Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel je voor..............

maghrebgirl20
30-06-2003, 21:48

je bent gelukkig getrouwd met je man, maar op een dag besluit je man dat jullie samen naar marokko gaan, om daar te gaan wonen, omdat je man de kans heeft om een goede toekomst op te bouwen. wat doe jij als echtgenote: luister je naar je man, en ga je samen met hem naar marokko of weiger naar hem te luisteren. misschien doen jullie wat anders graag jullie meningen. :zwaai:

BeautifulLady
30-06-2003, 21:51
Tja, dat is wel heel erg moeilijk, maar als ik echt van mijn mannetje hou en we zielsgelukkig met elkaar zijn dan achervolg ik hem zelfs naar het einde van de wereld :D

MariamaMslma
30-06-2003, 22:01
Ik sluit me erbij aan....als dat nodig is, dan ga ik met hem aan de andere kant van de wereld wonen. Ik zal em bijstaan in heel ons leven samen ;)

samira_el
30-06-2003, 22:04
Als hij een hele goede toekomst in Marokko heeft, dan ga ik zonder twijfelen mee.. :)

maghrebgirl20
30-06-2003, 22:23

ik denk dat ik ook wel zou doen denk ik, maar zouden jullie het er niet ontzettend moeilijk mee hebben? je hebt je hele leven in nederland gewoond, en dan ga je ineens voor de rest van je leven ergens anders wonen. zou je niet je vrienden en ouders missen? ja tuurlijk mis je ze, maar ik zou gek worden van "heimwee".

Hbilaatje
30-06-2003, 22:38
ik ga mee!!! I love my country You know :melig: :melig:

juno
01-07-2003, 10:16
Hij kan die beslissing niet in zijn eentje nemen, als ie dat toch doet dan gaat ie ook maar in zijn eentje. :rolleyes: