Bekijk originele versie : Temsamni en de grote onthulling .. !!!
Hij zal het mij niet in dank afnemen, maar ik ga Temsamni zijn ware identiteit onthullen. In tegenstelling tot hetgeen de meeste mensen van het forum denken te weten van Temsamni
-------) not true.
Temsamni is een hele beschaafde, verlegen jongen in real life. Hij kan geen vlieg kwaad doen. Sterker nog, hij redt de meeste vliegen als ik ze wil doodmeppen. Deze jongen is de goedheid zelve. Zelden heb ik een vriend gehad die zo loyaal, betrouwbaar en oprecht was. Hier wil ik hem dan ook voor bedanken.
Temsamni aka Speelo is een proffesionele voetballer die ook nog eens hard studeert voor zijn toekomst. Afgelopen zondag kreeg hij bij een tournooi in Amsterdam nog de beste speler prijs. Dankzij hem hebben we tevens de sportiviteitsprijs en een envelop met € 1000,- meegekregen. Binnenkort verschijnt hij met een clip bij Masters of the Game, om de nieuwe DVD van Edgar Davids te promoten. Hij heeft skills die boven onze pet reiken. Dit moest eens gezegd worden.
De naam Temsamni draagt hij niet omdat hij uit Temsaman komt, nee deze naam draagt hij, omdat hij trots is op mijn afkomst. Shab Temsaman zijn hartelijk, eerlijk en altijd oprecht (zijn woorden) en vandaar dat hij op deze manier zijn toewijding en vriendschap toont. Ik waardeer de essentie van deze nobele gebaar enorm, maar de inhoud/invulling daar heb ik wel eens mijn twijfels over gehad.
Al met al is dit voorlopig wat ik jullie kan vertellen over de echte persoon achter Temsamni. Never judge a book at his cover.
Temsamni bedankt voor je vriendschap ;)
AbaHoeCh
30-06-2003, 22:55
dus hij is een beschaafde verlegen jongen in real life? :D
:hihi:
SweetRose
30-06-2003, 22:56
Is hij bekend? :eek:
Ewaa hij heeft het nooit gezegd..:goedzo:
trouwens de meeste meisjes houden van verlegen jongens echt waar :D
Ik vind hem echt :goedzo:
en jij ook omdat je hem zo bedankt..;)
s_soumaya18
30-06-2003, 22:57
Origineel gepost door Da_flow
Hij zal het mij niet in dank afnemen, maar ik ga Temsamni zijn ware identiteit onthullen. In tegenstelling tot hetgeen de meeste mensen van het forum denken te weten van Temsamni
-------) not true.
Temsamni is een hele beschaafde, verlegen jongen in real life. Hij kan geen vlieg kwaad doen. Sterker nog, hij redt de meeste vliegen als ik ze wil doodmeppen. Deze jongen is de goedheid zelve. Zelden heb ik een vriend gehad die zo loyaal, betrouwbaar en oprecht was. Hier wil ik hem dan ook voor bedanken.
Temsamni aka Speelo is een proffesionele voetballer die ook nog eens hard studeert voor zijn toekomst. Afgelopen zondag kreeg hij bij een tournooi in Amsterdam nog de beste speler prijs. Dankzij hem hebben we tevens de sportiviteitsprijs en een envelop met € 1000,- meegekregen. Binnenkort verschijnt hij met een clip bij Masters of the Game, om de nieuwe DVD van Edgar Davids te promoten. Hij heeft skills die boven onze pet reiken. Dit moest eens gezegd worden.
De naam Temsamni draagt hij niet omdat hij uit Temsaman komt, nee deze naam draagt hij, omdat hij trots is op mijn afkomst. Shab Temsaman zijn hartelijk, eerlijk en altijd oprecht (zijn woorden) en vandaar dat hij op deze manier zijn toewijding en vriendschap toont. Ik waardeer de essentie van deze nobele gebaar enorm, maar de inhoud/invulling daar heb ik wel eens mijn twijfels over gehad.
