Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Just Remember

AISJA
30-06-2003, 22:57

Just Remember !!! When things are down And you are out of your mind Just Remember Allah is The Kind. When your life is in darkness And nothing is right Just Remember Through the darkness, Allah is The Light. When nothing makes sense And your heading for demise Just Remember It doesn't make sense, but Allah is The Wise. When times are troubled And no one seems to care Just Remember Allah won't hurt you, He is The Fair. When your heart is breaking And your pain makes you fall Just Remember Allah Sees it all. When you are weak And the road seems long Just Remember Seek strength from The Strong. When life is a burden And everything is unstable Just Remember Allah is The Able. When the way is cloudy And there is no one by your side Just Remember Allah is The Only Guide. When no one wants to listen Or is willing to lend an ear Just Remember Allah is always ready to hear. When you are poor and penniless And you are stuck in a niche Just Remember Allah is The Rich. When you are down in your misery And there is nowhere to run Just Remember You can always run to The One. When your all alone And your pain has no end Just Remember Allah is the only one you can depend. And when your scars are hurting And your heart is in fear Just Remember Allah is really here.

BeautifulLady
30-06-2003, 23:04
Prachtig meid :)

AISJA
30-06-2003, 23:14
Thx ;) maar heb het gewoon gekopieerd :zwaai:

Soefy
01-07-2003, 08:11
Heel mooi :goedzo:

tachelhit102
04-07-2003, 00:02

Echt mooi :goedzo:

naisha
04-07-2003, 01:22
Masha..allah....:goedzo:

likeglue5
04-07-2003, 19:09
Als de dagen zonder einde lijken, Als alles om me heen lijkt te bezwijken, Dan is mijn Iman daar om me een hand toe te rijken. Als ik dreig op te geven, En geen lichtpuntje meer zie om naar toe te leven, Dan is mijn Iman daar die me weer doet verder streven. Mijn Iman weerhoud me van het slechte Mijn Iman zorgt ervoor dat ik mezelf kan berechten Mijn Geloof mijn licht, Ja mijn Iman houdt mijn leven in evenwicht. Waarom zou ik anders in deze wereld willen ronddwalen, De wereld waar de mensen ons leven proberen te bepalen. Mijn Iman is de reden, ik kan daarmee alle tegenslagen aan. Ik durf tegen elke storm in te gaan. Ja mijn geloof geeft me reden om te blijven bestaan. Maar wat moeten mijn zwakke broeders en zusters? Wat houd hun op de been, waar gaat hun leven heen? De kanzen gaan aan hun voorbij zonder dat ze het merken… Ze doen er niks aan om hun iman te versterken. Ze weten niet beter, en dat terwijl de dagen voorbij strijken, Ik kan alleen tot Allah bidden dat deze woorden hun zullen bereiken. Ja deze woorden om ze te vertellen voor de laatste dag te werken, En het slechte in hun leven te beperken. Zoek kennis over je geloof want je weet niet wat je in je leven mist, Oh mijn broeder oh mijn zuster als je toch een wist… Een leven zonder iman is als een leven zonder licht, Je leeft en je weet niet wat zich bevind aan het einde van je zicht. Zoek vandaag nog kennis

AISJA
08-07-2003, 19:02
shoukran naisha

AISJA
08-07-2003, 19:03
Origineel gepost door likeglue5 Als de dagen zonder einde lijken, Als alles om me heen lijkt te bezwijken, Dan is mijn Iman daar om me een hand toe te rijken. Als ik dreig op te geven, En geen lichtpuntje meer zie om naar toe te leven, Dan is mijn Iman daar die me weer doet verder streven. Mijn Iman weerhoud me van het slechte Mijn Iman zorgt ervoor dat ik mezelf kan berechten Mijn Geloof mijn licht, Ja mijn Iman houdt mijn leven in evenwicht. Waarom zou ik anders in deze wereld willen ronddwalen, De wereld waar de mensen ons leven proberen te bepalen. Mijn Iman is de reden, ik kan daarmee alle tegenslagen aan. Ik durf tegen elke storm in te gaan. Ja mijn geloof geeft me reden om te blijven bestaan. Maar wat moeten mijn zwakke broeders en zusters? Wat houd hun op de been, waar gaat hun leven heen? De kanzen gaan aan hun voorbij zonder dat ze het merken… Ze doen er niks aan om hun iman te versterken. Ze weten niet beter, en dat terwijl de dagen voorbij strijken, Ik kan alleen tot Allah bidden dat deze woorden hun zullen bereiken. Ja deze woorden om ze te vertellen voor de laatste dag te werken, En het slechte in hun leven te beperken. Zoek kennis over je geloof want je weet niet wat je in je leven mist, Oh mijn broeder oh mijn zuster als je toch een wist… Een leven zonder iman is als een leven zonder licht, Je leeft en je weet niet wat zich bevind aan het einde van je zicht. Zoek vandaag nog kennis ;) mach`Allah meid