-2006, 13:04
Meiden die mooie strakke benen en billen willen....Ga naar de blokker en haal de swing stepper!
Het is echt leuk om te doen en je voelt meteen de volgende dag al verschil (en veel spierpijn)
Hij is in de aanbieding voor € 29,95.
Ik zou zeggen halen dames, voordat ie uitverkocht is. Want het gaat heel snel met die apparaten.
Groetjes Komkommer
ChupaChup82
28-09-2006, 10:00
werk dit nou echt?
bubelgirl
28-09-2006, 10:15
oh so coool en so goedkooop ik wil hem al heel lang ik ga hem zeker halen dankje wel meid :)
hoe ziet die er uit en wat doet het precies val je er ook van af of dat niet
bubelgirl
28-09-2006, 10:28
hoe ziet die er uit en wat doet het precies val je er ook van af of dat niet
het is so een step ding die heen en weer gaat met lekker muziekje derbij en je kan swigne je krijgt er echt een mooier lichaam door.
is dat zo eeen kleine met 2 voets of zo een staande.....
Want als je er door afvalt niet egt kilo's of so maar gewoon dat alles strak gaat worden ......... dan ga ik ook effe langs de blokker steppe
komkommer
28-09-2006, 17:12
http://img.alibaba.com/photo/50617455/Swing_Stepper.jpg
http://image01.otto.de/pool/baur_formatG/1021697.jpg
En ja het werkt echt!
Met muziek er bij is het helemaal leuk om te doen..
En ja, je kan er ook mee afvallen....maar alles staat in dat boekje over hoe en wat
noumidia1980
28-09-2006, 17:16
Ik heb m ook gehaald gisteren.
Tawayagerth79
28-09-2006, 18:00
ikke ookkkkkkkkkkkkk, doe elke dag 15 min steppen nie eeens zo lang maar zweet me de ...... wel goed man, lekker muzieki erbij heerlijk alsof ik 2 uur aan het sporten was
Bouchra55
28-09-2006, 18:12
haha dat is echt zo`n ding dat je koopt en in het begin heel vaak gebruikt, en een tijdje later eigenlijk alleen maar in de weg staat.....nou is dat bij dat ding niet zo erg want het is niet zo groot...maar denk 2 keer na als je een crosstrainer koopt....want die dingen zijn gigantisch en je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die niet weten wat ze met dat ding aanmoeten......
komkommer
29-09-2006, 14:07
haha dat is echt zo`n ding dat je koopt en in het begin heel vaak gebruikt, en een tijdje later eigenlijk alleen maar in de weg staat.....nou is dat bij dat ding niet zo erg want het is niet zo groot...maar denk 2 keer na als je een crosstrainer koopt....want die dingen zijn gigantisch en je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die niet weten wat ze met dat ding aanmoeten......
Ik ben wel van plan om em laaang te gebruiken....want dit is wel vermoeiend, maar wel leuk om te doen.
Maar ik ken ook mensen die zo'n crosstrainer hebben aangeschaft, een keer er op hebben gezeten en daarna nooit meer. En nu gebruiken ze em als kapstok of zo:D
Moeskiela
29-09-2006, 14:20
Ja nou die Swingstepper die hadden ze voor de zomer ook in de aanbieding bij de Blokker. Overal uitverkocht, uiteindelijk toch eentje weten te bemachtigen en nu staat ie in het hoekje...nog nieuw! Ik heb er de energie niet voor om te gaan steppen en ik vind hem maar nep, volgens mij is de beweging veel korter dan de orginele.
Moeskiela
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.