Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar knappen jullie totaal af bij een jongen/meisje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Zietoen
30-06-2003, 23:09

Ik knap bij vrouwen op Als ze echt behaard is geen puntschoenen draagt :D vieze nagels heeft rimpelvingers heeft, etc, etc.. Aan jullie de eer! :D

MariamaMslma
30-06-2003, 23:16
Origineel gepost door Zietoen Ik knap bij vrouwen op Als ze echt behaard is geen puntschoenen draagt :D vieze nagels heeft rimpelvingers heeft, etc, etc.. Aan jullie de eer! :D als hij zo'n lange pinknagel heeft (dat moeten jullie toch even uitleggen) Als hij naar broodje shoarma dubbel knoflook ruikt Als hij vieze handen heeft clownschoenen te behaard om alles lacht z'n bek niet eens 5 seconden dicht kan houden versace :jammer:

ArabLady
30-06-2003, 23:18
als hij stinkt:)

noerel3ain
30-06-2003, 23:18
Origineel gepost door MariamaMslma als hij zo'n lange pinknagel heeft (dat moeten jullie toch even uitleggen) Als hij naar broodje shoarma dubbel knoflook ruikt Als hij vieze handen heeft clownschoenen te behaard om alles lacht z'n bek niet eens 5 seconden dicht kan houden versace :jammer: hihihi...yepss dat vind ik nou ook :D

SAMMYGIRL
30-06-2003, 23:19

Origineel gepost door MariamaMslma als hij zo'n lange pinknagel heeft (dat moeten jullie toch even uitleggen) Als hij naar broodje shoarma dubbel knoflook ruikt Als hij vieze handen heeft clownschoenen te behaard om alles lacht z'n bek niet eens 5 seconden dicht kan houden versace :jammer: vind ik ook

Ghizlanetje
30-06-2003, 23:25
.....Dom doet .....Lacht om z'n eigen grappen .....Vies behaarde mannen bleeeeeeeeeeeeeehh wat haat ik zulke gasten zeg!! geef mij maar iemand met een sikje daar ben ik veel gelukkiger mee :o (als het je in ieder geval staat)

chamalgirl
30-06-2003, 23:54
als hij drinkt/rookt vieze nagels naar mijn smaak niet kan kleden en verkeerde schoenen draagt teveel goud vies gebit en teveel puisten met zo een illegale accent praat korter als mij is om zijn eigen grapjes lacht en de hele tijd over zichzeklf heeft enz ps: stinken enz is standaard

Teaser
30-06-2003, 23:59
Als ze domme opmerkingen plaatst.

Hanan_1982
01-07-2003, 23:27
Als hij rookt.

younesel18
01-07-2003, 23:29
als ze rookt

ATLANTICA
01-07-2003, 23:35
Als hij geen VOETBALLER is Als hij nie LANG is Als hij geen ZWART haar heeft Als hij oude NIKE`s draagt van de jaren ยด90 Als hij ILLIE praat Als hij gewoon DOM doet Als hij PLAKT Als hij ze3ma STOER doet Als hij geen MOOIE KLEDING draagt: DKNY, DIESEL, REPLAY echt VEREISTE Als hij LELIJKE TIELIEFOEN heeft :confused: jaaa dat snap ik ook nie van mezelf Als hij ONGESCHOREN is, maar dan op VIEZE manier :maf2: Als hij van die SCHOENEN aanheeft met 30 CM ZOOL Als hij als PINGUIN loopt Als hij volop LANG HAAR / KRULLEN heeft met volop OLIJFOLIE erin ALs hij 30 GOUDEN RINGEN om zn 10 VINGERS heeft Ok mensen ik kan zo echt doorgaan, maar heb geen zin :ego: misschien later wel....... :stout:

Miss_Honey
02-07-2003, 00:01
Als hij met z'n benen over elkaar zit...ielllllllllllllllll! Ik haat het echt als een jongen vrouwelijke trekjes heeft!!! Me vriend doet het af en toe voor de grap...als ik de kamer inloop dan zit hij met z'n benen over elkaar...echt ik wordt gek...ik knijp me ogen dicht en dan heeft-ie echt heeeeeeeeel wat goed te maken...maja komt altijd wel goed :D Duss ja...vrouwelijke trekjes vind ik een echte afknapper...

MocroPrinsesje
02-07-2003, 01:04
*Als ie een stinkadem heeft.....of naar zweet of muffigheid ruikt... *een lange pinknagel heeft.. *als ie praat er speeksel tussen zijn lippen zit.... *te kort is... *nadat ie wat gegeten met zijn vinger in zijn mond de resten deruit haalt..... *aan zijn Gereedschap krabt.....pfff wat een afknapper...krab eraan als niemand kijkt...:o

EMIEN
02-07-2003, 01:11
Als ze niet de Ware is..:) Poent...:D

MocroPrinsesje
02-07-2003, 01:20

...Hmmm Zware Klus dan....Om erachter tekomen Of ZIJ de ware wel of niet is..........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11