Bekijk originele versie : stimuleert islam pedo's?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
vanaf de menstruatie zijn meisjes huwbaar,bij sommige is al vanaf 9jaar:wow:
Voor de meeste is dat 13jaar,sorry maar dat is volgens mij pedofilie:traan1:
geen reactie???komaan dat kan toch niet
lailaza3ma
26-09-2006, 12:42
wallah jij wil klappen...wat ben je onzin aan het praten....
wallah jij wil klappen...wat ben je onzin aan het praten....
onzin?het klopt anders wel meid:ego:
django_de
26-09-2006, 13:08
vanaf de menstruatie zijn meisjes huwbaar,bij sommige is al vanaf 9jaar:wow:
Voor de meeste is dat 13jaar,sorry maar dat is volgens mij pedofilie:traan1:
meeste meiden nu hebben al sex op hun 15de,dus kunnen ze net zo goed trouwen:maf:
koezinavrouw
26-09-2006, 13:11
in die tijd is sowieso anders als nu, kijk alleen naar ons ouders en voor ouders, die zijn ook op een heel jonge leeftijd getrouwd.
Ik durf je ook niet te vertellen wat de oorzaak is, maar ik denk dat de armoede een grote rol heeft gespeelt in die tijd.
allah ou3lem
meeste meiden nu hebben al sex op hun 15de,dus kunnen ze net zo goed trouwen:maf:
:hihi: :hihi: klopt mss voor sommigen maar eerlijk gezegd vind ik het niet normaal
:kwaad:
in die tijd is sowieso anders als nu, kijk alleen naar ons ouders en voor ouders, die zijn ook op een heel jonge leeftijd getrouwd.
Ik durf je ook niet te vertellen wat de oorzaak is, maar ik denk dat de armoede een grote rol heeft gespeelt in die tijd.
allah ou3lem
waarschijnlijk ehb je gelijk maar ik lieg niet wanneer ik zeg dat vele pedo's in Marokko dit als excuus gebruiken,mijn moeder is op 16 getrouwd:o en zo zijn er veel MAAR de regels van de islam blijven gelden in marokkaanse rechtbanken en artmoede of ni ik blijf gechokeerd:traan1:
LaLouMar
26-09-2006, 13:25
dat je op je negende ongesteld wordt wilt niet zeggen dat je lichamelijk klaar bent om sexueel gemeenschap te hebben.
Laat staan om vanaf je 9e te baren.
je baarmoeder is nog niet helemaal ontwikkeld...
Mijn oma was 13 toen ze ging trouwen....ze raakte op haar 14e 2x zwanger en werd een miskraam. Een franse dokter had tegen mijn opa gezegd dat ze absoluut niet zwanger mag worden...want haar lichaam was er nog lang niet klaar voor....LOGISCH!
Maar in die tijd was het normaal...veel vrouwen toen hadden ook last van bekkeninstabiliteit en kunnen bekkenbodemspieren niet meer aanspannen
Ik heb gehoord dat kinderen worden gehuwd in dorpjes in Marokko???
iK kan me het niet voorstellen??!
Maar in die tijd was het normaal...veel vrouwen toen hadden ook last van bekkeninstabiliteit en kunnen bekkenbodemspieren niet meer aanspannen
Ik heb gehoord dat kinderen worden gehuwd in dorpjes in Marokko???
iK kan me het niet voorstellen??![/QUOTE]
We mogen geen kritiek uiten op onze regels, wat dan bij dit voorbeeld?Ik begin me toch veel vragen te stellen hoor..:(
sarah_united
26-09-2006, 13:55
vroeger was het idd normaal nu kan je het niet meer voorstellen
ik vind het inderdaad ook absurt en moet strafbaar zijn ik bedoel
waarom zo vroeg trouwen als je geen genoeg van elkaar kan krijgen
dan neem je maar verkering
koezinavrouw
26-09-2006, 14:01
vroeger was het idd normaal nu kan je het niet meer voorstellen
ik vind het inderdaad ook absurt en moet strafbaar zijn ik bedoel
waarom zo vroeg trouwen als je geen genoeg van elkaar kan krijgen
dan neem je maar verkering
voor verkiring ben je wel klaar voor en trouwen niet :confused: vind ik toch wel vreemd. trouwen wil niet zeggen gelijk kinderen baren hoor....
LaLouMar
26-09-2006, 14:48
voor verkiring ben je wel klaar voor en trouwen niet :confused: vind ik toch wel vreemd. trouwen wil niet zeggen gelijk kinderen baren hoor....
wat versta jij onder verkering...
want sex hebben op je 9e leeftijd kan echt niet...
Dit geld voor als je wel of niet gehuwd ben....
wat versta jij onder verkering...
want sex hebben op je 9e leeftijd kan echt niet...
Dit geld voor als je wel of niet gehuwd ben....
Nou vind ik ook,maar ons geloof keurt dit wel goed,vandaar mijn volgende vraag: moeten wij,moslims, alles goedkeuren dat onsgeloof goedkeurt?
ibti wat is dat voor onzin stelling?! Als je ergens in gelooft dan ga je ervoor. Hoe kun je je nog afvragen of je alles moet goedkeuren wat binnen het geloof goedgekeurd is? Vreemde stelling, sorry schat...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.