Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer weet je dat je echt "gek" bent??

Pagina's : [1] 2

Zietoen
30-06-2003, 22:22

nou!!!

samira_el
30-06-2003, 22:23
Nooit, een echte gek kan dat niet weten :)

nour_el_3oejoen
30-06-2003, 22:24
..als je de hele tijd door gek doet en jezelf gewoon niet kan stoppen je hebt geen controle meer over jezelf....:maf: huh...:confused:...als je echt gek bent kan je dat niet weten want je bent dan gek...:wijs:...

ATLANTICA
30-06-2003, 22:24
Origineel gepost door samira_el Nooit, een echte gek kan dat niet weten :) Ik wel hoor, maar ik definieƫr het als prettig gestoord :D uhh ik bedoel :maf2:

samira_el
30-06-2003, 22:26

Origineel gepost door ATLANTICA Ik wel hoor, maar ik definieƫr het als prettig gestoord :D uhh ik bedoel :maf2: :maf2: dat zijn we allemaal wel denk ik ;)

maghrebgirl20
30-06-2003, 22:26
jawel, er zijn mensen die gek zijn en het ook weten, maar er gewoon geen controle over hebben denk ik. maar wat versta je precies onder gek zijn?

Zietoen
30-06-2003, 22:28
Ok!! en hoe zit het ermee als je gek bent en je weet het vanjezelf, je bent gek en je weet het dus ben je gek laat staan dat je het kan weten als je gek bent ben je dan gek genoeg!! :toink:

Zietoen
30-06-2003, 22:29
Origineel gepost door maghrebgirl20 jawel, er zijn mensen die gek zijn en het ook weten, maar er gewoon geen controle over hebben denk ik. maar wat versta je precies onder gek zijn? Gek, gestoord in je hoofd, para acties. Maar niet zielig gek :D

Da_flow
30-06-2003, 22:35
Je bent pas echt gek als je Zietoen als nick neemt en eigenlijk helemaal niets met Zietoen te maken hebt, althans geen speciale band. Zou je echt, echt gek zijn dan zou je de nick Zitoen nemen, omdat je een speciale band hebt met Zitoen. Als je echt totaal niet spoort dan praat je tegen Zietoen (idioten vatten em nu).

Zietoen
30-06-2003, 22:45
Origineel gepost door temsamni hahahahaha... :D Knallen die handel...maak er korte metten mee...zal em leren! :D Kijk maar uit of er komt zo een kogel die kant op en naar jou een kanon da_blow bow pfff pzzzzz

samira_el
30-06-2003, 22:47
Origineel gepost door Da_flow Je bent pas echt gek als je Zietoen als nick neemt en eigenlijk helemaal niets met Zietoen te maken hebt, althans geen speciale band. Zou je echt, echt gek zijn dan zou je de nick Zitoen nemen, omdat je een speciale band hebt met Zitoen. Als je echt totaal niet spoort dan praat je tegen Zietoen (idioten vatten em nu). Van een idioot voor een idioot zeker :)

beppie_truus
30-06-2003, 22:53
als je begint te praten en er zit niemand in de buurt :hihi

Zietoen
30-06-2003, 23:05
Origineel gepost door Da_flow Je bent pas echt gek als je Zietoen als nick neemt en eigenlijk helemaal niets met Zietoen te maken hebt, althans geen speciale band. Zou je echt, echt gek zijn dan zou je de nick Zitoen nemen, omdat je een speciale band hebt met Zitoen. Als je echt totaal niet spoort dan praat je tegen Zietoen (idioten vatten em nu). geen verband!!! jij bent gek, soms ben ik toch groen soms zwart en meestal heet :D

Pagina's : [1] 2