Al met al is dit voorlopig wat ik jullie kan vertellen over de echte persoon achter Temsamni. Never judge a book at his cover.
Temsamni bedankt voor je vriendschap ;)
saaaa wajoww is hij dat in het echtt
nou temsamni nu wil ik je helemaaallllllll :Iluvu: :Iluvu: :verliefd:
wajowwwww zo'n goede jongen en je doet je zo anderss vooorrr ;) ;)
Origineel gepost door Da_flow
-------) not true.
temsamni bedankt voor je vriendschap ;)
Mensen ik moet dit verhaal ook bevestigen, alles klopt
Speelo aka temsamni Thnx voor je vriendschap
Origineel gepost door temsamni
:D
Owja.. de beste speler had Flow moeten krijgen maar ja jij verdient hem ook. Aleen is dit jou 6e al :D
Ik ben niet aardig! :kwaad:
En de volgende keer wil ik een groter gedeelte van de inhoud van de envelopes...aangezien ik de echte master ben en we door mij altijd winnen...zie je wel dat ik niet aardig ben! :)
Temsamni wie hou je nou voor de gek?
Jij hebt nog bedankt voor de credits en beweerde dat wij het gedaan hebben. Niets van waar, alle lof en credits behoren jou toe. De volgende keer moet je, je geld niet delen met die kleine supporter die je had meegenomen.
Voor de voetbalfans:
Speelo neemt altijd de kleine Anouar (8 jaar) mee en bij het laatste tournooi heeft hij zijn aandeel met Anouar gedeeld. Zogenaamd om deze jochie te motiveren om zijn talent te ontwikkelen, maar ik denk gewoon dat hij een goed hart heeft.
Whattaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dat geloof ik niet, na wat ik laatst zag :hihi:
s_soumaya18
30-06-2003, 23:09
Origineel gepost door Masriya
Whattaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dat geloof ik niet, na wat ik laatst zag :hihi:
A WILLIE WAT ZAG JE :eek:
SAMMYGIRL
30-06-2003, 23:13
Ik zeg je toch! Anouar is op zo'n jonge leeftijd al een groot talent! Het grootste dat ik ooit heb gezien! Hij heeft gewoon wat begeleiding nodig om er te komen! En aangezien ik toch wat geld kan missen en tijd genoeg heb geef ik hem nu die begeleiding! :)
aardig hoor, dat je dat doen voor die kleine :goedzo:
SweetRose
30-06-2003, 23:22
:D
Sneaky Smilietje :hihi:
Whattzzzup!!!???
Origineel gepost door s_soumaya18
A WILLIE WAT ZAG JE :eek:
Gaat je niks aan
Temsamni?!..........ben jij Speelo?!!!!!!!!!!!!!!
Speelo wat doe jij hier op deze site! hoef jij niet op te rotten naar jou eigen site!...en dan die topic's van jou! tfoe ah smeerlap!! heb je echt niets beters te doen dan die smerige topic's hier te openen en meisjes te versieren!! yeh gore droogkloot!!!
Trouwens ga een leven leiden!!!!!!!!! denk je werkelijk dat je het ver zal schoppen met voetbal?l!!!
AbaHoeCh
30-06-2003, 23:41
sorry temsamni maar ik kan het moeilijk geloven dat jij zo'n persoon bent
sorry maar ik geloof jullie niet hoor
Dus je kent me? Dan zou je moeten weten dat ik de beste ben! :D Dat kan niemand ontkennen! :D Anders zou je me geeneens kennen!
Ik jou kennen?!.........ken je al te goed..jammer genoeg...misschien zegt Speelo'tje jouw iets...begint er iets te rinkelen :D
Ewa profvoetballer vertel ons effe hoe het zondag is gegaan?...en oh jah jij zou toch nog zondagavond langs komen.....wij jou bellen bellen bellen en jij hebt nog steeds je mobiel uitstaan!!!!!!!!!!
Vandaar die boze reactie!!!!!
Trouwens doe dat mobieltje aan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.