Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hallo Ik heb een dringende vraag aan jullie allemaal

Pagina's : [1] 2 3

LZN
30-06-2003, 22:10

Hallo, Ik ben een nederlandse vrouw die samen met mijn man dit jaar naar Marokko willen, met de auto. Nou wilden wij vragen of wij misschien door middel van deze site wat meer informatie konden krijgen. Wij zijn namelijk op zoek naar de route die je moet volgen vanuit nederland naar marokko. En we vroegen ons ook af hoeveel een ticket voor de boot vanuit spanje kost en de kosten voor de auto op de boot. En waar we eventueel een route boekje of iets dergelijks kunnen kopen. Wij hopen echt dat jullie dit ons misschien kunnen vertellen, of misschien hebben jullie wat tips. We hopen op veel reacties. Met vriendelijke groet, Patries.

samira_el
30-06-2003, 22:11
Ik zal mijn vader vragen, en dan krijg je morgen bericht terug :)

nour_el_3oejoen
30-06-2003, 22:19
..kom op mensen die het weten.....:D...... sorry ik weet niks....:(.............................:D

MariamaMslma
30-06-2003, 22:33
Origineel gepost door Patries Hallo, Ik ben een nederlandse vrouw die samen met mijn man dit jaar naar Marokko willen, met de auto. Nou wilden wij vragen of wij misschien door middel van deze site wat meer informatie konden krijgen. Wij zijn namelijk op zoek naar de route die je moet volgen vanuit nederland naar marokko. En we vroegen ons ook af hoeveel een ticket voor de boot vanuit spanje kost en de kosten voor de auto op de boot. En waar we eventueel een route boekje of iets dergelijks kunnen kopen. Wij hopen echt dat jullie dit ons misschien kunnen vertellen, of misschien hebben jullie wat tips. We hopen op veel reacties. Met vriendelijke groet, Patries je kunt route boekjes halen bij de ANWBshops. Dan koop je een boekje van de benelux, frankrijk en spanje. Als je naar Melillia moet, dan zoek je de route op richting melillia, en als je naar elgozirat moet dan kijk je hoe de route verder gaat. Boottickets kun je gewoon daar bij de haven kopen. En sowieso, hoe dichterbij je komt hoe meer winkeltjes er zijn die de tickets verkopen, dat kom je geheit tegen. Stop nooit ergens zomaar, altijd op drukbezochte parkeerplaatsen. En vooral in spanje moet je niet stoppen als je zogenaamd wordt aangehouden door politie(vooral die op motors) Laat ze maar gewoon achter je aan rijden tot je op een drukke benzinestation bent aangekomen.

ATLANTICA
30-06-2003, 22:37

Gewoon de GROENE E5 blijven aanhouden, doen wij ook standaard en komen elk jaar daar bij ALGECIRAS aan :stout: Ok ik ben nu serieus (die E5 is wel goed hoor, daar nie van). Maar beter regel je via moskee een routeplanner ofsjow die zijn wel beter, dan zo´n gekke ANWB - plattegrond.

SAMMYGIRL
30-06-2003, 23:01
volg gewoon de 207 busjes en je komt er vanzelf wel;)

Mazlout
01-07-2003, 01:44
ik geloof almeria toch? vanuit malaga de boot naaar almeria, maar weet nie zeker wij gaan altijd van Algeciras naar Ceuta

Oem_Lena
01-07-2003, 03:33
van malaga gaat er een boot naar alhoceima

samiratjee
01-07-2003, 18:42
Origineel gepost door Patries hallo, Bedankt voor al jullie reacties. We willen in marokko gaan rondreizen en we willen beginnen in al hociema we hebben namelijk gehoord dat het daar mooi is. Ik heb inderdaad al op anwb.nl gekeken maar dan moet je de plaats waar je naartoe wilt invullen en aangezien wij niet weten waar de boot stopt kon ik dat niet invullen. Dus vanuit welke plaats n spanje gaat de boot naar al hociema. Bedankt voor de tips!!!! Al hoceimaaaaa!!!! :Iluvu: :boogie: goede keus :D

alhoceimaboy_22
01-07-2003, 18:48
Origineel gepost door Patries vanaf welke plaats in spanje moet ik de boot pakken om in al hociema terecht te komen? Alvast bedankt. je moet in Almeria zijn ..om de boot naar alhoceima te nemen...(goeie keus trowuens ghegehe) maar nog een vraagje voor jou...waar in nederland woon je??... ik heb wel zo'n lijst welke route je moet nemen..alleen heeft mijn vader het en die komt pas morgen...dus ik kan het wel morgen effe plaasten..als ik ten minste niet te laat ben ..en wanneer vertrekken jullie als ik vragen mag??? thalla

alhoceimaboy_22
01-07-2003, 18:49
Origineel gepost door Patries bedankt voor jullie reacties jullie hebben me namelijk al een stuk op weg geholpen. Nog een vraagje om de hoeveel tijd vertrekt er een boot? Groetjes patries volgens mij om de 5-7 uur..wel lang wachten......................... ..................soms heeeeeeeeeeel lang..... :rolleyes:

samiratjee
01-07-2003, 18:50
Origineel gepost door alhoceimaboy_22 volgens mij om de 5-7 uur..wel lang wachten......................... ..................soms heeeeeeeeeeel lang..... :rolleyes: Zeker..maar kan heeel gezellig zijn wachten op de boot :stout:

alhoceimaboy_22
01-07-2003, 19:01
Origineel gepost door lekkeresex Nederland Antwerpen Gent Lille (Rijssel) Parijs Tours Poitiers Bordeaux Bayonne San Sebastian Bilbao Burgos Madrid ocana Cordoba of naar Granada en via Granada kom je vanzelf wel bij Malaga Antequerra Malaga Marbella Algeciras boot naar Tanger...om het uur of half uur..... Dan neem je de boot naar Tanger, dat is wat ik u kan aanraden als buitenlandse. Alhouceima en Nador zijn niet echt mooie plaatsen voor een vakantie. nou deze route zal ik jou maar niet aanraden patries.....is namelijk heel lang en vermoeiend en zijn vooral SLECHTE wegen.... en wat hij jou heeft aangeraDEN ..vooral niet luisteren..want ALHOCEIMA is een van de mooiste stad in Marokko... ;)

alhoceimaboy_22
01-07-2003, 19:06
Origineel gepost door lekkeresex helemaal niet lang...dit is de snelste en veiligste route...en Alhouceima is geen echte toeristenstad dat weet je dondersgoed. hey alhoceima is wel een toeristen stad ...volens mij weet jij er gewoon niks van (wie weet nou beter ..ik die daar woont..of jij..die 1 keer in 100 jaar daar komt) ...ik was nog vanmiddag naar de stad geweest en de meeste mensen zijn toeristen..... by the weg patries je krijgt zo snel mogelijk de VEILIGSTE en de SNELSTE route.. tot gauw

alhoceimaboy_22
01-07-2003, 19:10

Origineel gepost door Patries Ik had op op anwb gekeken en kwam op bijna dezelfde route uit als wat jij zei: Nederland Antwerpen Gent Lille (Rijssel) Parijs Tours Poitiers Bordeaux Bayonne San Sebastian Bilbao Burgos Madrid ocana Cordoba of naar Granada en via Granada kom je vanzelf wel bij Malaga Antequerra Malaga En ons besluit staat vast we beginnen bij al hoceima en gaan dan verder naar andere steden. groetjes mooi zo!

Pagina's : [1] 2 3