Bekijk originele versie : je man verteld alles door
Goedemorgen damens,
ikwil even iets kwijt,
hoe ga je ermee om als je achterbent gekomen dat je man echt alles aan zijn moeder verteld maar dan ook echt alles, aangezien ik liever zelf geen kontakt met mijn schoonmoeder wil, omdat er veel problemen zijn gebeurdt gaat me man echt alles vertellen tegen haar echt van alles zelfs als we ruzie hebben ja hallo meneer zegt altijd tegen mij je mag niks thuis vertellen alles blijft tussen ons niemand mag het weten betrap ik me man dat hij alles verteldhet is zo gegaan
ik heb een babyphone thuis eentje in mijn kamer en eentje in de woonkamer en ik laat hem altijd aan,en ik was bezig met huis opruimen en hoorde opeens mijn man praten met zijn moeder maar ik ging niet naar hem toe ik liet hem rustig roddelen overmij en mijn dingen tegen haar zeggen het deed zo een pijn . mijn vertrouwen in hem is volledig weg echt ik ben ook heel boos op hem echt ik mag hem genees meer raar klinkt dat maar echt hij flikt dit altijd,maar het gaat niet alleen omdit er spelen zoveel dingen mee echt. ze willen gewoon niet begrijpen dat ze mij met rust moeten laten want ik heb hun ook met rust gelaten.mijn man verteld alles echt alles. ben zo teleurgesteld in hem echt.ik sta vaak op het punt om te stoppen met dit relatie/huwelijk. het breekt me lichaamelijk en geestlijk ik ben erg moe en heb er eigelijk geen zin meer in echt het gevoel is weg. ik weet het niet meer.
wat ergste is er zijn kwetsende dingen gezegd over mij en dat deed pijn dan denk ik is dit de man waarop ik viel, maar toen ik hem vertelde goedzo ga zo door met roddelen over je eigen vrouw wie doet zo iets en hij hield gewoon vol dat het niet waar is ik izj oja ja joh ik kan alles na vertellen hij zegt hoe kan dat dan ik zeg nou de babyphone stond nog aan. nou hij stond met mond open.
wat moet je nou met zo iemand,
groetjes manel
mabrouk ramadan allemaal
Shereen23
26-09-2006, 10:40
oooh wat een rotstreek, roddelen over je eigen vrouw.........dan geeft ie denk ik toch niet zoveel om je als zou horen..........pak je spullen en ga naar je ouders voor een paar dagen en laat hem zien dat er met jou niet te sollen valt en vertel alles aan je ouders want hij doet het ook....
waterlelie
26-09-2006, 10:44
Goedemorgen damens,
ikwil even iets kwijt,
hoe ga je ermee om als je achterbent gekomen dat je man echt alles aan zijn moeder verteld maar dan ook echt alles, aangezien ik liever zelf geen kontakt met mijn schoonmoeder wil, omdat er veel problemen zijn gebeurdt gaat me man echt alles vertellen tegen haar echt van alles zelfs als we ruzie hebben ja hallo meneer zegt altijd tegen mij je mag niks thuis vertellen alles blijft tussen ons niemand mag het weten betrap ik me man dat hij alles verteldhet is zo gegaan
ik heb een babyphone thuis eentje in mijn kamer en eentje in de woonkamer en ik laat hem altijd aan,en ik was bezig met huis opruimen en hoorde opeens mijn man praten met zijn moeder maar ik ging niet naar hem toe ik liet hem rustig roddelen overmij en mijn dingen tegen haar zeggen het deed zo een pijn . mijn vertrouwen in hem is volledig weg echt ik ben ook heel boos op hem echt ik mag hem genees meer raar klinkt dat maar echt hij flikt dit altijd,maar het gaat niet alleen omdit er spelen zoveel dingen mee echt. ze willen gewoon niet begrijpen dat ze mij met rust moeten laten want ik heb hun ook met rust gelaten.mijn man verteld alles echt alles. ben zo teleurgesteld in hem echt.ik sta vaak op het punt om te stoppen met dit relatie/huwelijk. het breekt me lichaamelijk en geestlijk ik ben erg moe en heb er eigelijk geen zin meer in echt het gevoel is weg. ik weet het niet meer.
wat ergste is er zijn kwetsende dingen gezegd over mij en dat deed pijn dan denk ik is dit de man waarop ik viel, maar toen ik hem vertelde goedzo ga zo door met roddelen over je eigen vrouw wie doet zo iets en hij hield gewoon vol dat het niet waar is ik izj oja ja joh ik kan alles na vertellen hij zegt hoe kan dat dan ik zeg nou de babyphone stond nog aan. nou hij stond met mond open.
wat moet je nou met zo iemand,groetjes manel
mabrouk ramadan allemaal
Wat heb ik een hekel aan zulke mannen. Ik ken een echtpaar dat om die reden is gescheiden. Hij vertelde elke scheet door aan zijn moeder, zelfs de meest onbenullige dingen. Tfoe, losers vind ik dat.
Ik denk niet dat ik daarmee zou kunnen leven. Je hoort je prive gewoon prive te houden. je moeder is je moeder en je vrouw is je vrouw. Die twee hoor je niet door elkaar te halen. Hetzelfde vind ik dat een vrouw niet alles aan haar moeder hoort te vertellen. Om elke ruzie bv naar je moeder rennen zoals velen doen vind ik ook niet kunnen.
jeetje zeg weet even niet wat ik moet zeggen.heb zelf ook het contact met me schoonfam verbroken.en me man staat ook aan mij kant hij gaat gewoon ook naar zn ouders.maar ik denk niet dat ik zou accepteren als hij achter me rug om zou gaan roddelen over me denk ook niet dat hij het doet.hij weet hoe zn ouders zijn.
ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen .ik wens je veel sbar
Magrebia
26-09-2006, 10:48
hbiba eerst en vooral ramadan mabrouk
Ik vind het heel erg wat je daar vertelt, als er iets is wat ik haat aan een man is als hij alles aan zijn moeder vertelt! Misschien moet je met hem eens openlijk praten over hetgeen je voelt. En dat je niet meer met hem kan samenleven als dit blijft duren. Je hoeft het zeker niet op een dreigende toon te doen, integendeel, je moet hem gewoon laten aanvoelen dat je er erg mee zit (al zou hij dat zelf al aan jou moeten merken) Misschien krijgt hij dan het besef dat hij zijn vrouw zo zal kwijtraken. Maar helaas merken velen mannen dat pas als het al te laat is...
Allah i awnek alhbiba, ik heb ook al jaren problemen met mijn man en ik weet hoe stressvol en uitputtend zo een leven kan zijn.
alhoceimawomen
26-09-2006, 10:52
wat erg voor je ik hoop dat allah je veel sbar geeft.en praat met hem
ik denk toch ergens dat hij zijn moeder gewoon wilde behagen door haar de woorden te vertellen die ze wilde horen
is geen goede actie maar nog
geef niet op, de strijd was niet over toen je ze met rust liet, de strijd gaat kennelijk gewoon nog door en VECHT voor je huwelijk
:loser: :loser: :loser: Dat is hij .
trisinti
26-09-2006, 11:13
homo!!
Moslima27
26-09-2006, 11:15
homo!! nou nou:lol: :lol:
bedankt voor jullie lieve reactie maar het sloopt je echt.
ik heb zo een andere beeld van hem gekregen echt worden schieten mij te kort echt. en hij mag zekker naar zijn ouders ik heb hem nooit gezegd niet gaan maar ik wil niks over hun weten en echt ikz eg vertel me geen dingen over hun wat er bij hun thuis gebeurd. ik kan hem niet vertrouwen ik ben echt bang voor hem ja ik vertel hem wel eens van wat er thuis is gebeurd bij me ouders nou dan verwacht ik wel dat het tussen ons blijft maar nee hoor hij verteld gewoon door.
voorbeeld als ik bij me ouders ben geweest met die kleine. en hij is dan gaan werken en eet ik bij me ouders en dan ga ik naar huis ze moeder belt hem zo laat en gaat ze zeggen en is ze thuis met die kleine echt gewoon stoken van.
het is duidelijk ik en mijn schoonfamilie hebben geen band met elkaar dat we gezellig praten tegen elkaar. nu doet ze dat met haar zoon het lijkt wel een wijf als ik hem zo hoor. roddelen over de buren hij zij is getrouwd gescheiden die dingen vertel je toch niet aan je zoon die dingen vertel je sneller aan een vrouw dan aan een man snapje/
Dangerouzgirl_l
26-09-2006, 11:16
allereerst een gezegende ramadan en moge allah(swt) je gebeden verhoren en je wensen voltooien.
Probeer met hem te praten en probeer tijdens je gesprek niet emotioneel te worden.
Zeg gewoon tegen hem wat je hier hebt geschreven en hopelijk zal hij het begrijpen.Allah a3wnek .
mabrouk ramadan
jeetje meid wat erg dat je eigen man over je roddelt ,zijn moeder en familie gaan jou ook met een scheve oog zien als hij elke scheet verteld.:(
je moet goed met hem praten en zeggen dat je dat niet accepteerd want hij zou het ook niet pikken als jij alles aan je familie verteld over hem, een huwelijk is gebaseerd op vertrouwen en liefde en daar moet hij aan zich houden.
ik hoop insallah dat hij ziet dat hij verkeerd bezig is en dat hij dat nooit meer gaat doen
veel liefs toety
Moslima27
26-09-2006, 11:22
bedankt voor jullie lieve reactie maar het sloopt je echt.
ik heb zo een andere beeld van hem gekregen echt worden schieten mij te kort echt. en hij mag zekker naar zijn ouders ik heb hem nooit gezegd niet gaan maar ik wil niks over hun weten en echt ikz eg vertel me geen dingen over hun wat er bij hun thuis gebeurd. ik kan hem niet vertrouwen ik ben echt bang voor hem ja ik vertel hem wel eens van wat er thuis is gebeurd bij me ouders nou dan verwacht ik wel dat het tussen ons blijft maar nee hoor hij verteld gewoon door.
voorbeeld als ik bij me ouders ben geweest met die kleine. en hij is dan gaan werken en eet ik bij me ouders en dan ga ik naar huis ze moeder belt hem zo laat en gaat ze zeggen en is ze thuis met die kleine echt gewoon stoken van.
het is duidelijk ik en mijn schoonfamilie hebben geen band met elkaar dat we gezellig praten tegen elkaar. nu doet ze dat met haar zoon het lijkt wel een wijf als ik hem zo hoor. roddelen over de buren hij zij is getrouwd gescheiden die dingen vertel je toch niet aan je zoon die dingen vertel je sneller aan een vrouw dan aan een man snapje/
mag ik vragen hoe oud je man was toen hij trouwde.en was hij de laatste zoon of zo.want dit hoor je vaker dat ma en zoon zo goed met elkaar op kunnen schieten omdat hij zo lang thuis heeft gewoond.
Maar zoiezo heeft je man het recht niet om de (vuile was) buiten te gaan hangen,ook al is het zijn moeder.Maar als ik jouw was zou ik voor een week naar je ouders gaan.dat betekendt dus echt evev afstand van hem houden.dus hem niet bellen of zo.wedden dat ie binnen 1 dag al aan de deur staat te smeken.succes meid
achermijnpc
26-09-2006, 11:49
homo!!
:wow: dat in de ramadan :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.